M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
H&M:ltä
Product Detail | H&M
Halpa (9,95e!), nätti, rento - sopii hyvin vieraalle yo-juhliin..
Product Detail | H&M
Halpa (19,95e!), upeasopii myöskin tilaisuuteen.
Product Detail | H&M
Halpa (14,95e!), kevyt ja nätti
Product Detail | H&M
Kääntää katseita, edullinen, nättisopii hyvin ko tilaisuuteen
Kävin eilen ystävän valmistujaisissa ja kyllä siellä suurimmalla osalla oli niin lyhyet "helmat" mekoissa, ettei jättänyt kamalasti arvailujen varaan.. ja todella eri tyylisiä erinäköisiä ihania mekkoja - toisinkuin pari vuotta sitten kun minä valmistuin, oli aika tylsän näköistä eiliseen verrattuna!
mä voisin korkeintaan mennä tässä
![]()
mut eipä toika sun säihkysääriä liiemmin näytä. älä tee itestäs ihan pellee. mietippä nyt mitä muutki ihmiset aattelee ku sä keikistelet mekossas siel ja vilauttelet exälles :O
Saavun paikalle säväyttävässä mekossa -tekniikka on jo vanhentunut. Jos ehdottomasti haluat häiritä exäsi aivoaaltoja (mitä emme suosittele), laitat sellaisen kolmella kympillä Haloselta saatavan kukkamekon, mutta napitat sen puolesta välistä alkaen juoponnappiin ja hiuslaite yhdeltä kulmalta lerpahtaneena. Lisäsäväytyksenä hajamielinen ilme.
H&M:ltä
Product Detail | H&M
Halpa (9,95e!), nätti, rento - sopii hyvin vieraalle yo-juhliin..
Product Detail | H&M
Halpa (19,95e!), upeasopii myöskin tilaisuuteen.
Product Detail | H&M
Halpa (14,95e!), kevyt ja nätti
Product Detail | H&M
Kääntää katseita, edullinen, nättisopii hyvin ko tilaisuuteen
Kävin eilen ystävän valmistujaisissa ja kyllä siellä suurimmalla osalla oli niin lyhyet "helmat" mekoissa, ettei jättänyt kamalasti arvailujen varaan.. ja todella eri tyylisiä erinäköisiä ihania mekkoja - toisinkuin pari vuotta sitten kun minä valmistuin, oli aika tylsän näköistä eiliseen verrattuna!
Ihan vinkkinä sulle, tuossa kuvassa tuli katseltua about kaikkea muuta kuin helman lyhyyttä. Jos siellä lattialla tarvitsee lapsien perässä kontata, hankkii vähän pidemmän mekon.eihän toi ookka, mutta ei se sovi ylioppilasjuhliin ainakaan minun mielestä. mieti nyt itekki ku kylli-mummu istuu viereisessä pöydässä ja ap nostaa lattialta jotain, tai kumartuu, kiva siel muitten vieraitten kattella ku ap:n stringit vilkkuu :O
nojoo ihan sama sä oot mies ja haluut roiskeläppiä katella, mut tässä vaiheessa vois ajatella muitaki vieraita. mikäli alapäältäs pystyt.