Ärsyttäisikö teitä jos mies tekisi seksissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Åsa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulostaa siltä että haluaa näyttää sulle kuka tahdin määrää jo alusta asti. Mulla alkais henk. koht. jo hälytyskellot soida. Jotenkin tosi alentavaa ja halventavaa et toine n lähtee röökille kesken kaiken. Moukka mies!

Joskus olen itsekin tuollaisiin sikoihin törmännyt sinkkuaikoina, että eivät todellakaan välitä siitä miltä naisesta tuntuu milläkin hetkellä vaan hakevat OMAA nautintoaan siitä, että kiusaavat toista! Eivätpä ole moiset ukot toiste sänkyyni päätyneet! Seksi on molemminpuolista nautintoa ja sen nautinnon pitää mielestäni tulla molemmille siitä, että molemmat nauttivat. Ei niin, että toinen hakee nautintonsa viis veisaten toisen fiiliksistä.

Mä suuttuisin ja loukkaantuisin. Ärsyttää jo pelkästään ajatuksena, et mies lähtis kesken touhun tekee jotain muuta. Onneks ei ole tehny, nimittäin sais kyllä kuulla siitä.

Wau minkä aarteen olet löytänyt :headwall:

Minusta tuo kuulostaa alistamiselta, kiusanteolta. Ihan eri asia olisi, jos tuo olisi joku teidän juttu mutta jos mies sanoo tyyliin "tiedät mitä seuraavalla kerralla odottaa" tuollaisen jälkeen, niin saisin puistatuksia ja sanoisin että terve, tuolla on ovi.

hauskaahan toi oli! tarviiko olla niin tosikoita?? tee ens kerralla sama ja jatka yksin veskis.. vituttaa se äijääkin ja saattaa tollanen pelleily loppua kolmanneella kerralla...

[QUOTE="vieras";24626986]Jospa sillä on erektiovaikeuksia tai vaikeuksia laueta ja naamioi sen tupakalla käymiseksi. Tupakoitsijoilla on jo usein nuorena ongelmia.[/QUOTE]

Ei ole mitään ongelmia noissa asioista päinvastoin. On hyvin viriili mies ja laukeaa kyllä, joskus vähän liiankin helposti.

37555.jpg

[QUOTE="a p";24627691]Ei ole mitään ongelmia noissa asioista päinvastoin. On hyvin viriili mies ja laukeaa kyllä, joskus vähän liiankin helposti.[/QUOTE]

Siis te harrastitte seksiä, sinä hyväilit itseäsi ja nautit. Sitten mies nousee ylös ja menee tupakalle, eikä jatka enää mitenkään?

Se on sinusta ihan ok?
Siinä ei ole mitään ihmeellistä, että sinut vain jätettiin siihen kuin nalli kalliolle, ja sitten vielä sanotaan jotain typerää, että jäisit odottamaan seuraavaa kertaa oikein himoissasi?
Ethän sinä jää odottamaan, ethän?

No meinaatko sanoa asiasta ap? Ette ole vielä riidellet, josko olis sen paikka? :D Ei vaan, sivistynyttä keskustelua vain. ;)

Mun mielestä toi on omituista.. Joskus voidaan kiusoitella miehen kaa toisiamme vähä, mutta ei koskaan mennä ihan seksiin asti ja sitten keskytetä.

[QUOTE="juu";24627676]hauskaahan toi oli! tarviiko olla niin tosikoita?? tee ens kerralla sama ja jatka yksin veskis.. vituttaa se äijääkin ja saattaa tollanen pelleily loppua kolmanneella kerralla...[/QUOTE]

No ei mies hommaa jatkanut yksin loppuun.

Nohnoh, mies nyt on vaan liikaa lukenut Cosmopolitanin "kuinka pidät naisesi jännityksessä" -juttuja ja heti perään jutun siitä kuinka nainen sidotaan iäksi henkisesti kiinni tähän jumalattoman seksikkääseen sonniin. Se nyt vaan ei toiminut käytännössä, mies parka. Tämän takia miesten kannattaa lukea Tuulilasia ja sen sellaisia.

Kuvottaa koko ajatus tilanteesta. Minä olisin tilanteessasi noussut ylös pukenut päälle ja jos kyseessä olisi ollut miehen asunto eikä yhteinen olin lähtenyt sanaakaan sanomatta. Jos kyseessa taas olisi ollut sinun kotisi olisin ottanut herran vaatteet ja viskassu rappukäytävää ja käskenyt myös herran sinne.
Kuinka kukaan viitsii tuollaista katella ja tyytyä kohtaloon? Mielestäni tuo käytös on todella alistavaa ja nöyryyttävää! Hyi hel***ti!

Siis te harrastitte seksiä, sinä hyväilit itseäsi ja nautit. Sitten mies nousee ylös ja menee tupakalle, eikä jatka enää mitenkään?

Se on sinusta ihan ok?
Siinä ei ole mitään ihmeellistä, että sinut vain jätettiin siihen kuin nalli kalliolle, ja sitten vielä sanotaan jotain typerää, että jäisit odottamaan seuraavaa kertaa oikein himoissasi?
Ethän sinä jää odottamaan, ethän?

Koita lukea mun aloituksesta viimeinen lause ja miettiä oliko asia mun mielestä ok. Ja jos asia olisi mun mielestä ok, niin olisinko tehnyt tällaisen aloituksen?

Kyllä mä seksiä toisen kanssa jään odottamaan koska en mä halua pettää. Yksin on sitten eri asia. :whistle:

[QUOTE="a p";24627760]Koita lukea mun aloituksesta viimeinen lause ja miettiä oliko asia mun mielestä ok. Ja jos asia olisi mun mielestä ok, niin olisinko tehnyt tällaisen aloituksen?

Kyllä mä seksiä toisen kanssa jään odottamaan koska en mä halua pettää. Yksin on sitten eri asia. :whistle:[/QUOTE]

Suoraan sanottuna, sun mies kuulostaa kusipäältä joka luulee olevansa sängyssä niin hyvä, että sinä jäät häntä pimppi kuumana odottamaan vaikka hän tekisi mitä.

No joo.. Voihan mies olla itsekeskeinen narsisti ja kaikkea mitä täällä on ehdoteltu. Mutta mulle tuli ensimmäisenä sellanen mieleen että miehellä on vaan väärät kuvitelmat hyvästä seksistä. Koittaa olla mieliksi ja näyttää "miehisyytensä". Ja koska itse näemmä nauttii keskeytetystä seksistä niin voi olla että ajattelee että miksei nainenkin pitäisi.. ku tosiaan "on sit jotain mitä odottaa"... ja lukenu just jotain cosmopolitania tai tantra seksi opuksia.

Ota aapee asia puheeksi ja kerro mikä sua miellyttää.

[QUOTE="...";24627738]Nohnoh, mies nyt on vaan liikaa lukenut Cosmopolitanin "kuinka pidät naisesi jännityksessä" -juttuja ja heti perään jutun siitä kuinka nainen sidotaan iäksi henkisesti kiinni tähän jumalattoman seksikkääseen sonniin. Se nyt vaan ei toiminut käytännössä, mies parka. Tämän takia miesten kannattaa lukea Tuulilasia ja sen sellaisia.[/QUOTE]

:D :flower:

Yhteistyössä