En usko ilman kuvaa
sä haluat alaastoman nannaihanan ratin taakse alasti??? ja kuvan siitä??? :hug:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En usko ilman kuvaa
tykkään tuplana, tykkään tykkään tykkään :flower:
sä haluat alaastoman nannaihanan ratin taakse alasti??? ja kuvan siitä??? :hug:
joku pe*keleen ääliö meinaa tuupata pakullansa mun kylkeen :kieh:
ajan suoraan, oikeenpuolimmaista kaistaa (omakotialue) ja oon kääntymäs vasemmalle pihaan, laitan vilkun, oon kääntymäs ku saan just ja just pyssättyä auton ku joku pe*keleen tampio tulee vasenta puolta mun takaa :O ohittaa mut siis vasemmalta vaikka hyvin huomaa et käännyn. helvetti.
Ja kyllä, OLI ÄIJÄ RATISSA :headwall::headwall:
Sitte meinas joku pikkunatiainen pykätä yhen mutkan takaa pihasta suoraan tielle. Koittakaa ny terottaa niille ettei ajele miten sattuu :kieh:
Tietenkin tämäkin käännettiin NAISEN mokaksi aloituksen epäselvyyden takia vaikka MIES teki väärin! Keskittykää itse aiheeseen kun asia kuitenkin korjattiin.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24430656:Avauksessa ei ollut kuvaa mutta sanasta "oikeenpuolimmaista" voisi päätellä kaistoja olevan useita (yli 2). Sen sijaan sana "oikeanpuoleinen" olisi ollut oikea termi mutta eihän naisautoilijalta ihan kaikkea voi odottaa :kieh:
Annoit alotusviestissäs ymmärtää, että siinä oli kaksi kaistaa sinun ajosuuntaasi, olisit heti sanonu, että se oli vastaantulijoiden kaistalla
Ehkäpä se oli kirjoitettu naisten logiikan mukaan, jota ei fiksutkaan miehet ymmärrä
Älä lässytä, nainen on aina syyllinen :vampire:
No voi vittu, olit siis oikeanpuoleisella kaistalla ja käännyit vasemmalle pihaan, jolloin vasenta kaistaa ajava meinasi tuuppia sun kylkeä :vampire:
Mikäli ymmärsin oikein, siinä oli siis kaksi kaistaa sinun ajosuuntaasi ja olit oikeanpuoleisimmalta kaistalta kääntymässä vasemmanpuoleisen kaistan yli vasemmalle. Jos noin oli niin ite tumpeloit, sillä sun olisi pitänyt kääntyä vasemmalle vasemmanpuoleiselta kaistalta.