Mielipiteenne tälläisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dsas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dsas

Vieras
Minua ihmetyttää, että monet ihmiset ajattelevat, että minä olen äitini ja isäni kahdeksasta lapsesta vanhin, vaikka tosiasiassa äidilläni ja isälläni on 11 lasta, joista minä olen neljäs, mutta olen vanhin eloon jäänyt heidän lapsensa. Heidän esikoisena (poika) kuoli 1kk vanhana vauvana. Isosiskoni kuoli 6-vuotiaana ja isoveljeni 5-vuotiaana kun minä olin 3-vuotias. Muistan hämärästi sen päivän kun siskoni ja veljeni kuolivat tapaturmaisesti onnettomuudessa tai siis sisko kuoli heti kun onnettomuus tapahtui ja veli myöhemmin samana päivänä sairaalassa. Sen muistan kun äiti vain itki ja itki enkä minä ymmärtänyt kunnolla että miksi kun olihan meillä elossa olevia lapsia minun lisäkseni 2v veljeni ja vastasyntynyt siskoni, sisko syntyi samana päivänä kun isosisko ja isoveli kuolivat.

okei selvä.. no ehkä sun kantsii kertoa tuo stoori kaikille vastaantulijoille, niin eivät luule sinua esikoiseksi.

Mutta olethan sinä tavallaan vanhin _elossa_olevista lapsista, joten voi sinua sanoa vanhimmaksikin. Minun mielestäni.

Mikä sille vauvalle tuli? Tiedätkö? Millainen tapaturma isommille kävi? Ajattelin että jos näihin liittyy jotain "vaiettua" niin on helpompi ajatella sinua esikoisena. Ja olethan käytännössä kaikille muille ainoa isosisko.

Yhteistyössä