ostos tv:n rintaliivit (slimn lift, comfortisse, genie bra) kokemuksia, kannattaako hankkia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja valdemaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

valdemaria

Aktiivinen jäsen
21.03.2008
1 620
6
38
GENIE BRA™ -rintaliivit - ei enää näkyviä saumarajoja tai ikäviä muhkuroita!

Comfortisse-rintaliivit

Slim 'N Lift

Näitä liivejä tulee nyt joka tuutista tai kanavalta. Samannäköisiä ovat kaikki. Kiinnostaisi kokeilla, kun ne lupaavat yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista.
Kertookaahan ne, jotka ovat kokeilleet, ovatko hyvät!
Olkapäiltä liivin olkaimet valuvat mulla riippumatta liiveistä. Näin on vaikka käyn liikkeessä myyjän kanssa läpi oikean koon. Tämä kai korjaisi sen.

Mulla ei ole juuri lainkaan hartioita, kaartuvat niin alaspäin ettei siinä pysy mikään olkain. Jossain kaupassa näin semmosen vekottimen millä voi vetää selkäpuolelta olkaimet yhteen ja se muuten toimii. Toinen kikka on semmoset silikonijutut olkapäille, mikä myös estää olkaimen valumista, mutta ei oo yhtä mukava ja helposti näkyy, eikä mulla toiminut kovinkaan hyvin..

Mulla ei ole juuri lainkaan hartioita, kaartuvat niin alaspäin ettei siinä pysy mikään olkain. Jossain kaupassa näin semmosen vekottimen millä voi vetää selkäpuolelta olkaimet yhteen ja se muuten toimii. Toinen kikka on semmoset silikonijutut olkapäille, mikä myös estää olkaimen valumista, mutta ei oo yhtä mukava ja helposti näkyy, eikä mulla toiminut kovinkaan hyvin..

Minuli hei!
Oliko se olkaimet yhteen vetävä juttu sellainen, joka myös lupaa push up -efektin? Niitä olen joskus huutiksessa nähnyt ja miettinyt kannattaako ostaa. En ostaisi siis tuon kohottavan vaikutuksen vuoksi vaan justiinsa tuon takia, että saisi olkaimet pysymään ylhäällä. Mutta siis epäilyttää tuo kohottava juttu, kun kuppikoko on ihan riittävä tällaisenaankin niin niitä jos alkaa kohottaa niin rinnat on leuassa asti :D

Mulla on comfortisset. muuten mahtavat, mutta nännit näkyy läpi. Liivinsuojusten kanssa ei tietysti sitä ongelmaa ole :) imetyksessäkin kätevät.

Niin ja tosiaan jos on kovin avonainen paita, niin näkyy kaula-aukosta.

Jos tilaat, niin muista ottaa normaalia kokoasi isommat, ovat aika nafteja.

Mutta siis tykkään :)

MUOKS: Siinä geniebrassa on vissiin tasku toppaukselle, että se olis ehkä parempi, kun sitten saa ne nännit piiloon.

Viimeksi muokattu:
Mulla ne silikoniviritykset eivät pysyneet paikallaan ja olkaimet tosiaan seikkailevat. Tuota olkaimet yhteen vetävää voisi kokeilla. Minua ei kohotuskaan haittaisi, kun ei tätä tavaraa liiaksi ole. Eli ehkä se geniebran täytetasku olisi tarpeen... ;)
Edelleen kommentteja kaipaan lisää!

Viimeksi muokattu:
Ja nyt kun lueskelin noita geni ran ja slimnliftin tietoja, alkoi harmittaa. Miksi tilasin niin pian! Noi on paljon parempia ja nyt mulla on kuudet comfortisset, enkä pysty noita toisia enää ostamaan. Damn!

Menin juuri tilaamaan nuo geniet:) Katsotaan, miten toimivat ja että ostinko oikean koon. Noista muoviklipseistä joilla saa takaa olkaimet yhteen, on kokemusta; on ihan näppärä keksintö, mutta tosiaan tuo push-up-efekti on aikamoinen:) Mutta olkaimet eivät valu.

Eikös niin ole, että mikä tahansa ostos-tv:n tuote on törkyhinnoiteltu. Eiköhän vastaavaa löydy muualta paljon järkevämpään hintaan. Noita löytyy kun etsii vaikka imetysliivejä. Samoja sielläkin kaupataan.

Ja ei - en usko että sama koko toimii erilaisella vartalonmuodoilla täydellisesti.

Mulla ollut nyt muutaman viikon käytössä, tykkään kovasti, ei näitä edes tunne päällä. En vaihtais enää tavallisiin liiveihin kun miehen vuoksi,joka ei näitä varmaan sexyinä pitäis.

Tilasin genie bra:t, oisivat olleet aika hyvät, mutta mun tissit ei vaan niihin mahdu! Kangas oli yllättävän napakkaa, ostin L koon paidan koon mukaan ja se alusnauha oli aika löysän tuntunen ja rullautui jonkin verran. Kuitenkin nuo täytyy palauttaa kun kuppikoolla 75 F/G tissit vaan tursuaa liivien molmmin puolin.

Todella hyvät. Tukevat hyvin ja olkaimet pehmeät. Kirjoituksista päätellen useimmat suosittelevat Genie rintsikoita. Kaveri kertoi että Genie Brat ovat USA'ssa todella suosittuja.

Entäs jos onkin tosi pienet rinnat, tyyliin 75/ 80A ja nekin imetyksien jälkeen aika littanassa kunnossa? Eli miten hyvin noissa näkyy rinnan malli, "normaalien" liivien kanssa kun joutuu ettimään ihan tietynlaisia ettei suippotissit erotu liian selvästi paidan alta.. Yäk.

Tota kysyn nimenomaan siksi, kun noissa on kehuttu sopivan erityisesti isoille rinnoille ja toisaalta voisi olettaa, että M-kokoisella (oma paitakoko) on vähän isommat rinnat.

sen verran että ovat ohutta materiaalia, nännit näkyy läpi ilman toppausta(joka on hyvin ohut myöskin) lisäksi eivät tue tarpeeksi- eli ei isorintaiselle paras vaihtoehto.

Tilasin Genie Brat TV-shopista ja tykkäsin. Kysyin ennen tilausta asiakaspalvelusta saako sovittaa ja palauttaa jos ei sovi ja vastattiin että yksiä saa varovasti sovittaa. On tukevat, itselläni kuppikoko 70C mitta rintojen alta 73cm, paitakoko S-M ja Genie Brat koossa M. Ovat tosi napakat päällä, mutta itse en kyllä tilaisi suurempaa, koska eihän ne tue jos eivät ole napakat, mutta makuasia tuokin. TV-shopilta siis uskaltaa tilata!

Tilasin ensin kuudet comfortisset ja sitten huomasin genie bran mainoksen. Tuli nekin tilattua. Genie brat ovat ehdottomasti paremmat, vaikka molempia käytänkin. Genie brat ovat tukevampaa materiaalia ja tosi mukavantuntuiset päällä. Niiden kokokin tuntuu sopivan paremmin, vaikka molemmat liivit ovat L-kokoa. Olen pienirintainen, 85/A. Jatkossa tilaan vain Genie Brata.

Ne aire brat oli ihan perseestä. Harmittaa pirustu ku tilasin! Ei tue yhtää,löystyy käytössä,valahtaa alas ja tissit muljahtaa ulos tekis mieli vielä kokeilla vaikka genie brata, mutta ei mulla ole varaa virheostoksiin :(.

Mulla on isot tissit (D) ja oon muutenki iso, tilasin XXL comfortisset ja oon tyytyväinen! Vähä ne kyllä olkapäiltä valuu joskus, en tiä onko liian iso koko. Jos haluun extratukea niin laitan kahet päällekäin. Jos panee kahet päällekäin niin oikeen avaran v-aukon kanssa näyttää ku ois toppi päällä kun ne tulee niin ylös. Suosittelen.

Yhteistyössä