Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se on jo metsästetty, en todellakaan jaksa kuunnella ikinä mitään naisen psykooseja jostain kympeistä, voi lähteä vetämään jos ei kelpaa tämän olen sanonut ihan suoraan.
Menisitte töihin.
Jumituin kohtaan 50 euroa, eihän sillä saa baarista mitään tai iltaa vietetä. Mulla on parhaina iltoina menny melkein tonni noihin reissuihin.
Vakavasti puhuen kyllä naurattaa ihan oikeasti aikuinen mies jonka täytyy saada puolisoltaan rahaa tilille että pääsee baariin ja taksimatkaankin olisi pitänyt kysyä lupa. Miten saatanan saamaton ja munaton voi mies olla että päätyy tollaiseen asemaan?
Mulla pisti silmään että eletään tiukilla ja kuitenkin miestä yllytetään lähtemään baariin. Jos tarkoitus on hoitaa lasta kotona, molemmat työttömänä niin silloin ei paljoa kännäilemässä käydä.
Ja tuossa kuviossahan näytti siltä ettei mies lapsen kanssa juuri aikaa vietä, eli potku perseelle, mars duuniin.
Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24301491:kysyppä siltä velipojalta ihan suoraan, että sitäkö hän todellakin taksilla on ollut kotiin viemässä. ja ihan tosiaan siltä velipojalta kysy, voit yllättyä.