Jess vihdoinkin mulla oli varaa Ticketiin ja tytölle Cupcake!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jess!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jess!

Vieras
Aiemmin pojalla on ollut Molo Kidsiä huutiksesta, mut jess nyt ostin Ticketin!! Uutena!! Ja tytöllä ennen ollu kirppikseltä Reimaa, mut jess nyt saatiin tytöllekkin Cupcake!!!!!!!!!!

Tiketti, tiketti, tiketti, tiketti, cupcake, cupcake, cupcake, cupcake, cupcake, molo, molo, molo, molo, molo. Miten niin kotiäideillä jutut pyörii vain yhden asian ympärillä.

Ja tähän asti olet siis häpeillyt...?:xmas:

ps. miten muuten oman ja miehen vaatetuksen suhteen, ovatko nekin kunnossa vai joutuvatko lapset ehkä häpeämään vanhempiaan?

En ole! Tuttavani lapsilla on myös Molo Kidsiä tytöllä ja pojalla ja ei he ole meillekkään mitään sanoneet. :) On vaan kiva nyt, kun mun lapsilla on Ticket ja Cupcake!! Mä tykkään hirmusti niistä! Mitä se vanhempien vaatetus vaikuttaa? Ei lapseni häpeä vanhempia ikinä. He rakastavat vanhempiaan!

En ole! Tuttavani lapsilla on myös Molo Kidsiä tytöllä ja pojalla ja ei he ole meillekkään mitään sanoneet. :) On vaan kiva nyt, kun mun lapsilla on Ticket ja Cupcake!! Mä tykkään hirmusti niistä! Mitä se vanhempien vaatetus vaikuttaa? Ei lapseni häpeä vanhempia ikinä. He rakastavat vanhempiaan!

Mutta vanhemmat siis ei rakasta lapsiaan kun häpeilevät näitä vaatteiden takia...

toivottavasti sä olet samaa mieltä noitten viimeisten lauseitten suhteen vielä kun lapsesi on 13v ja yli.. kun vaatii aina vaan kalliimpia merkkejä... ja sä itse et niitten mielestä tajua pukeutumisesta yhtään mitään ja kaikki mitä sä sanot ja teet hävettää niitä.

Mä en osta ns. merkkivaatteita sen takia, että pitäisi jollekulle näytellä, vaan sen takia, että ovat hyviä käytössä. Toki en ostaisi, jolle mulla olis niihin varaa.

Venäläiset ovat hyviä esimerkkejä logo-shoppailijoista. Ei mitään väliä millainen vaate tai kuinka ruma se on, kunhan siinä on mahdollisimman suurella merkkilogo.

[QUOTE="vieras";24840785]Ne on hienoja! Ticket ja Cupcake on tosi ihania! Oisit nähnyt pojan ilmeen, ku toin sen eteen Ticketin ja sanoin, että pue päälle![/QUOTE]

olin siis ap

mä oikeesti häpeisin enemmän sitä jos menisin ostamaan noita merkkejä lapsilleni... ihan vaan siksi kun eihän ne erottus massasta sitten mitenkään. mutta LUOJALLE KIITOS meidän ei tarvi todistaa kenellekään mitään ja uskalletaan olla rehellisesti erilaisia ostaa ihan valtaosalle tuntematonta merkkiä.

Meillä Cirafit sun muut ovat olleet kyllä ihan tarpeeksi laadukkaita normaalikäyttöön, aika suuri osa vaatteista vielä meille käytettynä tulleita. Toisaalta lapsikin on sen verran pieni, että eivätpä nuo paljon ehdi kuluakaan.

Äiti sen sijaan ei enää kasva, ja siksi ostaa itselleen työvaatteiksi vain laatua. En viitsi mainostaa erästä kotimaista pienmerkkiä nimeltä, totean vain että ei se 300 euron mekko ole edes kallis, jos se vielä kymmenen vuoden käytön jälkeen on siistissä kunnossa.

siis oikeesti?!? mä en nyt oikee ymmärrä miten voit olla onnellinen jos ostat ylihintaisii vaatteita. iloitse lapsistas niiden sisällä äläkä jotaki helkutin merkkiä vahtaa. surullisia tämmöset ihmiset.=(

Yhteistyössä