Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mua on koko elämäni ajan haukuttu rumaksi, kasvot ovat kuulemma epäsymmetriset, näytän v-mäiseltä, oon ollu liian laiha, liian lihava jne. Se onkin jättänyt arpensa muhun, elän jatkuvassa itseinhossa, joskus jopa tekee mieli pyydellä anteeksi olemassaoloani. Ehkä olen vain törmännyt sellaisiin ihmisiin joilla on tarve pönkittää omaa egoaan haukkumalla muita, tai sitten oikeasti olen vastenmielisen näköinen, en tiedä.
.
Tässä on toinen asia mitä mä ihmettelen. Mä olen muka tosikko. Jos te tuntisitte mut oikiasti, niin ette olisi tuota mieltä. Täällä vain hienosti osataan lukia vain ne negatiiviset viestit. Mä olen kyllä heittänyt täällä läppää monta kertaa, mutta eihän niitä huomata.
Tässä on toinen asia mitä mä ihmettelen. Mä olen muka tosikko. Jos te tuntisitte mut oikiasti, niin ette olisi tuota mieltä. Täällä vain hienosti osataan lukia vain ne negatiiviset viestit. Mä olen kyllä heittänyt täällä läppää monta kertaa, mutta eihän niitä huomata.
Mun täällä olleet kuvat on mun itte ottamia, että taso ei ole paras mahdollinen. Mutta mä en tykkää hymyyllä tai nauraa jos ei aihetta ole koska mun mielestä mun kasvot näyttää kamalalta varsinkin jos nauran.