Mitä tehdä tässä tilanteessa? (Seksi synnytyksen jälkeen.)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hei sondersson, vaikka sinun mielestä feminismi on jees meidän muiden mielestä tasa-arvo on tätä päivää. Menehän nyt niiden lastes kanssa jäätelölle ja osta tuutti miehelleskin, kun sen kynnysmatoksi olet alistanut. ;)

[QUOTE="sondersson";23901229]ja mua ihan hitosti kiinnostaa sun sananvaihtos. Lähden mieluummin lasten kans jätskille :)
Toivottavasti joku päivä huomaat, ettei hyvään suhteeseen kuuluu pakkoseksi, eikä se ole mikään sellai,nen ihmetys mistä puhuu pelkät provot.[/QUOTE]

Dodih, tulihan sieltä :) Sen verran kuitenkin kiinnostaa, että ne mun sananvaihdot luet koko ajan ja kommentoit niitä, vai mitä? :D

Näytä mulle vielä siitä jätskinsyömisen lomasta missä puhun pakkoseksistä. Näytänkö lainauksella sen kohdan, missä sä puhut "antamisesta", vai löydätkö ihan itse sen kirjoittamasi kohdan? :D

Söötti olet, vaikkakin kiukkuinen.

p.s. tiedätkö mikä tuohon kiukkuiseen olotilaan auttaisi...? Aivan oikein, anna sen miehesi "antaa" sulle :-P

[QUOTE="hei";23901272]Hei sondersson, vaikka sinun mielestä feminismi on jees meidän muiden mielestä tasa-arvo on tätä päivää. Menehän nyt niiden lastes kanssa jäätelölle ja osta tuutti miehelleskin, kun sen kynnysmatoksi olet alistanut. ;)[/QUOTE]

feminismi ei ole jees, mä olen päinvastoin aika vanhanaikanen tyyppi. Tosin en siinä mielessä että nainen on pelkkä tavara jota saa käyttää milloin haluaa. Se ei ole myöskään tasa-arvoa. Miksi mies on kynnysmatto jos panee vain silloin kun nainenkin sitä haluaa?
Tuskinpa vastaat tähänkään kysymykseen... Typeriä väitteitä ja olettamuksia löytyy, vastauksia ei, ja kehtaat vielä mun juttuja sanoa teinimeiningiksi :D

[QUOTE="sondersson";23901315]feminismi ei ole jees, mä olen päinvastoin aika vanhanaikanen tyyppi. Tosin en siinä mielessä että nainen on pelkkä tavara jota saa käyttää milloin haluaa. Se ei ole myöskään tasa-arvoa. Miksi mies on kynnysmatto jos panee vain silloin kun nainenkin sitä haluaa?
Tuskinpa vastaat tähänkään kysymykseen... Typeriä väitteitä ja olettamuksia löytyy, vastauksia ei, ja kehtaat vielä mun juttuja sanoa teinimeiningiksi :D[/QUOTE]

Mun nimimerkki on pysynyt ja pysyy samana. En ole katsos ainoa, jonka mielestä sun mielipitees edustaa feminismiä...

Teini mikä teini.

[QUOTE="sondersson";23901315]Miksi mies on kynnysmatto jos panee vain silloin kun nainenkin sitä haluaa?[/QUOTE]
Ehkä se sitten sulle selviää, kun huomaat miehes panneen sun haluttomuuden vuoksi jotain muuta tai alkaa pihtaamaan. :D

[QUOTE="vieras";23901308]Dodih, tulihan sieltä :) Sen verran kuitenkin kiinnostaa, että ne mun sananvaihdot luet koko ajan ja kommentoit niitä, vai mitä? :D

Näytä mulle vielä siitä jätskinsyömisen lomasta missä puhun pakkoseksistä. Näytänkö lainauksella sen kohdan, missä sä puhut "antamisesta", vai löydätkö ihan itse sen kirjoittamasi kohdan? :D

Söötti olet, vaikkakin kiukkuinen.

p.s. tiedätkö mikä tuohon kiukkuiseen olotilaan auttaisi...? Aivan oikein, anna sen miehesi "antaa" sulle :-P[/QUOTE]

Tekemistä pitää olla sillä aikaa kun lapset syö ruokansa loppuun :)
Eikö se ole pakkoseksiä jos toinen ei sitä halua mutta silti sitä pitää olla? Laita vaan lainailusi ihan rauhassa. Enkä mä ole kiukkuinen, olen jo saanut, kiitos vaan.

Naisella ja miehillä molemmilla on oikeus kieltäytyä seksistä mut molemmilla on oikeus myös saada seksiä. Jokainen päättäköön miten nämä asiat hoitaa ja kenen kanssa, oman, oman käden, vai vieraan kanssa.

[QUOTE="vieras";23901322]Mun nimimerkki on pysynyt ja pysyy samana. En ole katsos ainoa, jonka mielestä sun mielipitees edustaa feminismiä...

Teini mikä teini.[/QUOTE]

no, en ole femisnismi, inhoan feministejä. Ei se ole feminismiä että on pakkoseksiä vastaan. Ei miehenkään ole pakko antaa mun mielestä :D

[QUOTE="sondersson";23901095]mä en kieltäisi mieheltä seksiä, sanoisin et jos on pakko nussia niin nussi sitten, mutta minä en sitä halua. En ala valehtelemaan haluistani. Ihmettelen kyllä jos mies haluaisi panna naistaan vaikkei tämä sitä halua. Vaikka nainen sanoisi ettei tee mieli, sattuu ja ällöttää. Onneksi mun mies ei sellaseen pysty.

Onko sun mielestä tosiaan suhteessa pakko tyydyttää toinen? Tulee mieleen orjat ja huorat yms. Ei tulisi mieleenkään olla sellaisessa suhteessa. Tottakai seksiä pitää olla mutta ei pakolla. Ei se runkkaaminen niin vaikeaa ole ja on todella lapsellista väittää, ettei pysty olemaan ilman seksiä.

Ja jos mun pitäisi antaa miehelle silloin kun en halua, mulle tulisi inho sitä kohtaan ja sit se olis meidän lopputaival pelkkää pakolla antamista. En usko et tekee kenenkään seksielämälle hyvää pakkoseksi.[/QUOTE]

"Jos mun pitäisi antaa miehelle...." Tämä kertoo jo kaiken olennaisen sun ajattelumaailmastasi. Et kirjoittelisi "antamisesta" jos eti ajattelisi juuri seksiä sellaisena. Sä annat ja mies saa etkä sä inttämällä sanomisiasi saa peruttua.

Jotta tässä edes jonkinlainen tolkku säilyisi myös sun puolelta, niin linkitäpä sä vuorostasi se mun kirjoittama "pakkoseksi" kommentti eikä noita omia tulkintoja. Siellä rivien välissä kun ei katsos lue mitään muuta kuin sun omia tulkintoja.

[QUOTE="vieras";23901405]"Jos mun pitäisi antaa miehelle...." Tämä kertoo jo kaiken olennaisen sun ajattelumaailmastasi. Et kirjoittelisi "antamisesta" jos eti ajattelisi juuri seksiä sellaisena. Sä annat ja mies saa etkä sä inttämällä sanomisiasi saa peruttua.

Jotta tässä edes jonkinlainen tolkku säilyisi myös sun puolelta, niin linkitäpä sä vuorostasi se mun kirjoittama "pakkoseksi" kommentti eikä noita omia tulkintoja. Siellä rivien välissä kun ei katsos lue mitään muuta kuin sun omia tulkintoja.[/QUOTE]

niin. JOS mun pitäisi antaa blaablaablaa. Kun en anna, vaan meillä on ihan yhdessä seksiä, ei antamista ja saamista. Ihme että noin simppeli juttu pitää vääntää rautalangasta. Joo puhun antamisesta, siitä ettei sen pidä olla niin.

Ja mä en ole väittänyt sun sanoneen mitään pakkoseksistä, mä kirjoitin itse niin. Mä kysyin sulta, että eikö se ole pakkoseksiä jos on pakko antaa pillua/persettä/suuta/kättä mitä vaan?

[QUOTE="sondersson";23901429]Mä kysyin sulta, että eikö se ole pakkoseksiä jos on pakko antaa pillua/persettä/suuta/kättä mitä vaan?[/QUOTE]
Tästä sun ajatusmaailmasta (ja lauseen lopusta) heijastuu edelleen se, että se on aina nainen joka antaa pakosta. :D

Onpa melkoisen hurjia kommentteja tässä ketjussa.

Mutta asiaan. Olipa mukava huomata, että muillakin on mennyt pitkä aika ennen kuin ovat seksin makuun päässeet. Omasta synnytyksestä on nyt 4 kk, emmekä vielä ole aloittanet seksiä missään muodossa. Olen ehkä sinänsä onnellisessa asemassa, että mieheni on lääkäri, ja mahdollisesti tästä syystä ymmärtää tilannetta yleisesti paremmin kuin keskiverto mies (tämä nyt on ihan yleistämistä, tietysti).
Hän on sanonut minulle monesti, että en missään nimessä saa stressata asiasta. Hän on kuulemma varautunut olemaan koko ensimmäisen vuoden "ilman", mutta olen tervetullut lähestymään häntä sitten, kun siltä tuntuu.

Oikein järkytti, kuinka jotkut ketjun naiset tuntuvat olevan valmiita alentamaan itsensä (tai ainakin neuvovat muita tekemään näin). Itse en koskaan haluaisi painostaa miestäni, jos häntä ei huvittaisi (tai jopa kokisi asian ahdistavana) - mitä nautintoa se olisi minullekaan jos toinen ei nauttisi samalla? Enkä usko, että moni mies painostuksen alla edes suostuisi.

[QUOTE="sondersson";23901429]niin. JOS mun pitäisi antaa blaablaablaa. Kun en anna, vaan meillä on ihan yhdessä seksiä, ei antamista ja saamista. Ihme että noin simppeli juttu pitää vääntää rautalangasta. Joo puhun antamisesta, siitä ettei sen pidä olla niin.

Ja mä en ole väittänyt sun sanoneen mitään pakkoseksistä, mä kirjoitin itse niin. Mä kysyin sulta, että eikö se ole pakkoseksiä jos on pakko antaa pillua/persettä/suuta/kättä mitä vaan?[/QUOTE]

Katsos kun tämä homma etenee niin, että sä kirjoitat mielipiteesi ja toiset kommentoi niitä. Nii Me muutkin tehdään. Kun kirjoitat "antavasi" (ks yllä lainaus omasta kirjoituksestasi), niin et sä sitä edelleenkään inttämällä muuta muuksi. Itse valitsit käyttämäsi termit ja ne kertovat kaiken olennaisen sun seksielämästä. En enää selvemmin osaa tätä suomeksi kirjoittaa. Ymmärtäisitkö kenties sen englanniksi paremmin? Ruotsiksi? Voin kääntää jos haluat.

On se nyt aika lapsellista kirjoittaa yhtä ja kun siitä pyydetään tarkennuksia ja alleviivataan sun sanomisia, niin kirjoitteletkin että hei oikeastaan mä tarkoitinkin ihan jotain muuta, vai mitä :D? Toistan: inttämällä asia ei muutu eli todellakin teini :D:D:D

Kyllä meillä on kyse jostain ihan muusta kuin pakkotilanteesta, kun minä ymmärrän mieheni tarpeita. Hänkin ymmärtää minun tarpeitani. Keskustelemme asioista ja haluamme kumpikin toisillemme hyvää. Selväksihän tässä on käynyt, että teidän parisuhteessa on vain sinun tarpeilla ja mielipiteillä merkitystä. Rakastan miestäni niin paljon, että olen halukas tekemään kompromisseja monessa muussakin asiassa kuin seksissä. Sama toimii toiseenkin suuntaan. Toivon sinulle samaa. Aidosti.

[QUOTE="sivustakatsoja";23901443]Tästä sun ajatusmaailmasta (ja lauseen lopusta) heijastuu edelleen se, että se on aina nainen joka antaa pakosta. :D[/QUOTE]

ei jumalauta voi olla totta :D EI KENENKÄÄN PIDÄ ANTAA PAKOSTA, EI MIEHEN EIKÄ NAISEN!!!!! SEKSIN EI PIDÄ OLLA ANTAMISTA!! Mikä hitto tässä nyt on niin vaikeeta?

Jos ei itse halua seksiä niin silloin se on antamista. Ja se on mun mielestä väärin. Minä en tee niin. Tajutkaa nyt prkl jo.

[QUOTE="sivustakatsoja";23901443]Tästä sun ajatusmaailmasta (ja lauseen lopusta) heijastuu edelleen se, että se on aina nainen joka antaa pakosta. :D[/QUOTE]

Komppaus.

[QUOTE="sondersson";23901429]niin. JOS mun pitäisi antaa blaablaablaa. Kun en anna, vaan meillä on ihan yhdessä seksiä, ei antamista ja saamista. Ihme että noin simppeli juttu pitää vääntää rautalangasta. Joo puhun antamisesta, siitä ettei sen pidä olla niin.
[/QUOTE]

Onko tämä se uusi mies, jonka kanssa oot ollut yhdessä vasta hetken aikaa? Vai muistanko nyt ihan väärin nikin...

Pitkässä parisuhteessa seksihalut ei aina mene yksiin, ei varsinkaan kun perheessä on pieni vauva ja naisen kroppa on synnytyksen & hormonimyrskyjen takia vielä sekaisin (plus väsymys mahdollisesti siihen lisäksi). Aika lailla eri asia ainakin minusta kuin se, että on uusi suhde kyseessä, eikä yhdessäoloa rasita oikeastaan mitkään arjen asiat eikä ole edes niitä yhteisiä vauvoja.

[QUOTE="vieras";23901463]Katsos kun tämä homma etenee niin, että sä kirjoitat mielipiteesi ja toiset kommentoi niitä. Nii Me muutkin tehdään. Kun kirjoitat "antavasi" (ks yllä lainaus omasta kirjoituksestasi), niin et sä sitä edelleenkään inttämällä muuta muuksi. Itse valitsit käyttämäsi termit ja ne kertovat kaiken olennaisen sun seksielämästä. En enää selvemmin osaa tätä suomeksi kirjoittaa. Ymmärtäisitkö kenties sen englanniksi paremmin? Ruotsiksi? Voin kääntää jos haluat.

On se nyt aika lapsellista kirjoittaa yhtä ja kun siitä pyydetään tarkennuksia ja alleviivataan sun sanomisia, niin kirjoitteletkin että hei oikeastaan mä tarkoitinkin ihan jotain muuta, vai mitä :D? Toistan: inttämällä asia ei muutu eli todellakin teini :D:D:D

Kyllä meillä on kyse jostain ihan muusta kuin pakkotilanteesta, kun minä ymmärrän mieheni tarpeita. Hänkin ymmärtää minun tarpeitani. Keskustelemme asioista ja haluamme kumpikin toisillemme hyvää. Selväksihän tässä on käynyt, että teidän parisuhteessa on vain sinun tarpeilla ja mielipiteillä merkitystä. Rakastan miestäni niin paljon, että olen halukas tekemään kompromisseja monessa muussakin asiassa kuin seksissä. Sama toimii toiseenkin suuntaan. Toivon sinulle samaa. Aidosti.[/QUOTE]

hei et sä oikeesti voi olla noin tyhmä. Kaks eri asiaa, yhteinen seksi ja seksin antaminen vastoin tahtoa. Minä kannatan ensimmäistä. Sinä et saa sitä muutettua vaikka vääntäisit kuinka. Älä irrota yksittäisiä sanoja asiayhteydestä niin ei tule tuollasia hölmöjä oletuksia.

Ja meillä kumpikin ajattelee toinen toistaan, kumpikaan ei ruinaa seksiä jos toinen ei halua, meillä ei ollut mitään ongelmaa synnytyksen jälkeen olla pari kuukautta ilman seksiä. Se oli mun miehelle ok, enkä mä olisi sellaisen miehen kanssa joka ei siihen pystyisi. Tämä sopii meille joten älä sä ala selittään mulle et meillä ei tehdä kompromisseja sun muuta skeidaa.
Minäkään en ruinannut seksiä kun miehellä oli selkä tosi kipeä ja hän ei halunnut. Tottakai se on tärkeämpää kuin seksi, ei tulisi mieleenkään alkaa vinkumaan asiasta vaikka kuinka tekis mieli.

[QUOTE="sondersson";23901473]ei jumalauta voi olla totta :D EI KENENKÄÄN PIDÄ ANTAA PAKOSTA, EI MIEHEN EIKÄ NAISEN!!!!! SEKSIN EI PIDÄ OLLA ANTAMISTA!! Mikä hitto tässä nyt on niin vaikeeta?

Jos ei itse halua seksiä niin silloin se on antamista. Ja se on mun mielestä väärin. Minä en tee niin. Tajutkaa nyt prkl jo.[/QUOTE]

Peesi

Onko tämä se uusi mies, jonka kanssa oot ollut yhdessä vasta hetken aikaa? Vai muistanko nyt ihan väärin nikin...

Pitkässä parisuhteessa seksihalut ei aina mene yksiin, ei varsinkaan kun perheessä on pieni vauva ja naisen kroppa on synnytyksen & hormonimyrskyjen takia vielä sekaisin (plus väsymys mahdollisesti siihen lisäksi). Aika lailla eri asia ainakin minusta kuin se, että on uusi suhde kyseessä, eikä yhdessäoloa rasita oikeastaan mitkään arjen asiat eikä ole edes niitä yhteisiä vauvoja.

ei oo, vaan vanha :D Yhteen palaillaan pikkuhiljaa :)

[QUOTE="sondersson";23901498]hei et sä oikeesti voi olla noin tyhmä. Kaks eri asiaa, yhteinen seksi ja seksin antaminen vastoin tahtoa. Minä kannatan ensimmäistä. Sinä et saa sitä muutettua vaikka vääntäisit kuinka. Älä irrota yksittäisiä sanoja asiayhteydestä niin ei tule tuollasia hölmöjä oletuksia.

Ja meillä kumpikin ajattelee toinen toistaan, kumpikaan ei ruinaa seksiä jos toinen ei halua, meillä ei ollut mitään ongelmaa synnytyksen jälkeen olla pari kuukautta ilman seksiä. Se oli mun miehelle ok, enkä mä olisi sellaisen miehen kanssa joka ei siihen pystyisi. Tämä sopii meille joten älä sä ala selittään mulle et meillä ei tehdä kompromisseja sun muuta skeidaa.
Minäkään en ruinannut seksiä kun miehellä oli selkä tosi kipeä ja hän ei halunnut. Tottakai se on tärkeämpää kuin seksi, ei tulisi mieleenkään alkaa vinkumaan asiasta vaikka kuinka tekis mieli.[/QUOTE]

Pitäiskö sun SondersSörssellsön hieman miettiä tuota ulosantiasi kirjoittamalla? Samalla voisit harjoitella sisälukutaitoa ja tekstin ymmärtämistä.

[QUOTE="vieras";23901511]Pitäiskö sun SondersSörssellsön hieman miettiä tuota ulosantiasi kirjoittamalla? Samalla voisit harjoitella sisälukutaitoa ja tekstin ymmärtämistä.[/QUOTE]

opetelkaa itse, jos ja kun ei ole samoja asioita. Ja mun sisälukutaidolla ei tässä ole mitään väliä, kirjoitin tähän ihan vaan sen oman mielipiteeni. Ja se on se ettei suhteeseen kuulu pakkoseksi, ja kun toinen on kipeä, toisen pitää se ymmärtää.

[QUOTE="sondersson";23901548]opetelkaa itse, jos ja kun ei ole samoja asioita. Ja mun sisälukutaidolla ei tässä ole mitään väliä, kirjoitin tähän ihan vaan sen oman mielipiteeni. Ja se on se ettei suhteeseen kuulu pakkoseksi, ja kun toinen on kipeä, toisen pitää se ymmärtää.[/QUOTE]

No mikä nimimerkki on ollut eri mieltä tuosta???

Eli opettele kommunikoimaan. Tsemppiä sun miehelles. Vaikea nainen.

Yhteistyössä