Mun bmi on yli 30 ja..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja haa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

haa

Vieras
miehiä pörrää ympärillä :D
Ehkä siksi, että mun kilot on jakautuneet tasaisesti ympäri kroppaa eikä kukaan mut nähneistä uskoisi mulla olevan niin paljon ylimääräistä kuin mitä vaaka näyttää. On rintoja, kapea vyötärö ja j-lo peppu. Ja kauniit kasvot joista mainittakoon kuulema jumalaiset silmät sekä uhkeat pusuhuulet. Mä oon siis kaunis kiloistani huolimatta.

Nyttenkin mua piirittää mies, jonka nykyinen tyttis on mua 20v vanhempi ja timmi kuin viulunkieli. Mut sillä ei olekaan mun kurvikasta vartaloa. Ja tuo mies on täysin mun pauloissani.. ;D Ja ei, en ole antanut sille (vielä) vaan mies on jaksanut metsästää mua jo jonkin aikaa. Eikä tää mies ole ainoa, joka mua piirittää. Mutta onpahan yks esimerkki.

Että mitäs tähän sanotte, te kaksplussan ilkeämieliset joiden mukaan jokainen, jonka bmi on yli 20 on järkyttävä läski jota kukaan normaali ei huoli..

Mun ympärillä ei ole pörrännyt miehet juuri koskaan. Ei baarissa, ei kadulla, netissä, ei missään. Ihme, että joskus miehen löysin :laugh: Olen vuosien aikana heilunut bmi 22-33 välillä. Nyt olen kokoluokkaa bmi 25.

Kyllä mullakin vientiä riittää ja bmi 32. En käy baareissa kylläkään, mutta esim. työn puolesta jne. Mä saan usein kuulla olevani nätti, ihan mitä ihmeellisimmissä paikoissa. Mulla myös paino jakaantunut kai aika tasaisesti ja vyötärön seutu kohtalaisen kiinteä.
MUTTA pääasiassahan ne true kaunottaret ovat hoikkia, mutta kyllä jollain pyöreemmälläkin voi olla vientiä.

Mullakin on ylipainoa aika reilusti ja kyllä mulla vientiä riittäisi ja saan paljon kuulla olevani kaunis.
Olen ihan varma, että pian joku keksii tulla tänne mollaamaan läskejä ja haukkumaan muita ja miten tämä on joku pontsojen itsetunnon kohottelu viesti.

Mun mielestä Ruotsin Madde ei ole hoikka, vaan sellainen medium. AIka pyöreät (kauniit!) kasvot ja muutenkin on muotoja.
Mä olen itse hoikka. Mulla on yksi kaveri joka on mun mielestä ihan selkeästi pulskan puoloinen ja sillä kyllä riittää aina miehiä ympärillä ja se saa kehuja paljon. Riipuu ihan "läskistä". Toisilla se ylipaino voi jakaantua niin, ettei näytä pahalta ja jos on vielä kaunis muutenkin niin miksei voisi olla vientiä?

Mä olen ollut tämän kokoinen silloin kun tapasin mieheni. Ei ole kuudessa vuodessa tullut lisäkiloja. Mulla kans bmi 30 luokkaa. Mies on komea, muotitietoinen, akateeminen ja erittäin sporttinen. Se hokee, että olen maailman kaunein nainen ja mä tiedän, että se on totta. Mies rakastaa ja arvostaa mua. Se riittää mulle.
Tämä siis ihan siksi, ettei kaikilla pullukoilla ole mitään onnetonta pullukkaa miehenä.

Mullakin on ylipainoa aika reilusti ja kyllä mulla vientiä riittäisi ja saan paljon kuulla olevani kaunis.
Olen ihan varma, että pian joku keksii tulla tänne mollaamaan läskejä ja haukkumaan muita ja miten tämä on joku pontsojen itsetunnon kohottelu viesti.

Niitä mollaajia riittää. Mutta totuushan on oikeasti se, että ei se bmi kerro kaikkea. Ei lähellekään. Saati sitten vaaka. Kyllähän mäkin tahtoisin olla missinmitoissa, mutta mä en ikinä siihen pääsisi. Pituutta on liian vähän ja ihan oikeasti mun ruumiinrakenne on kaukana sirosta keijukaisesta. Sen näkee mun omista lapsistakin. Teini-ikäinen tyttö on hoikka ja lähes alipainoinen, mutta silti kaukana parhaan kaverinsa sirosta ruumiinrakenteesta. Mun tyttöni on perinyt mun ruumiinrakenteen, eli leveän lantion, isot rinnat, kapean vyötärön. Eikä todellakaan mahdu koko 32 päälle, vaikka tosiaan on melkein alipainoinen. Tytölle menee koko 36 tai s.

Ja taas mä, bmi:stäni huolimatta mun vaatekoko on 42 tai L eikä ole makkarankuoria. Uskoi sitä kukaan tai ei.

Yhteistyössä