Rokoteasiantuntija: "En ikinä rokotuttaisi lapsiani"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Beep

Vieras
Rokoteasiantuntija: 'En ikinä rokotuttaisi lapsiani'

Haastattelun teki tutkiva journalisti Jon Rappoport. Seuraavassa H= Haastattelija ja T=Tutkija, eli haastateltava rokoteasiantuntija.

H: Ovatko jotkut rokotteet vaarallisempia kuin muut?

T: Kyllä. DPT-rokotus esimerkiksi (DPT = rokote kurkkumätää, hinkuyskää ja jäykkäkouristusta vastaan, ns. kolmoisrokote ). Ja MMR (= rokote btuhkarokkoa, sikotautia ja vihurirokkoa vastaan). Lisäksi jotkut rokote-erät bovat vaarallisempia kuin muut erät samaa rokotetta. Itse pidän kaikkia rokotteita vaarallisina.

H: Miksi?

T: Syitä on useita. Ne sotkevat immuunijärjestelmän prosessissa, joka helposti vaarantaa immuniteetin (= vastustuskyvyn). Itse asiassa ne voivat aiheuttaa niitä sairauksia, joita niiden on määrä estää. Ne voivat aiheuttaa muita sairauksia kuin niitä, joita niiden on tarkoitus estää.

H: Miksi meille esitetään tilastoja, jotka näyttävät todistavan, että rokotteet ovat olleet erittäin menestyksekkäitä sairauksien hävittämisessä?

T: Miksikö? Jotta luotaisiin sellainen harhakuvitelma, että nämä rokotteet ovat hyödyllisiä. Jos rokote vähentää jonkin sairauden, esimerkiksi tuhkarokon, näkyviä oireita, jokainen olettaa, että rokote on onnistunut. Kuitenkin pinnan alla rokote voi vaurioittaa immuunijärjestelmää itseään. Ja jos se aiheuttaa muita sairauksia, aivokalvontulehduksen esimerkiksi, tämä tosiasia jää tunnistamatta, koska kukaan ei usko, että rokote voi saada aikaan sellaista. Yhteys jää havaitsematta."

VERKKOMEDIA.org - v. 0.441b - Beta

Ei vakuuta. Nimetön, tutkinnoton "asiantuntija". Pikkuisen voi käyttää lähdekritiikkiä. Käsittääkseni kaikkien toisen asteen koulujen päättötyö edellyttää lähdekritiikkiä. Miksi sitten uskotte tällaisia??

Sitä paitsi jos luit haastattelun (minä en lukenut - silmäilin vain), siellä kerrottiin että kyseisen "asiantuntijan" motiivi "tutkimukselle" oli ystävän vauvan kuolema DPT-rokotteen komplikaatioon - eli erittäin subjektiivinen lähtökohta.

Vielä tähän rokoteasiaan sanon, että on totta että rokotteista on haittaa. Kysymys on siitä, että rokottamattomuudesta on moninkertaisesti haittaa. Kansanterveystyö käyttää tilastomatematiikkaa arvioidessaan rokotteen kannattavuutta. Voi olla, että yksi lapsi miljoonista kuolee rokotukseen - mutta itse tautiin kuolisi useita lapsia tuhannesta. Mikä ei tietenkään yhtään lohduta sen kuolleen lapsen vanhempia. Mutta lohduttaisiko "luomukuolema" tartuntatautiin?

• Tykkää
Reactions: dechs
[QUOTE="viiraska";24520596]Vielä tähän rokoteasiaan sanon, että on totta että rokotteista on haittaa. Kysymys on siitä, että rokottamattomuudesta on moninkertaisesti haittaa. Kansanterveystyö käyttää tilastomatematiikkaa arvioidessaan rokotteen kannattavuutta. Voi olla, että yksi lapsi miljoonista kuolee rokotukseen - mutta itse tautiin kuolisi useita lapsia tuhannesta. Mikä ei tietenkään yhtään lohduta sen kuolleen lapsen vanhempia. Mutta lohduttaisiko "luomukuolema" tartuntatautiin?[/QUOTE]

Hyvin sanottu! Ja rokotteen tehtävä on vaikuttaa immuunipuolustukseen, niinhän itse tautikin tekis ja vielä paljon rajummin!

"jokainen olettaa" ja "kukaan ei usko" ovat sellaisia ilmaisuja jota tiedemies/nainen ei käytä! Eli tämä vesittää koko haastateltavan asiantuntemuksen.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="viiraska";24520567]Sitä paitsi jos luit haastattelun (minä en lukenut - silmäilin vain), siellä kerrottiin että kyseisen "asiantuntijan" motiivi "tutkimukselle" oli ystävän vauvan kuolema DPT-rokotteen komplikaatioon - eli erittäin subjektiivinen lähtökohta.[/QUOTE]

Ainahan se kipinä kumpuaa jostain yksittäisestä herättävästä asiasta.

[QUOTE="vieras";24520627]Hyvin sanottu! Ja rokotteen tehtävä on vaikuttaa immuunipuolustukseen, niinhän itse tautikin tekis ja vielä paljon rajummin!

"jokainen olettaa" ja "kukaan ei usko" ovat sellaisia ilmaisuja jota tiedemies/nainen ei käytä! Eli tämä vesittää koko haastateltavan asiantuntemuksen.[/QUOTE]

Ei tietenkään vesitä. Miksei käyttäisi? Onhan nekin ihmisiä jolla on oma mielipide. Ei ole tiedossa yhtä ainoaa oikeaa tieteen totuutta. On aika monta erilaista tulkintaa ja katsantokantaa.

Oletathan sinäkin, ettei mikään rokote voisi tehdä hallaa immuunijärjestelmälle?? Vai?

Anna mun kaikki kestää. Uskotteko tosiaan "asiantuntijaan", joka ei voi kertoa omaa nimeään?
Lisäksi viimeisenkin uskottavuuden tai oikeastaan halun edes lukea moista, vei kun huomasi "suomentajan" nimen.. Huoh.

Ei tietenkään vesitä. Miksei käyttäisi? Onhan nekin ihmisiä jolla on oma mielipide. Ei ole tiedossa yhtä ainoaa oikeaa tieteen totuutta. On aika monta erilaista tulkintaa ja katsantokantaa.

Oletathan sinäkin, ettei mikään rokote voisi tehdä hallaa immuunijärjestelmälle?? Vai?

Enkä oleta, juurihan kirjoitin että rokotteen tehtävä ON vaikuttaa immuunipuolustukseen!

Tieteelliseen tosiasiaan viittaavissa kirjoituksissa ei ilmaista omia mielipiteitä, vaan kerrotaan faktat. Eri asia on sitten se, jos lauseessa mainitaan että tämä on henkilökohtainen mielipiteeni. Mutta ei koskaan yleistetä ja yhdistetä omia mielipiteitä samaan lauseeseen tutkittavien asioiden kanssa. Tieteellisesti todistettu asia on tutkittu tieteen keinoin, ammattilainen tietää miten ja osaa sen, ja tiedemaailman kontrolli ja paine on kova. Jos tekee omavaltaisia ja omasta päästä temmattuja tulkintoja, asia ei pääse päivänvaloon tieteellisenä tosiasiana. Tiedettä ja mielipiteitä ei pidä sekoittaa keskenään. Tämä juttu nyt valitettavasti ei täytä tieteellisen ilmaisun vaatimuksia.

Eriasia sitten on, kuka uskoo mitä, ja kuka ei. Jokainen voi oman lapsensa rokottamisen kohdalla etsiä tietoa (joko tieteellistä tai jonkun mielipiteitä) ja tehdä omat johtopäätökset ja toimenpiteet sen perusteella.

Olisi kannattanut ehkä lukea, mistä tuo teksti oli peräisin. Siellä nimittäin sanotaan mm. seuraavaa:

"The vaccine researcher quoted here flat out says that the World Homicide Organization, WHO, is driven by a DEPOPULATION agenda, and that many African leaders know full well that the explosive spread of HIV and AIDS in Africa was caused by WHO-sponsored vaccinations of the 1970s."

Eli tuo sama kyseinen "tutkija" väittää, että Maailman Terveysjärjestö (WHO) pyrkii ihmismäärän vähentämiseen, ja Afrikan HIV-epidemia johtuu WHO:n rokotteista. Kuulostaa ihan vitun vakuuttavalta. Noinkohan häneltä löytyisi yhtä hulvattomia salaliittoteorioita UFOista?

Vilkaistaanpa huvin vuoksi tekstin suomentajan blogia!

"Ei tapahtunut holokaustia. Se todella on massiivinen huijaus, kuten olen osoittanut, ja holokaustia julistavat tahot, mm. juutalaiset ja maamme sodanjälkeinen johto ja media, tulee asettaa oikeudelliseen vastuuseen tästä karmeasta huijauksestaan, joka on vääristänyt koko kansan maailmankuvan ja eksyttänyt monet väärään ja epäoikeudenmukaiseen toimintaan. Oman kansan aivopesu on hyvin raskas rikos."

Hilpeää, nyt meillä on WHO:n syyttelyä AIDSista ja kevyttä holokaustinkieltämistä :D Alan olla äärimmäisen vakuuttunut tekstin oikeellisuudesta!

Kannattaiskohan aloittajan tosissaan tutustua lähdekritiikin ihmeelliseen maailmaan?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä