J
"Jennika"
Vieras
Mitä mieltä tästä meidän tilanteestamme? Miehen kanssa taas aivan järkyttävä riitä, hänelle ei voi sanoa mitään ilman että siitä syntyisi hirveä huuto. On naama vituralla kokoajan. Huutaa meidän 7kk vauvalle (on tehnyt tätä jo aikaisemminkin), siitä kun sanon, suuttuu... siitä tuo riita alunperin alkoikin. Suuttuessaan huutaa minulle ja haukkuu minua, tänään sain kuulla että meidän lapsestamme tulee vässykkä koska minä olen neuroottinen pelkuri joka pelkää kaikkea ja teen lapsesta samanlaisen. Hän huusi myös että miksi meni edes lapsen tällaisen paskan kanssa tekemään. Mies on joskus todella ihana, mutta valitettavasti usein myös aivan hirviö. Hän on kuristanut minua ja uhannut myös väkivallalla muutenkin, ja aina pistää kaiken minun syykseni. Hän ei ole koskaan väärässä missään asiassa. Jonkun aikaa sitten löi reikiä oveen suutuspäissään. Hän on pelottava suuttuessaan ja pelkään että joku päivä saan nyrkin naamaan ihan kunnolla. Huomaan että vauva pelkää todella tuota huutamista, äsken alkoi itkemään riidan päätteeksi ja pyysin että mies lähtee ja lähtikin. Ero voisi olla ratkaisu tässä vaiheessa, mies ei varmasti muuta tapojaan vaikka niin lupaisikin ja on luvannut. Vaikea pukea tätä tilannetta sanoiksi, olen todella surullinen
Eniten vihaan sitä että tuo lapsi joutuu kestämään tuota huutamista.