voi vi...!! Jo toisen kerran

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lukematta viestejä - varsinkaan kahjon aloittajan, joka otsasuoni päästä pullistuneena riehuu - nään asiassa jotain positiivistakin: hän olis voinut hyvinkin riipasta takapaksista pesäpallomailan ja hutkia sen pakun lasit sisään

Eikö hänen kaverinsa Hyytis ole näin toiminut ja Nanna vaikuttaa varsin samanoloiselta persoonalta. Ei ollenkaan ihanalta.

[QUOTE="vieras";24431227]nään asiassa jotain positiivistakin: hän olis voinut hyvinkin riipasta takapaksista pesäpallomailan ja hutkia sen pakun lasit sisään

[/QUOTE]

juu, seuraava (kolmas) kerta ei jää tähän...

joku pe*keleen ääliö meinaa tuupata pakullansa mun kylkeen :kieh:

ajan suoraan, oikeenpuolimmaista kaistaa (omakotialue) ja oon kääntymäs vasemmalle pihaan, laitan vilkun, oon kääntymäs ku saan just ja just pyssättyä auton ku joku pe*keleen tampio tulee vasenta puolta mun takaa :O ohittaa mut siis vasemmalta vaikka hyvin huomaa et käännyn. helvetti.

Ja kyllä, OLI ÄIJÄ RATISSA :headwall::headwall:

Sitte meinas joku pikkunatiainen pykätä yhen mutkan takaa pihasta suoraan tielle. Koittakaa ny terottaa niille ettei ajele miten sattuu :kieh:

Takaa tuleva laittoi vilkun päälle ja lähti ohittamaan.. Ihan laillisesti.
Ihmetteli varmaan mitä sä hidastelet.. kun ei sulla vilkkukaan palanut.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;24430656:
Avauksessa ei ollut kuvaa mutta sanasta "oikeenpuolimmaista" voisi päätellä kaistoja olevan useita (yli 2). Sen sijaan sana "oikeanpuoleinen" olisi ollut oikea termi mutta eihän naisautoilijalta ihan kaikkea voi odottaa :kieh:

joo kaikkea olen miehistä mieltä, mutta tässä olen kyllä majurin ja triplaisän kanssa samaa mieltä. tulkitsin aloitusviestin ihan samoin kuin he, vaikka olen nainen. jos sillä nyt on mitään merkitystä :) eli mä ja miehet käsitettiin aloitusviesti väärin, siitä pahoitteut, mutta oisit kyllä ap voinu vähän selkeemmin heti kertoo :D

Minä olen kerran ollut tilanteessa, jossa oli hyvin lähellä ettei ohittavan auton kylki tullu avattua kuin säilykepurkki :D
Ajoin traktorilla (vieläpä liikennetraktori, jolla pääsee 60km/h, joten vauhti oli normiliikenteen mukainen) kaupunkialueella. Laitoin ajoissa vilkun vasemmalle, hidastin vauhdin ryömintään, koska vastaan tuli auto. Kun vastaan tulija oli mennyt ohi, aloin kääntää traktoria pihaan, kun yllättäen joku hätähousu tulikin ohi. Ei montaa senttiä jäänyt traktorin trukkipiikkien ja auton kyljen väliin :o

Ja siinä traktorissa aivan varmasti vilkut ja valot toimi kuten piti!!

No voi vittu, olit siis oikeanpuoleisella kaistalla ja käännyit vasemmalle pihaan, jolloin vasenta kaistaa ajava meinasi tuuppia sun kylkeä :vampire:

Mikäli ymmärsin oikein, siinä oli siis kaksi kaistaa sinun ajosuuntaasi ja olit oikeanpuoleisimmalta kaistalta kääntymässä vasemmanpuoleisen kaistan yli vasemmalle. Jos noin oli niin ite tumpeloit, sillä sun olisi pitänyt kääntyä vasemmalle vasemmanpuoleiselta kaistalta.

Majurilla ei taida olla ajokorttia, kun tuollaisen tulkinnan aloituksesta tekee???!

[QUOTE="Manttu";24432425]Kyllä, sun äitisi on syyllinen siihen, että synnytti sut.[/QUOTE]

Isä syyllinen myöskin, koska on ollut siittämässä :p Mutta ei voi noin sanoa. Kasvatuksessa on tainnut mennä vikaan, jos ei osaa käyttäytyä ja on naisvihaaja.

Yhteistyössä