Pitäiskö lähteä yksin baariin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Menojalka vipattanut eilisestä asti, mutta kaikki kaverit on jossain. Yksien kanssa oli tarkoitus tänään mennä, mutta jumivat nyt etkoilupaikassa ja luulen, että vika bussi ehtii mennä ennen kuin ne sieltä liikkuu. Asun ison kaupungin viereisessä kaupungissa ja sinne oli tarkoitus lähteä, mutta nyt aloin miettiä, josko lähtisin tämän paikan ainoaan yökerhoon ihan yksin. :D Sinne on pari kilometriä matkaa joten pääsisin vaikka kävellen tai pyörällä. Meikitkin on jo naamassa ja biletysvaatteet valittu ja äsken piti jo hypätä bussiin, mutta kun ne kaverit nyt soutaa ja huopaa niin tässä sitä ollaan. Pople-pullokin on hyvää vauhtia hupenemassa.

Lähinnä mietin, että saako miehiltä ollenkaan rauhaa, jos lähtee yksin tanssimaan? Niitä kun on riesaksi asti ympärillä silloinkin, kun on kaveriporukassa. Miehet tuntuu muutenkin olevan nyt melkolailla kesätunnelmissa, tänään ihan kauppareissullakin autoista vilkuteltiin ja niin edelleen. Ajatteleekohan ne, että yksinäinen nainen yökerhossa on automaattisesti seuraa hakemassa? :D

[QUOTE="vieras";24156792]Tällä lailla mä itsekin aina vastaan näihin kysymyksiin. :D Mutta silti nyt arvelluttaa, en ole ikinä ollut yksin baarissa. Tanssimaan vaan tekis mieli! Hmm, täytyy ehkä hörppiä tätä Poplea vielä vähän lisää ja katsella sitten. Kiitos tsempeistä, ehkä mä uskallan![/QUOTE]
Äh, tämä siis ap:lta!

Yhteistyössä