V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24252040:Olen minäkin asunut ulkomailla, mutta vastustan muuta kuin työperäistä maahanmuuttoa. Mitä kohtaa et ymmärrä?
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24252040:Olen minäkin asunut ulkomailla, mutta vastustan muuta kuin työperäistä maahanmuuttoa. Mitä kohtaa et ymmärrä?
Just tätä kaikkea. Minustakin tässä on käsittämätön ristiriita. Suomeen ei saa tulla opiskelemaan, rakkauden perässä eikä varsinkaan nälänhädän tai sodan vuoksi. Ainoastaan tekemään töitä?
Kai turistina saa tulla?
Muutitko itse ulkomaille työn perässä?
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24252083:Kyllä kävin ihan normaalisti töissä, kuten paikallinen väestökin.
Mielestäni valkoihoiset saavat kyllä liikkua vapaasti minne haluavat, mutta vääränväriset eivät. T. Persu
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24252078:Kuinka realistista olisi, että sä itse lähtisit ulkomaille pysyvästi vailla tietoa työpaikasta, luottaisit että yhteiskunta elättäisi sut, hommaisi sulle kämpän jne jne, parhaimmillaan vielä sun koko suvulle jotta sulla olisi mukavampaa ja helpompaa kotiutua sinne valtioon x? Menisit varmasti aika mielelläsi, mutta ai niin, eihän sellaista maata ole olemassakaan - paitsi Suomi.
Mikä ala? Pyydettiinkö sut sinne töihin vai haitko avoimena olevaa paikkaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24252114:Kaupan ja hallinnon ala. Laitoin avoimen hakemuksen.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24252078:Kuinka realistista olisi, että sä itse lähtisit ulkomaille pysyvästi vailla tietoa työpaikasta, luottaisit että yhteiskunta elättäisi sut, hommaisi sulle kämpän jne jne, parhaimmillaan vielä sun koko suvulle jotta sulla olisi mukavampaa ja helpompaa kotiutua sinne valtioon x? Menisit varmasti aika mielelläsi, mutta ai niin, eihän sellaista maata ole olemassakaan - paitsi Suomi.
Maahanmuuttajat ei tee töitä ja ne vie suomalaisilta työpaikat!Veit joltain paikalliselta työpaikan! :O
Maahanmuuttajat ei tee töitä ja ne vie suomalaisilta työpaikat!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24252181:Muuttuisinko sillä siunaamalla sekunnilla työkyvyttömäksi sossupummiksi? En käsitä kommenttiasi...
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24252181:Muuttuisinko sillä siunaamalla sekunnilla työkyvyttömäksi sossupummiksi? En käsitä kommenttiasi...
Ja naiset!