Ärsyttäisikö teitä jos mies tekisi seksissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Åsa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Å

"Åsa"

Vieras
Me rakastelimme niin, että makasimme molemmat kyljellään ja mies työntyi muhun takaapäin. Samalla hyväilin itseäni. Sanomattakin selvää, että hyvältä tuntui ja tiesin miehenkin olevan lähellä laukeamista.

No sitten mies yhtäkkiä vetäytyi pois ja kun katsoin häneen niin virnisti ja sanoi, että ei liikaa hyvää kerralla. Mies lähti tupakalle. Kun tuli takaisin niin ei tehnyt elettäkään, että jatkaisi. Sanoi, että mähän sanoin sulle että mä vain näytän mitä voisi saada. Kun ei häntä kuulemma edes huvittanu. Jaa kummasti hänellä vain seisoi ilman hyväilyjä ja itse teki aloitteen seksiin.

No mä sitten nousin pois sängystä ja mies jäi sänkyyn torkkumaan. Kun mies nousi niin huomasi kyllä mun viileän käytöksen. Antoi pusuja ja sanoi, että tietää sitten mitä hyvää odottaa seuraavalla kerralla. Sanoi myös, että sä lähdit pois kesken kaiken. Sanoin, että etpä sä kovin innostuneelta vaikuttanut.

Lievästi sanottuna ärsyttää. :snotty:

siis täh? miksi oi miksi se noin teki? liittyikö tämä johonkin aikaisempaan riitaan tjn? :O

Ei ole ollut mitään riitaa koska suhde on niin tuore. Ei ole ehditty vielä riidellä. :D

On pari kertaa aiemminkin lopettanut kesken kaiken ja lähtenyt tupakalle, mutta on tullut sitten jatkamaan. Syynä ollut tunteiden viilennys koska ei halunnut laueta vielä. Nyt sitten kun palasi sänkyyn niin ei mitään. Mä en sitten jäänyt odottelemaan kun vaikutti siltä, että mies vain haluaa nukkua.

Kuulostaa siltä että haluaa näyttää sulle kuka tahdin määrää jo alusta asti. Mulla alkais henk. koht. jo hälytyskellot soida. Jotenkin tosi alentavaa ja halventavaa et toine n lähtee röökille kesken kaiken. Moukka mies!

[QUOTE="a p";24625962]Ei ole ollut mitään riitaa koska suhde on niin tuore. Ei ole ehditty vielä riidellä. :D

On pari kertaa aiemminkin lopettanut kesken kaiken ja lähtenyt tupakalle, mutta on tullut sitten jatkamaan. Syynä ollut tunteiden viilennys koska ei halunnut laueta vielä. Nyt sitten kun palasi sänkyyn niin ei mitään. Mä en sitten jäänyt odottelemaan kun vaikutti siltä, että mies vain haluaa nukkua.[/QUOTE]

Mies siis vaan välittää itsestään, koska haluaa laueta. Entäpä sinä? Ottaako sinua ollenkaan huomioon?

No totta helvetissä ärsyttäisi! Oikeastaan olisin raivon partaalla! Taitaa mies kuvitella jotakin hieman ylivoimaista rakastajantaidoistaan, ehkä olisi aika palauttaa maan pinnalle.

Mulle tollanen kyllä toimisi. Onpahan enemmän jännitystä odottaa sitä seuraavaa kertaa...
Itsekin tehnyt sitä miehelleni, eikä hän siitä mitenkään suuttunut. Pilke silmäkulmassa siis, eikä mitenkään tosikkomaisesti. Ehkä olen kiero, mutta mun mielestä se on vaan pitkittynyttä esileikkiä, mikä pitää ajatuksen mielessä koko tulevan päivän ajan.

En koskaan tekisi miehelle noin enkä hyväksy tuollaista perseilyä mieheltäkään. Jos toinen lopettaa kesken, multa menee koko homma ohi eikä uudelleen aloittaminen auta, jää vain armoton vitutus. Tyytyisin seuraavalla kerralla ennemmin omaan käteen kuin panisin tuollaista arpojaa, ainakin saisin varmasti. Jos käytös olisi toistuvaa niin suhde loppuisi satavarmasti siihen, haluan saada ja antaa hyvää sekisä enkä mitään maistiaisia.

Ja erikseen sitten se, jos joskus en itse saa ihan omista syistäni, silloin mies saa tehdä mitä lystää. Kummalta tahansa on kusipäistä lopettaa ennen kuin toinen(kin) saa, jos tällä olisi siihen mahdollisuus.

Ja miten niin tyypillistä naisille? Aika karseisiin tapauksiin olet törmännyt joka näin väitit...

No onpa törkeää! Puhuisin kyllä asiasta, ei noin saa tehdä. Halventavaa leikitellä tuolla tavoin, tuossa ei ole mitään hauskaa tai vastaisuuden varalle kiihottavaa. :(

[QUOTE="Miu";24626060]Mulle tollanen kyllä toimisi. Onpahan enemmän jännitystä odottaa sitä seuraavaa kertaa...
Itsekin tehnyt sitä miehelleni, eikä hän siitä mitenkään suuttunut. Pilke silmäkulmassa siis, eikä mitenkään tosikkomaisesti. Ehkä olen kiero, mutta mun mielestä se on vaan pitkittynyttä esileikkiä, mikä pitää ajatuksen mielessä koko tulevan päivän ajan.[/QUOTE]

Ahaa, tässä sitten IRL esimerkki toiminnasta, joka on mielestäni perseestä ja poikittain. Toivotaan, ettet koskaan tapaa minun laillani ajattelevaa miessukupuolen edustajaa ja harrasta seksiä, voisi jäädä aika lyhyeksi se suhde...

• Tykkää
Reactions: Jaska-
Alkuperäinen kirjoittaja ei todellakaan näin;24626081:
Ahaa, tässä sitten IRL esimerkki toiminnasta, joka on mielestäni perseestä ja poikittain. Toivotaan, ettet koskaan tapaa minun laillani ajattelevaa miessukupuolen edustajaa ja harrasta seksiä, voisi jäädä aika lyhyeksi se suhde...

No eipä taideta olla tavattu;) Kerroin vaan, että itse olisin ajatellut kyseisessä tilanteessa toisin.
Ja eipä tämä IRL esimerkki mun mielestä mitenkään ihmeellinen ole. Tekee myös mieheni minulle vastaavaa, esim. pelkillä hyväilyillä aamulla. Eikä sitä meillä käytetä mitenkään pihtaamismielessä kumpaankaan suuntaan. Ehkä se siis riippuu enemmänkin siitä, millainen suhde on. Ja millaiset toimet kiinnostavat makuuhuoneessa. Yhteiset pelisäännöt, luottamus ja ymmärrys on kuitenkin kaiken a ja o.

Toki, jos olisin ap ja olisin asiasta ottanut itseeni, niin sanoisin sen suoraan, ettei tulevaisuudessa kävisi enää niin. Ei kaikki jutut sovi kaikille.

Yhteistyössä