Kerronko miehen puolisolle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisilmäinen sittenkin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sinisilmäinen sittenkin

Vieras
Minulla on ollut nyt parin kk ajan suhde varattuun mieheen.. pitkä suhde, ei naimisissa. Kuulin ne kaikki kliseet, kuinka "ollaan juuri eroamassa" ja "menee niin huonosti" -läpät. Ja uskoin, ziisus!

Nyt olen vihdoinkin tajunnut, että valhetta tämä kaikki oli. Lopetan suhteen tähän, vaikka mies haluaisi vielä nähdä minua, mutta sen verran olen katkera, että tekisi mieli käräyttää tämä valehtelija. Teenkö niin? Miksi? Miksi EN? Ja MITEN? Haluaisitko itse tietää?

Lapsia ei heillä ole.

Olin tällaisen miehen avopuoliso. Sain miehen pitkään kestäneestä suhteesta kiinni, ja äijä lensi pihalle kuin leppäkeihäs.
Sen verran keskustelin toisen naisen kanssa että samat selitykset oli saanut kuin sinäkin, itse tosin kuvittelin kaiken menevän hyvin - yritimme lastakin, Luojalle kiitos emme onnistuneet!

Olet vaikeassa tilanteessa :( hatunnosto sinulle että tajuat millaisen miehen kanssa olet tekemisissä! Jos tämä suhde olisikin vain kertaluontoinen hairahdus, en kertoisi, mutta etsiikö mies vain toisen höynäytettävän kun et enää usko hänen satujaan?

Todennäköisesti kertoisin, olisin itse halunnut saada tietää. Jos rakastavat toisiaan, voivat saada suhteen toimimaan halutessaan vaikka vaikeaa se varmaan tulee olemaan.

Ja vielä sen verran lisäystä, että soittaisin naiselle. Tekstiviesti on tunteeton ja miehen helppo selittää kiusanteoksi.
Varaudu kuitenkin siihen että saat p**kaa niskaan, vaikka myöhemmin nainen varmasti tajuaakin sinun tehneen oikein.

Kertoisin. Tuo ukko on suorastaan julma eikä koskaan saa itsekään mahdollisuutta muuttua ennen kuin joku laittaa hänet kohtaamaan sen tuskan mitä muille aiheuttaa.

Ja ap:lle sen verran, että melkein eronnut ja melkein vapaa ei ole vielä vapaa.

Kerro ihmeessä, mä olisin halunnu tietää kun ex miehelläni oli suhde "ystäväni" kanssa. Ymmärtää heittää ukkonsa pihalle ennen kuin tekevät lapsia, silloin se on jo paljon hankalampaa.

Nämä on niin näitä. Ensin ei ole mitään väliä, että on suhde varatun kanssa, mutta kun ukko ei olekaan valmis eroamaan, niin sitten soitetaan vaimolle, kun tulee niin huonosti kohdelluksi. Ei sinua tuossa mikään muu kiinnosta, kunhan haluat vaan kostaa.

[QUOTE="vieras";24450722]Nämä on niin näitä. Ensin ei ole mitään väliä, että on suhde varatun kanssa, mutta kun ukko ei olekaan valmis eroamaan, niin sitten soitetaan vaimolle, kun tulee niin huonosti kohdelluksi. Ei sinua tuossa mikään muu kiinnosta, kunhan haluat vaan kostaa.[/QUOTE]

Peesi tähän. Itsellä on muka oikeus paneskella varatun kanssa vaimon tunteista mitään välittämättä mutta sitten yhtäkkiä ollaankin niin huolissaan vaimon tunteista vaikka tosiasia on että halutaan vain kostaa ja helpottaa omaa pahaa oloa ja pettymystä.

Peesi tähän. Itsellä on muka oikeus paneskella varatun kanssa vaimon tunteista mitään välittämättä mutta sitten yhtäkkiä ollaankin niin huolissaan vaimon tunteista vaikka tosiasia on että halutaan vain kostaa ja helpottaa omaa pahaa oloa ja pettymystä.

NIMENOMAAN. En ole huolissani tämän naisen (ei vaimo, vaikkei sillä väliä ole..) tunteista. Alussahan nimen omaan sanoin, että olen katkera, myönnän kyllä. Jos mies olisi puhunut totta, olisivat eroamassa, en olisi yhtään pahoillani, koska silloin MYÖS tämä hänen kumppaninsa olisi halunnut erota. MUTTA näin ei ole ja olen miehelle vihainen.

Siksi kyselenkin mitä minun pitäisi tehdä, koska tämä mies on kusettanut sekä minuaan että naistaan. Tällä hetkellä lomailevat yhdessä ja pieni katkeruus kyllä nostaa päätäni, kun haluaisin pilata heidän lomansa, elämänsä...

Niin ja mies siis edelleen haluaa tavata minua ja selittelee näitä omiaan, että haluaa minut ja heillä menee huonosti.

Tottakai mies soittelee sulle kun haluaa pitää sut tyytyväisenä. Ettet vaan menis tekemään mitään tyhmyyksiä. Ihan oikeesti kannattaako ryhtyä varatun miehen kanssa suhteeseen, kun melkein aina siinä pettyy ja pahasti. Sitten tulee vihaiseksi ja katkeraksi. Miksi pitää lähteä tieten tahtoen tuollaiseen paskaan mukaan? Ovatko ihmiset todella niin typeriä.

Mie haluaisin tietää ja tehdä itse sen päätösen, etten halua elää parisuhteessa ja tuhlata elämääni tuolaisen petturin kanssa.

Mielummin puhelinsoitto, mies voi mahdollisesti nähdä tekstarin ja poistaa tai keksii hyvän syyn tuolle tekstarille.

Mä haluisin kyl tietää..mut tollaset jutut onneksi tuppaa tulemaan ihan muullakin tapaa tietoo, ku et jonku katkeran naikkosen pitäis siit kertoo.
Pointti on ehkä se et toi juttu osi pitäny hoitaa aikasemmin, itsepä suhteeseen lähdit.
Asia ois eri jos haluisit kertoa jonku muun syyn vuoks ku oman katkeruutes.

Alkuperäinen kirjoittaja sinisilmäinen sittenkin;24450491:
Minulla on ollut nyt parin kk ajan suhde varattuun mieheen.. pitkä suhde, ei naimisissa. Kuulin ne kaikki kliseet, kuinka "ollaan juuri eroamassa" ja "menee niin huonosti" -läpät. Ja uskoin, ziisus!
Olisihan se puolison hyvä tietää, että mitä mies on kertonut suunnitelmistaan... En teidä, mitä tekisin tilanteessasi. Minulla ei varmaan pokka riiittäisi kertomiseen.