Olisitko mieluummin viiden pojan vai viiden tytön äiti?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Valitsisin kyllä 5 tyttöä :D

Meillä 4 tyttöä ja 2 poikaa. Pojat toki helppoja olleet vauvoina, mutta vanhempi tosi villi taaperosta eteenpäin. Toisesta en voi vielä tietää. Mä olen kyllä enemmän tyttöjen äiti, ehkä? :)

Pistitpä pahan. Jos ne kaikki 5 tyttöä olisivat luonteeltaan samanlaisia kuin esikoiseni, niin valitsisin tytöt. Mutta jos ne tytöt eivät murkkuiässä olisi yhtä helppoja kuin esikoiseni, valitsisin pojat.

*muoks* 5 tällaista? :O

[video=youtube;2Nwly8f2QHU]http://www.youtube.com/watch?v=2Nwly8f2QHU[/video]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Viisi tyttöä.
Jos pitäisi nuo viisi lasta ottaa, niin tietty haluaisin mieluiten esim 3 tyttöä ja 2 poikaa, mutta jos vain jompaakumpaa sukupuolta niin tyttöjä.
Olen aina halunnut tytön/tyttöjä.

No tämä on paha :D ... Ehkä olisin ennemmin viiden pojan äiree. Yksi ihana poika on, jos tulis neljä lisää niin oolrait homma. Onhan mulla sit yks kummityttö, jonka kanssa vois leikkiä rinsessaa ;-)

Pahan pistit.
Itsellä molempia löytyy..
Meillä tytöt ovat niin itsepäisiä,tappelevat keskenään,riehuvat jne.. poika taas on kiltti. Eli 5 poikaa. Jos tähän vielä pitäisi 3 tyttöä lisää ottaa ja oisivat samanlaisia kuin nuo kaksi tyttöä,niin hulluksihan siinä tulisi :D

5 poikaa
Tyttölasten elämää seuranneena en todellakaan jaksais sitä selkään puukotusta, kitinää ja käninää joka viidestä tytöstä lähtee... Pienenä ne moisen jo aloittaakin :O

Tämä nyt ihan vaan siltä tuntumalta, että meillä on jo 2 tyttöä, niin luontevimmalta tuntuisi että näitä olisi 3 lisää kuin että 5 poikaa. Sisaruksellani on 4 poikaa ja melkoinen jätkäkaarti sieltä on kasvamassa :)

Yhteistyössä