U
Uusi ja vähän avuton
Vieras
Vai milloin? Syksymmällä? Paljonko asteita on ulkona, kun välikausihaalari puetaan lapselle päälle?? Vauva vielä pieni, pötköttää rattaissa, mutta tämä välikausiasukeskustelu hämmentää minua.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pieni vauva ei varsinaista välikausihaalaria tarvitse, vai meinasitko hänet maahan laittaa pötköttämään? Vaunuissa riittää vaikkapa fleecehaalari tai vanuhaalari.
itse olen toista mieltä meillä 4kk poika on pitänyt vaunuissa siirtää puoliistuvaan asentoon joten tuollanen vanuhaalari tai fliise ei ole yhtään hyvä kun ei pidä tuultakaan !
Kuten vastauksista huomaat, kukin tavallaan. Eli nyt vain se oma maalaisjärki käyttöön!Alkuperäinen kirjoittaja Uusi ja vähän avuton;24451019:Vai milloin? Syksymmällä? Paljonko asteita on ulkona, kun välikausihaalari puetaan lapselle päälle?? Vauva vielä pieni, pötköttää rattaissa, mutta tämä välikausiasukeskustelu hämmentää minua.
Sinulla taitaa sitten olla oma käsitys asioistaVälikausivaatteet ovat tavallisten kesätakkien ym kesävaatteiden ja talvivaatteiden välimuoto. Eli juuri niitä fleecevuorisia tai kevytvanuvuorisia vaatteita. Tai sitten minäkään en ole ihan perillä asioista
![]()
Siis joo kyllå minustakin tuulipuvut ja niihin rinnastettavat kevät/syys puvut ja haalarit on nimenomaan välikausivaatteita.Ahaa. No ehkä tähän tulee joku asiantuntija sen kertomaan, kuinka on.
Alkuperäinen kirjoittaja minnä;24451459:Siis joo kyllå minustakin tuulipuvut ja niihin rinnastettavat kevät/syys puvut ja haalarit on nimenomaan välikausivaatteita.
Ei meillä tänäkään kesänä kertaakaan ollu muksuilla haalareita/tuulipukuja päällä ja kyllä, ne ovat välikausivaatteita vaikia te niitä kesällä pitäisittekin.Ja vielä, tavallista takkia, tuulipukua ja haalareita käytetään pitkin kesää viileinä kesäiltoina ja sateella. Myös vettä ja tuultapitäviä. Ei niitä voi sanoa välikausivaatteiksi, kun ei kesä ole mikään välikausi.
Alkuperäinen kirjoittaja minnä;24451612:Ei meillä tänäkään kesänä kertaakaan ollu muksuilla haalareita/tuulipukuja päällä ja kyllä, ne ovat välikausivaatteita vaikia te niitä kesällä pitäisittekin.