mies perhana toi sitten sipsejä ja pepsiä, kun pyysin irtokarkkeja ja kirsikkakolaa!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SyysYö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24224807:
täällä on paljon huomionhakuisempiakin nikkejä mutta mie yksin saan paskaa niskaan..? :'(

Lievää liioittelua...tai sitten olet oikeasti ihan yliherkkä. Paskaa niskaan? Sinä yksin?! Jepjep. Ootko koskaan lukenut mitä kohtelua esim. Scarlett, Rieputarallaa, Rollolainen tai Pölyesteri saavat?

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24224807:
kun en kuule huomannut sitä toista kuvaketjua...! mikä nyt on, kun täällä on paljon huomionhakuisempiakin nikkejä mutta mie yksin saan paskaa niskaan..? :'(

Voi kulta pieni, sulla on kyllä itsetunto nollissa. En tarkoittanut mitään henkilökohtaista, eikä siitä kannata loukkaantua. Jatkat keskustelemista ihan niinkuin ennenkin, tämä on vain keskustelupalsta bittiavaruudessa. Syöt sipsejäsi ja juot Pepsiä ja viihdytät itseäsi Kaksplussan turhilla keskusteluilla. :) Ihan niinkuin kaikki muutkin täällä, kaikki ei vain ole niin onnekkaita, että olisi mies hakemassa sipsejä ja limsaa.

Mun uudenvuodenlupaus voisi olla se, etten aio jatkossakaan yhtikäs tippaa välittää siitä, olenko inhotuin vaiko pidetyin palstamamma. Sellainen on täysin merkityksetöntä - samoin se, nouseeko vai laskeeko virtuaaliset pisteet virtuaalisten henkilöiden silmissä milloin minkäkin kommentin jälkeen. Ei kiinnosta, ei.

Enpä usko että se on täysin merkityksetöntä, ja kyllä sua kiinostaa ; )

No ihan pieni huomiohuoraus tässä kyllä on ilmassa.

Menisit saatana itse hakemaan ne "mässys" etkä täällä valittaisi kun miehesi ei osaa ilmeisesti palvella tarpeeksi hyvin.

Tiedän muuten ihmisiä jotka olisi vetäneet vaimoaan korville jos noin pienestä olisi valittanut.

Kaiken tämän jälkeen ei tuo Anatolian postaus kuulostakaan enään niin pahalta?

No ihan pieni huomiohuoraus tässä kyllä on ilmassa.

Menisit saatana itse hakemaan ne "mässys" etkä täällä valittaisi kun miehesi ei osaa ilmeisesti palvella tarpeeksi hyvin.

Tiedän muuten ihmisiä jotka olisi vetäneet vaimoaan korville jos noin pienestä olisi valittanut.

Kaiken tämän jälkeen ei tuo Anatolian postaus kuulostakaan enään niin pahalta?

Ai sulla on väkivaltanen lähipiiri?

[QUOTE="sisi";24225017]Jos sanoo ilkeästi niin voi laittaa hymiön perään..se kumoaa kaiken. Kas näin. =)[/QUOTE]

Sehän toimii oikeassa elämässä; Hymyillään ja vittuillaan samalla; hei mä oon vaan ystävällinen..

Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24224525:
jos mie pyydän mässyä, se tarkoittaa irtokarkkeja. jos tahdon sipsejä, pyydän sipsejä. mikä siinä on niin vaikea ymmärtää?! ilta pilalla, helvattu :mad: :headwall: |O

ja ei, mie en normaalisti ole mikään pirttihirmu ja yleensä ne sipsitkin kelpaisivat hyvin :D mutta juuri nyt kärsin pakottavasta tarpeesta saada mäkin ranskalaisia, kirsikkocolaa ja pehmeitä pulleita hedelmäirtiksiä...

Ymmärrän tuskasi. Mulla saattaa mennä pavut nenään jos mies tuo mars-patukoita jos olen pyytänyt tupla-patukoita..... Mies on kyllä virheistään oppinut jo aika hyvin. Ja mä en edes ole raskaana! :D (raskaana hermostumiset olivat vaan voimakkaampia...)

[QUOTE="just";24224992]Ai sulla on väkivaltanen lähipiiri?[/QUOTE]

En mä niin sanonut, että niitä lähipiiristä löytyy, sanoin vain että tiedän sellaisia miehiä...

Lapsuudessa hyvän kaverini isä oli sellainen että pieksi vaimonsa jos tyyliin toi kaupasta väärän väristä maitoa. Toi on jo aika perseestä, mutta aika isolle osalle täälläkin palstalla tekisi hyvää elää tuollaista elämää vuorokausi. Silloin tajuaisi kuinka hyvin itsellä loppujen lopuksi asiat on, eikä valittaisi ihan mistä sattuu.

En mä niin sanonut, että niitä lähipiiristä löytyy, sanoin vain että tiedän sellaisia miehiä...

Lapsuudessa hyvän kaverini isä oli sellainen että pieksi vaimonsa jos tyyliin toi kaupasta väärän väristä maitoa. Toi on jo aika perseestä, mutta aika isolle osalle täälläkin palstalla tekisi hyvää elää tuollaista elämää vuorokausi. Silloin tajuaisi kuinka hyvin itsellä loppujen lopuksi asiat on, eikä valittaisi ihan mistä sattuu.

Mikä sä muuten kuvittelet olevas? Kuvitteletko tietäväs toisten elämästä jotain yhden alotuksen perusteella? Sulta jos keltä ne luulot pitäs pois ottaa!!

[QUOTE="just";24225108]Mikä sä muuten kuvittelet olevas? Kuvitteletko tietäväs toisten elämästä jotain yhden alotuksen perusteella? Sulta jos keltä ne luulot pitäs pois ottaa!![/QUOTE]

En tiedä mikä kuvittelen olevani, mutta en ainakaan ole tyhjänpäiväisistä asioista hermostuja, vaan osaan suhteuttaa asiat. Se on aika pientä tässä universumissa jos toinen tuo sipsejä irtokarkkien sijaan. Ei todellakaan mikään syy hermostua.

En tiedä mikä kuvittelen olevani, mutta en ainakaan ole tyhjänpäiväisistä asioista hermostuja, vaan osaan suhteuttaa asiat. Se on aika pientä tässä universumissa jos toinen tuo sipsejä irtokarkkien sijaan. Ei todellakaan mikään syy hermostua.

Ehkäpä se ei ollut syy hermostua, vaan taustalla muutakin mitä ap ei ymmärrettävistä syistä halua täällä kertoa.. Toiset osaa lukea rivien välistä. toiset yrittää esittää fiksua

[QUOTE="just";24225181]Ehkäpä se ei ollut syy hermostua, vaan taustalla muutakin mitä ap ei ymmärrettävistä syistä halua täällä kertoa.. Toiset osaa lukea rivien välistä. toiset yrittää esittää fiksua[/QUOTE]

Tai kuvittelevat osaavansa. Se on palstalla yksi suurimmista ongelmista. Rivien välistä etsitään kaikenlaista, mitä siellä ei edes ole.

Toinen on se, että kuvitellaan kaikkien tietävän taustat kaikista palstailijoista, ja sitten suututaan kovasti kun joku kommentoi jotain joka on mukamas arveluttavaa kyseisen palstailijan taustat tuntien - paitsi että suurin osa ei tunne kenenkään taustoja, vaan lukee tietyn viestin ja vastaa siihen sen viestin sisältämien tietojen perusteella.

Sellasta se on, ei aina saa mitä tilaa. Mulle tuotiin lakupatukka, kun pyysin lapsilta tuomisena suklaapatukkaa (vanhin oli järkeillyt että suklaa sulaisi kotimatkalla) :D

[QUOTE="just";24225181]Ehkäpä se ei ollut syy hermostua, vaan taustalla muutakin mitä ap ei ymmärrettävistä syistä halua täällä kertoa.. Toiset osaa lukea rivien välistä. toiset yrittää esittää fiksua[/QUOTE]

Voisitko kertoa mitä rivien välistä olisi pitänyt osata lukea, muuta kuin sen että kovasti harmitti kun jäi mässyt saamatta? Me kun tässä kaverien kanssa kolmestaan yritettiin sitä tavata ja ei oikein auennut muuta merkitystä.

Tai kuvittelevat osaavansa. Se on palstalla yksi suurimmista ongelmista. Rivien välistä etsitään kaikenlaista, mitä siellä ei edes ole.

Toinen on se, että kuvitellaan kaikkien tietävän taustat kaikista palstailijoista, ja sitten suututaan kovasti kun joku kommentoi jotain joka on mukamas arveluttavaa kyseisen palstailijan taustat tuntien - paitsi että suurin osa ei tunne kenenkään taustoja, vaan lukee tietyn viestin ja vastaa siihen sen viestin sisältämien tietojen perusteella.

Sulle jää ainakin kuvittelun asteelle ystävällisyys toisia kohtaan. Säkään et niin erinomainen tapaus ole mitä yrität täällä selittää. Sitten voi aina vetää sen kortin: - Mua ei haittaa, mitä virtuaalimaailmassa musta sanotaan..plaa plaa.. Vai senkö varjolla sä kuvittelet voivas vittuilla miten sattuu?

Mä vedin totaalipultit kun mies aikanaan kuopusta odottaessani toi Pirkan Murkku-jätskin sijasta Amppari-jätskin. Mä oikeesti lähdin ovet paukkuen pihalle. Mä olen muuten ihan älyttömän rauhallinen, mutta raskausajat ovat pistäneet munkin mielialat vuoristorataan. Mä kyllä tykkään enempi tällasesta tasaisemmasta menosta, kuten mieskin...:laugh:

[QUOTE="just";24225236]Sulle jää ainakin kuvittelun asteelle ystävällisyys toisia kohtaan. Säkään et niin erinomainen tapaus ole mitä yrität täällä selittää. Sitten voi aina vetää sen kortin: - Mua ei haittaa, mitä virtuaalimaailmassa musta sanotaan..plaa plaa.. Vai senkö varjolla sä kuvittelet voivas vittuilla miten sattuu?[/QUOTE]

Ihan samalla oikeudella mä täällä vittuilen kuin kaikki muutkin :). Ja hei, mua ei oikeasti yhtään kiinnosta mitä joku random palstailija ajattelee minusta. Oikeassa elämässä on asiat kuitenkin kondiksessa, oikeastaan joka rintamalla. Ja se on tärkeää, ei se pääseekö palstalla top kymppi- listalle kun listataan kivoimpia palstalaisia.

Ihan samalla oikeudella mä täällä vittuilen kuin kaikki muutkin :). Ja hei, mua ei oikeasti yhtään kiinnosta mitä joku random palstailija ajattelee minusta. Oikeassa elämässä on asiat kuitenkin kondiksessa, oikeastaan joka rintamalla. Ja se on tärkeää, ei se pääseekö palstalla top kymppi- listalle kun listataan kivoimpia palstalaisia.

Sitä pelkoa sulla ei ole. Olet varmaan tyypillinen koulukiusaajakin ollut, vai mitä?

Miks sit roikut täällä about 24/7? :D Ihan ohimennen kysyn...

Yhteistyössä