V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei sitä kovinkaan köyhä voi olla jos syö joka viikonloppu laadukasta (eli terveellistä, ei pelkkää rasvassa lilluvaa mössöä) ravintolaruokaa.
oonko mä ihan väärässä kun musta tuntuu että täällä palstalla ollaan ihan vahvasti sitä mieltä että liikunnalla ei laihdu...? eikö kenellekään muulle ole jäänyt sellaista oloa?
Joo se on fakta että liikunnalla laihtuu. Ja se on myös fakta että jos syö vähän laihtuu, vaikka koko päivän vain makaisi.oonko mä ihan väärässä kun musta tuntuu että täällä palstalla ollaan ihan vahvasti sitä mieltä että liikunnalla ei laihdu...? eikö kenellekään muulle ole jäänyt sellaista oloa?
Joo se on fakta että liikunnalla laihtuu. Ja se on myös fakta että jos syö vähän laihtuu, vaikka koko päivän vain makaisi.
no tää toimis siihen viikonlopun ravintokäyntiin. paitsi ettei mulla ole pakastinta...
mutta normaalipäivään jolloin käydään siellä lounasravintolassa syömässä, se ruoan itse tekeminen tuo lisäkustannuksia. koska kuten jo aiemmin oli puhetta, olisi jotenkin kurjaa jäädä ainoana työpaikalle eväineen.
niin paitsi jos sä edelleen syöt vähän ja liikut niin sitten sä et enää laihdukaan?
no tää toimis siihen viikonlopun ravintokäyntiin. paitsi ettei mulla ole pakastinta...
mutta normaalipäivään jolloin käydään siellä lounasravintolassa syömässä, se ruoan itse tekeminen tuo lisäkustannuksia. koska kuten jo aiemmin oli puhetta, olisi jotenkin kurjaa jäädä ainoana työpaikalle eväineen.
Mutta siis eihän lounasravintola kai sinulle ole ilmaista? Kai se lounasetu vähenee palkasta? Jos ei niin EPISTÄ!!
Ja aivan varmasti säästäisit piiitkän pennin jos vaikka kuukauden kokeilisit tehdä omat ruuat. Pistä ne sitte säästöön (ei mässyihin).
Kokeile hei kokonaan uutta elämäntapaa, täydellinen remontti. Vaikka vain kuukauden. Syöt järkevästi (et huijaa) ja lisäät liikuntaa. Ihan voisit vain kokeilla, ja jos ei toimi niin sitten voit ainakin sanoa että olet yrittänyt.
niin paitsi jos sä edelleen syöt vähän ja liikut niin sitten sä et enää laihdukaan?
Toi on kyllä nyt sitten aapee ihan sun keksimäs fakta. Vai kirjotinko mä jossain kohtaa noin??niin paitsi jos sä edelleen syöt vähän ja liikut niin sitten sä et enää laihdukaan?
juu ei kyllä se vähenee, mutta jotenki tuntuu että se n. 5e ei riitä eväisiin... edelleen musta tuntuis kurjalta olla yksinäni työpaikalla porkkanoineni kun muut lähtee syömään jotain ihan ruokaa. toki tätä vois kokeilla.
juu ei kyllä se vähenee, mutta jotenki tuntuu että se n. 5e ei riitä eväisiin... edelleen musta tuntuis kurjalta olla yksinäni työpaikalla porkkanoineni kun muut lähtee syömään jotain ihan ruokaa. toki tätä vois kokeilla.
Toi on kyllä nyt sitten aapee ihan sun keksimäs fakta. Vai kirjotinko mä jossain kohtaa noin??
emmä tee ruokaa enää työpäivän jälkeen. yleensä syön illalla leivän tai hedelmiä.
muuten tekstisi on kyllä ihan totta. voi kun mulla olis kaverina joku samanlaisessa tilanteessa oleva...
Niin, miten sen nyt ottaa. Omat eväät maksaa ehkä 2 egee, riippuen kuinka nuuka on. Kuukaudessa siis säästää 3 x 20työpäivää = Noojoo, 60 ei ehkä oo niin hääppöstä
Mutta siis edelleen epistä jos saa syödä 5 egellä. Täällä väkisinkin maksaa ruoka ~8 (ilman jälkiruokaa tai limsaa!!)![]()