A
AAAAAAAAAAAAARGH
Vieras
Eli meillä todettiin hiljattain home- ja kosteusvaurio meidän talossa ja saatiin määräys muuttaa pois ja sen lisäksi hävittää tiettyjä asioita. Nyt anoppi on ihan paineissa siitä kun pitää hävittää tavaraa ja kun menee paljon rahaa uusien ostamiseen. Ja nyt se on vielä sitä mieltä että se on vaan mun (miniän) syy että oon vaan niin nirso ja hienohelma että ei kelpaa vanhat enää. Anopin mielestä homeen saa pois pesemällä mm patjoista ja pehmoleluista mutta terveystarkastaja sanoi että niistä ei sitä saa mitenkään pois vaan ne täytyy hävittää, kuten monta muutakin asiaa. Että ottaa taas päähän. Anoppi ei vaan joko tajua taikka pysty hyväksymään sitä että tässä tilanteessa nyt ei oo vaihtoehtoja, rahaa menee, minkäs teet. Anoppi on oikein superhyperpihi ihminen ja vetelee tod näk nitroja meidän tilanteen takia. Meillä kuitenkin talous on ok, nämä hankinnat eivät kaada sitä!!! Ihan on varaa ostaa kaikki mitä pitää. Ei mua muuten ärsyttäiskään mutta kun se heti puhuu että MINÄ oon se joka nyt on keksiny villityksen että kaikki pitää uusia. Enhän se minä oo, me vaan noudatetaan terveystarkastajan neuvoja joita mun mielestä on syytä noudattaa. Onneksi mies on mun puolella mutta ärsyttää silti...
Kiitos kun sain avautua.
Kiitos kun sain avautua.