J
jess!
Vieras
Aiemmin pojalla on ollut Molo Kidsiä huutiksesta, mut jess nyt ostin Ticketin!! Uutena!! Ja tytöllä ennen ollu kirppikseltä Reimaa, mut jess nyt saatiin tytöllekkin Cupcake!!!!!!!!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No nyt ei ainakaan tarvi häpeillä!!!
No nyt ei ainakaan tarvi häpeillä!!!
Ja tähän asti olet siis häpeillyt...?:xmas:
ps. miten muuten oman ja miehen vaatetuksen suhteen, ovatko nekin kunnossa vai joutuvatko lapset ehkä häpeämään vanhempiaan?
En ole! Tuttavani lapsilla on myös Molo Kidsiä tytöllä ja pojalla ja ei he ole meillekkään mitään sanoneet.On vaan kiva nyt, kun mun lapsilla on Ticket ja Cupcake!! Mä tykkään hirmusti niistä! Mitä se vanhempien vaatetus vaikuttaa? Ei lapseni häpeä vanhempia ikinä. He rakastavat vanhempiaan!
En ole! Tuttavani lapsilla on myös Molo Kidsiä tytöllä ja pojalla ja ei he ole meillekkään mitään sanoneet.On vaan kiva nyt, kun mun lapsilla on Ticket ja Cupcake!! Mä tykkään hirmusti niistä! Mitä se vanhempien vaatetus vaikuttaa? Ei lapseni häpeä vanhempia ikinä. He rakastavat vanhempiaan!
Ja tähän asti olet siis häpeillyt...?:xmas:
ps. miten muuten oman ja miehen vaatetuksen suhteen, ovatko nekin kunnossa vai joutuvatko lapset ehkä häpeämään vanhempiaan?
Niin, ei ne ticketit ole mitenkään ihmeellisiä...