Otin sitten lapset ja lähdin pois...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
onneksi vanhemmat ovat matkalla, muuten ei ois edes paikkaa mihin mennä. Ikinä ei ollut mitään vakavaampia ongelmia suhteessa, mutta nyt jotenkin sain tarpeeks..

mies kävi pe ryyppämässä, tuli n. klo 2 kotiin, la makas sohvalla koko päivän katsomass jalkapalloa tai nukui, tä aamu alkoi ihan samalla tavalla. Jossain vaiheessa va en enää kestänyt pakkasin nopeasti laukun, otin muksut ja lähdin.

tämäkö on meidän yhteisen elämän loppu?

siis makas eilen sohvalla ja alkoi tänään taas ryyppäämään vai makas tänäänki vaan sohvalla? jos miehes ei usein viihteellä käy niin aika hepposin perustein lähdit. siis jos taustalla ei muuta ole..

siis makas eilen sohvalla ja alkoi tänään taas ryyppäämään vai makas tänäänki vaan sohvalla? jos miehes ei usein viihteellä käy niin aika hepposin perustein lähdit. siis jos taustalla ei muuta ole..

Meillä on pienet lapset. ja ku tänään isompi pyys maitoa, kun imetin vaivaa niin hän ei voinu edes nosta persettä ja antaa lapselle maitoa. kyllä saa käydä missä halu ja ryypätäkin silloin tällöin, mutta ei mun ja lasten kustannuksella! miks mä joudun oravapyörään ja hän va katso vierestä. ei oo varmaan viikkoon koskenutkaan tiskiin, vaatteita pitkin kämppä, puhumattakaan leluista ja lasten tavaroista. siivoan ja teen ruoan mitä ehdin, olen lasten kanssa(tämä ei ole valitus), mutta toivon että saan joskus apua! en tiä, mietin va että mihin mä häntä sitt tarvin jos pystyn tekemään kaiken itse...

No tuota. Tiedäthän, että pahimmassa tapauksessa mies voi syyttää sinua lastenne kidnappauksesta jos noin vain läksitte ettekä ole yhteyksissä häneen. Eli jos ette ole olleet yhteyksissä, niin laita varmuuden vuoksi edes tekstari...