mulla ei oo eron jälkeen mitään eikä ketään.tosi juttu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "onneton"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"onneton"

Vieras
ei töitä.pari kaveria joilla aikaa sillon tällön.ei harrastuksia.ei eläimiä.ei siis yhtään mitään.
töitä olen hakenut,kaikkialla sanotaan et nyt ei oo hommia ehkä syksyllä.töiden kautta ajattelin et tutustuis uusiin ihmisiin sais ehkä uusia kavereita ja sisältöä elämään mut ei mistään tule mitään.haahuilen kaupungilla päättömästi,mikään ei kiinnosta mihinkään en jaksa kiinnostua.kotona en jaksa olla,pieni kämppä ja seinät kaatuu päälle,isompaan ei voi muuttaa ilman töitä.
ja kaikki tää vaan siksi et mies meni ja pilas kaiken!
exä pyörii kulmilla uuden kanssa vaikka ei ees asu täällä.en jaksa sen naamaa pistää vaan vihaks ja sit masennun ja itken.pimeä aika alkaa ku syksy tulee.miten mä revin itteni tästä taas pystyyn...kysynpähän vaan.en olis ikinä voinu kuvitella et näin meille käy ja et kuinka vaikeeta tästä on nousta ylös.

elämään kuuluu ylä ja alamäet. Ei kenenkään elämä ole ruusuilla tanssimista, mutta uskoa huomiseen / parempaan ei ikinä pidä lopettaa. Kun jaksat kolkutella ovelta ovelle, niin joku päivä joku avaa oven ja sieltä löytyy varmasti jotain mitä on kannattanut odottaa, vaikka tällä hetkellä ehkä tuntuu sille, että turha yrittää.

Jos suhde loppuu, niin elämä ei kuitenkaan lopu. Exä on tyhmä, jos näyttelee naamaansa, mutta sinä fiksu, jos et anna sen vaikuttaa itseesi. Pidä nyt huoli itsestäsi ja koputtele niitä ovia, kyllä töitä saat jos jaksat kysellä ja elämään tulee varmasti sisältöä. Ehkä muutaman vuoden päästä voit huokaista ja ajatella tätä aikaa elämän oppikouluna.

Viimeistään keväällä elämä alkaa maistua, talvi on taas hyvää aikaa itsetutkiskeluun. Tunteesi ovat aivan normaaleja, ne pitää vain jaksaa käydä läpi.

lähdet opiskelemaan uudelle paikkakunnalle jotain kiinnostavaa työllistävää alaa? Voisit saada halvan opiskelija-asunnon, opiskelukavereista saisit ystäviä ja kaikkea uutta ja jännää tulisi elämääsi =)

Onko teil yhteisiä lapsia? Lasten kauttahan on hirveen helppo tutustua uusiin ihmisiin ja muihin mammoihin. :)
Ja jos ei ole lapsia, töitä, läheisiä joiden takia pysyisit paikkakunnalla... vaihda paikkaa! Muuta vaikka lähelle sukulaisia.

Lasten kauttahan on hirveen helppo tutustua uusiin ihmisiin ja muihin mammoihin.

No enpä oo kehenkään tutustunu minä vaikka lapsen kanssa on liikuttu.
Ja ap.lle noi on hyviä neuvoja että aloita puhtaalta pöydältä. Muuta uuteen kaupunkiin ja uuden opiskelun tai työn perässä!

ei musta ole kyllä yksin lähtemään mihinkään kovin kauas mut johonkin on pakko päästä mä tukehdun tänne.nytkin piti käydä ajelemassa ja itkemässä autossa.opiskelu ei kiinnosta mut ne työt kyllä.mutta kun kaikissa on vaan ei oota.mä pelkään jääväni yksin.sitä en halua.mä en varmaan ikinä anna anteeks exälle sen mitä teki.

Alkuperäinen kirjoittaja yksvaanviidenäiti;24446301:
Ihan ensiks kannattaa hakee baarista hetken ilo.

koitettu on.yhden mukaan lähdin.seuraavana aamuna kadutti ja oli morkkis.vaikka en ees pettänyt ketään.oli liian aikasta.en ees välitä yhenyön jutuista.haluan kunnon parisuhteen.vaikka itse sanonkin ni mua parempaa tyttöystävää ei saa.harmi ettei ex tajunnu sitävaikka monta vuotta oltiinkin.

pitäisikö hankkia lemmikki.jos se sosiaalistaisi.kissa oli.jäi exälle.parempi sen siellä.koira olis kiva.mut se sitoo ehkä liikaa kotiin.se ei nyt ole hyväksi.voikun aika olisi jo keväässä ehkä olo olisi erilainen.tai sitten ei.missä minun prinssini on.

nää illat on nykysin vaan nettiä ja telkkaria.joka aamu toivoo et olis jo ilta.illalla on yksinäistä.niinkun päivälläkin.mietin sellasia mitä ei pitäs koska niistä olo tulee vielä surkeemmaksi.viikonloput on tuskallisia.sillon kaikki muut on viettämässä vapaa-aikaa.ketään ei kysy minua minnekään.itekään voi koko ajan toisia vaivata.nukkumaan menisin joka ilta aikasin jos uni tulisi.

Ota nyt ittees niskasta kiinni. Sä pärjäät kuhan yrität. oikeesti ala opiskella uutta ammattii itselle. Vaihda sitä paikkakuntaa. Varmasti saat uusia ystäviä.
sko huvikses, ens kesänä tuntuu jo ihan hyvältä :)

tänään olllut huono päivä.heräsin painajaiseen.yksin ollut kokopäivän.kaupungissa kävin,ahdisti.miksi en pääse tästä nyt eteenpäin.miksi minulle kävi näin.miksi toinen ihminen oli exälle tärkeempi.teki minulle kurjan tempun silti ikävöin.nytkin itken.ei ollut elämää ennen exää ainakaan kovin kummoista sitten elämä kirkastui.meni monta vuotta ja elämä oli ihanaa.nyt taas ei mitään elämää ja kaikki on mustaakin mustempaa.kaikki käskee piristyä ja ajatella positiivisia asioita,en pysty.olisi niitä lapsia edes jos ne jaksaisivat pitää pinnalla mutta kun niitä ei ole.toisaalta kai hyvä.toisaalta ei.en vaan jaksa tätä tuskaa minkä ex sai aikaan.enkä yksinoloa.

Ehkä kannattaa nyt käyttää tilaisuus hyväksi ja oppia nauttimaan elämästä ja yksinolosta. Kuulostaa vähän siltä, että sinulla ei ole elämässäsi ollut muuta kuin mies. Nyt kannattaa oppia olemaan onnellinen myös yksin.

[QUOTE="onneton";24452770]tänään olllut huono päivä.heräsin painajaiseen.yksin ollut kokopäivän.kaupungissa kävin,ahdisti.miksi en pääse tästä nyt eteenpäin.miksi minulle kävi näin.miksi toinen ihminen oli exälle tärkeempi.teki minulle kurjan tempun silti ikävöin.nytkin itken.ei ollut elämää ennen exää ainakaan kovin kummoista sitten elämä kirkastui.meni monta vuotta ja elämä oli ihanaa.nyt taas ei mitään elämää ja kaikki on mustaakin mustempaa.kaikki käskee piristyä ja ajatella positiivisia asioita,en pysty.olisi niitä lapsia edes jos ne jaksaisivat pitää pinnalla mutta kun niitä ei ole.toisaalta kai hyvä.toisaalta ei.en vaan jaksa tätä tuskaa minkä ex sai aikaan.enkä yksinoloa.[/QUOTE]

Mutta hei, tiedät olevasi ihana ihminen, ja sulle on vielä tuolla jossain joku, joka haluaa just sinut. Mutta vasta sitten kun sen aika on. Ja se kaikki ihana aika on vielä sulla edessä! Usko pois, tuska helpottaa. Voimia!

Ota tuo voimaannuttavana kokemuksena! Millä alalla olet? Jos ala on huonosti työllistävä lähde opiskelemaan oppisopimuksella, jos tavan opiskelu ei nappaa. Tai sitten laajennat hakua siis sitä mihin töihin haet.

Aloita joku harrastus mistä olet kenties jo pitkään haaveillut? Uusi kieli, liikunta, käsityö..? Nyt on kansalaisopistoihinkin ilmoittautumisen aika.

Mieti myös sitä koiraa (vain tietysti jos oikeasti pystyt huolehtimaan siitä!), koirapiireistä saa nimittäin helposti kavereita (esim. toko, agility jne.)!

Elvytä vanhoja ihmissuhteita. Onko sinulla esim. joitakin kavereita joiden kanssa yhteydenpito on vaan jäänyt?

Ja ennen kaikkea älä itke sen exän perään vaan nouse sieltä suosta kohti uusia tuulia!

[QUOTE="rtee";24452799]Ehkä kannattaa nyt käyttää tilaisuus hyväksi ja oppia nauttimaan elämästä ja yksinolosta. Kuulostaa vähän siltä, että sinulla ei ole elämässäsi ollut muuta kuin mies. Nyt kannattaa oppia olemaan onnellinen myös yksin.[/QUOTE]

ehkä minulla ei olekaan ollut muita kuin mies.muutin miehen perässä.kavereita en uudelta paikkakunnalta koskaan saanut.olin vain töissä ja kotona.omat kaverit jäi toiselle paikkakunnalle.niitäkin vain pari.nyt muutto takaisin entiseen kotipaikkaan.meillä oli kai vain toisemme.ja tietysti perhemme ja sisarukset perheineen.tiedostimme asian.en halua olla yksin.voin siis olla mutta tuntuu että olen kokoajan yksin.

[QUOTE="koo";24452805]Mutta hei, tiedät olevasi ihana ihminen, ja sulle on vielä tuolla jossain joku, joka haluaa just sinut. Mutta vasta sitten kun sen aika on. Ja se kaikki ihana aika on vielä sulla edessä! Usko pois, tuska helpottaa. Voimia![/QUOTE]

minä olen ihana ihminen.tiedän sen.mutta sitä en jaksa uskoa että minun ihana prinssi olisi tuolla jossain.minulla oli prinssi.ihana olikin.ainakin sen hetken kun oli minun prinssini.nyt en tunnista ihmistä samaksi.toivottavasti tuska helpottaa.tietäisipä vaan koska.miksi minulle tuotetaan tuskaa.exä ei varmaan tunne mitään tuskia.on vaan porskuttanut eteenpäin uuden kanssa.hylkäsi minut ja olikatsonut jo uuden minun tilalle.eikö sillä ole tunteita.miksi haluaa loukata minua.

Ota tuo voimaannuttavana kokemuksena! Millä alalla olet? Jos ala on huonosti työllistävä lähde opiskelemaan oppisopimuksella, jos tavan opiskelu ei nappaa. Tai sitten laajennat hakua siis sitä mihin töihin haet.

Aloita joku harrastus mistä olet kenties jo pitkään haaveillut? Uusi kieli, liikunta, käsityö..? Nyt on kansalaisopistoihinkin ilmoittautumisen aika.

Mieti myös sitä koiraa (vain tietysti jos oikeasti pystyt huolehtimaan siitä!), koirapiireistä saa nimittäin helposti kavereita (esim. toko, agility jne.)!

Elvytä vanhoja ihmissuhteita. Onko sinulla esim. joitakin kavereita joiden kanssa yhteydenpito on vaan jäänyt?

Ja ennen kaikkea älä itke sen exän perään vaan nouse sieltä suosta kohti uusia tuulia!

minun alalla on töitä aina.haluan välillä muutakin.olen etsinyt kaikkea.käynyt haastatteluissa.soittanut.käynyt ovelta hakemassa.haluan paikkaan jossa on kaikenikäisiä miehiä. naisia.pitkiä.pätkiä.nuoria.vanhoja.laihoja.lihavia.kaikenlaisia ihmisiä.viime vuodet vain naisten ympäröimänä.en harrasta käsitöitä.en keksi mitään mikä kiinnostaisi.koiran haluaisin.mutta ehkä se ei nyt juuri kannata.se kyllä sosiaalistaisi.vanhoja kavereita jonkun verran.kehtaako niihin nyt enää yhteyttä ottaa.miettivät vielä että miksi.ehkä törmään kaupassa johonkin ja pyydän kahville.soittaa en kehtaa.miksi en saa itkeä exän perään.itken kuitenkin vaikka yritän etten.en voi tunteille mitään.vihaan sitä.olen katkera.rakastan sitä.ikävöin sitä.suututtaa että otti toisen.minä en saa nostettua itseäni täältä suosta ylös yksin.

Yhteistyössä