R
Rollolainen
Vieras
Ei meillä ole mikroaaltouuniakaan eikä olla koettu sitä mitenkään hankalaksi. Ruoan voi lämmittää hellallakin tai uunisssa, vedenkeititmesä keittää vedenkin. Ei mitenkään vaikeaa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei mitään. Jokainen kasaa harteilleen juuri niin paljon kuin haluaa. itse en ilman astianpesukonetta tulisi toimeen. Vihaan tiskaamista.
En jaksaisi vaikeuttaa elämääni niin paljon, että olisin ilman noita. Mutta jokainen tekee niinkun haluaa, ei siinä mitään ihmeellistä ole.
Ei mitään ihmeellistä.
Mutta itse en suostuisi luopumaan astianpesukoneesta tai esim. mikroaaltouunista. Auto on ihan kätevä olemassa mutta ilmankin pärjään kyllä (mä en koskaan aja tuota meidän autoa, mutta nautin kyllä siitä kun mies heittää mut töihin, kaverille, tms).
Peesi. Kunhan sitten ei vaikeuta muitten elämää jatkuvasti kärttämällä autokyytejä tai kuljetusapua. Selväähän on, että auto tai astianpesukone ei ole ilmainen, joten jotain pitäisi itsellä olla antaa tuttavalle vastavuoroisesti lainaan, jos itse on lainaksi pyytämässä.
eipä ole tarvinnut jatkuvasti kyytejä kärtä, joskus jon on kydin tarvinnut maksan tietenki reilun bensarahan, kuten kuuluu. Kauppaan päästän kyllä ilman autoakin.
Tivoliin oltiin menossa pyörillä, kun naapurit justt sattuivat smaan aikaan olman lähdösä, kysyivät etä halutaanko tulla heidän kanssa, heillä ku on kaksi autoa ja trvitsevat smalla opasta kun eivät osanneet sinne ajaa. Olisko pitänyt kieltäytyä, ku ITSE halusivat ja tätä ehdottivat. tuo 10km matka ei olis ollut mikän ongelma pyöräillä
Ei meillä ole mikroaaltouuniakaan eikä olla koettu sitä mitenkään hankalaksi. Ruoan voi lämmittää hellallakin tai uunisssa, vedenkeititmesä keittää vedenkin. Ei mitenkään vaikeaa...
Tuliko ruokaan säteilyä?no mikron haitoista on tietoa, ihmisen terveydelle ei hyvä vaihtoehto.