Mennään naimisiin sitten kun tällä suhteella menee paremmin. Mitä mies tarkoitti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nillis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"Nillis"

Vieras
Mies totesi minulle aikalailla tähän tyyliin. Meillä on ollut perusvahva suhde jo pitkään, ja esimerkiksi on luottamus ihan kohdallaan. Nyt on lähiaikoina tiukentuneen työtilanteen takia ollut vähän enemmän riitoja, ja läheisyyskin on vähän vähentynyt.

Juteltiin tänään sitten naimisiin menosta ja mies sanoi "Mennään naimisiin sitten kun tällä suhteella menee paremmin".

Mietin vaan, että mitenköhän tätä nyt sit lähtis korjailee. Jotenkin vaan tuo ei tajua, että ne "pienet" 60-hengen lähisukuhäätkin pitäisi suunnitella jo vuotta etukäteen. Tai ilmeisesti suunnitella ei saa ennenkuin suhde voi paremmin? Kihloissa ei olla. Mutta eikös tuo niinkuin ollut lupaus naimisiin menosta?

Joo ja tiedän että ratkaisu on keskustella miehen kanssa. Minä nyt vaan tykkään leikkiä palstalla tällä ajatuksella.

Jos suhde on lähtenyt menemään huonompaan suuntaan, ei tulisi ensimmäisenä mieleen alkaa paikkailemaan sitä avioliitolla. Vielä pahempi moka olisi alkaa yrittämään lasta. Joo tiedän, naiset hermoilee häitä jo vuosia etukäteen. Miehet ei.

[QUOTE="Nillis";23914999]Mies totesi minulle aikalailla tähän tyyliin. Meillä on ollut perusvahva suhde jo pitkään, ja esimerkiksi on luottamus ihan kohdallaan. Nyt on lähiaikoina tiukentuneen työtilanteen takia ollut vähän enemmän riitoja, ja läheisyyskin on vähän vähentynyt.

Juteltiin tänään sitten naimisiin menosta ja mies sanoi "Mennään naimisiin sitten kun tällä suhteella menee paremmin".

Mietin vaan, että mitenköhän tätä nyt sit lähtis korjailee. Jotenkin vaan tuo ei tajua, että ne "pienet" 60-hengen lähisukuhäätkin pitäisi suunnitella jo vuotta etukäteen. Tai ilmeisesti suunnitella ei saa ennenkuin suhde voi paremmin? Kihloissa ei olla. Mutta eikös tuo niinkuin ollut lupaus naimisiin menosta?

Joo ja tiedän että ratkaisu on keskustella miehen kanssa. Minä nyt vaan tykkään leikkiä palstalla tällä ajatuksella.[/QUOTE]

Tuossa lauseessa en kyllä nähnyt mitään lupausta tulevasta naimisiinmenosta vaan päinvastoin. Ennemminkin minun korvaani kuulostaisi siltä, että miehen mielestä parisuhde ei ole aivan hollillaan, eikä hän uskalla sitoutua epävarmaan tilanteeseen.

No miehen mielestä jossain mättää...En mä itsekkään haluis naimisiin mennä jos tuntuu siltä et asiat ei ole ok...

Eikä niitä häitä tartte vuotta suunnitella.. ;)

Nyt pitäis vissii keskittyä ottamaan hiljakseltaan selville et mikä mättää ja tehdä asialle jotain.

Niin... me päätettiin aikanaan mennä naimisiin helmikuussa (6v seurustelua takana) ja toukokuussa oli sitten häät, ihan isot, yli 100 vierasta. Joten ei se suunnittelu niin kamalasti aikaa sitten vie.

Ja en tarkoita pahalla, mutta jos mulle noin sanottaisiin, miettisin kyllä, tahtooko toinen naimisiin ollenkaan...

Yhteistyössä