seuraavat kolme viikkoa saain sitten pysyä himassa, voi v****!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei helv...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hammaskeiju";24999848]Hammaslääkäri todellakin voi tehdä juuri noin, että hoitaa akuutit jutut kuntoon ja lähettää potilaan kotiin, sille ei mitään mahda eivätkä valitukset auta. Mutta ne hammaslääkärit, joiden kanssa itse olen työskennellyt hammashoitajana, eivät kukaan tekisi noin, ei vaikka kuinka oltaisiin myöhässä. Ja ihan kunnallisella puolella ollaan. Lääkärin persoonasta se on yleensä kiinni, miten kukakin tekee.

Toiset ovat liiankin ystävällisiä, että tekevät potilaalle paljon sellaista, mitä ei olisi tarvinnut sillä kertaa tehdä, ja se rasittaa meitä hoitajia. Lääkärit saavat kuitenkin kuitata toimenpidepalkkion kaikesta tekemästään, me hoitajat sitä emme saa, vaikka lisää työtä se meillekin teettää.[/QUOTE]

Niin kai sitten, mutta kyllä mulle kuitenkiin pahoiteltin tapahtunutta äsken kun soitin, ja sanoivat että sieltä soittaa joku mulle takaisin vielä tänään että saan uuden ajan. Musta vaan on käsittämätöntä miksi esteettisen (etuhampaan) vian korjaamiseen saa kiireellisen ajan, ja sitten sillä ajalla tekevät ongelmasta vielä suuremman.

Niin kai sitten, mutta kyllä mulle kuitenkiin pahoiteltin tapahtunutta äsken kun soitin, ja sanoivat että sieltä soittaa joku mulle takaisin vielä tänään että saan uuden ajan. Musta vaan on käsittämätöntä miksi esteettisen (etuhampaan) vian korjaamiseen saa kiireellisen ajan, ja sitten sillä ajalla tekevät ongelmasta vielä suuremman.

Tämä on vain arvailua, mutta josko sieltä hampaista löytyi jotain paikattavaa, juurihoidettavaa ym yllättävää, johon menikin sitten luultua enemmän aikaa? Lääkäri teki akuutin työn ja itse kosmeettisen haitan korjaamiselle ei enää jäänytkään aikaa?

Jokatapauksessa, inhimillinen lääkäri olisi hoitanut homman loppuun. Ellei sitten hänellä itsellään ollut jokin pakottava meno ym, jonka vuoksi hän ei voinut venyttää päivää. Kaikenlaista voi sattua ja olla syynä, mutta kurjaa tietenkin sinulle.

Ja miksihän ei muka pystytty, älä nyt selitä jos itse oot niin tyhmä ettet osaa hammaslääkäriin hakeutua.

Soitin kyllä äsken hammaslääkäriin, laittoivat soittopyynnön eteenpäin kun nyt ei kuulemma ole ajanvarausaika. Että kyllä mä aion tän asian eteenpäin viedä, vaikka sitten valehtelemalla että pääsen sinne särkypäivystykseen, yksityiselle mulla ei vaan oikeasti oo varaa mennä. Ja jotka väittää että se on melkeen samanhintasta niin ei oo tainnu koskaan yksityisellä käydäkään.

itse käyn vain yksityisellä hammaslääkärissä, koska täällä ei saa aikoja terveyskeskukseen. Ei ole minusta kovin kallista, ihan normaalit yksityisen hinnat. Julkinenkin maksaa.

aika hasssua että jättänyt kesken... kyllä meillä ainakin on hoitaneet homman loppuun vaikka seuraavan vuoro olisi jo ollut. itsekin istuin tunnin penkissä vaikka oli vain puolentunnin aika. lääkäri totesi että jatketaan päivää loppu päästä jos ei saada ruokatunnilla aikoja kiinni.

aika hasssua että jättänyt kesken... kyllä meillä ainakin on hoitaneet homman loppuun vaikka seuraavan vuoro olisi jo ollut. itsekin istuin tunnin penkissä vaikka oli vain puolentunnin aika. lääkäri totesi että jatketaan päivää loppu päästä jos ei saada ruokatunnilla aikoja kiinni.

Näin se tahtoo mennä! Ja silti ihmiset valittaa hammashoidosta, vaikka me työskentelemme usein jopa ruokatunnillakin. ;)

Itse olen ollut paljon pidemmän ajan kokonaan ilman etuhammasta ja niinkin pärjää ja sitä tosiaan tuijotetaan. Tuon kanssa pärjää hyvin kun ei hymyile kuin suu kiinni. Silloin kukaan ei huomaa. Voihan siitä esim. työpaikalla kertoa työkavereille tms., jossei asiakaspalvelutehtävissä ole. Ei ole minusta paha asia.

Yhteistyössä