Varastettu Piko pääsi kotiin

Sitä kans vähän tässä jäin pohtimaan et pitääkö Piko ylipäätään jättää mihinkään ilman vahtimista? (siis muualle kun kotiinsa)

Jotkut ihmiset ei koskaan opi. Huoh.

Mä en itse koskaan ikinä missään tilanteessa uskaltais jättää meidän koiraa mihinkään yksin. Se tosin on tuollaista mallia että se lähtis varmana alta viiden minuutin jonkun matkaan, noita pikkukoiria kun tuntuu olevan helppo myydä eteenpäin. Toisekseen se pitäs varmaan sellasta meteliä yksinään etten edes kehtais jättää. :D
 
Viimeksi muokattu:
Toi juttu oli alunperinkin ihan älytön. Miten omistaja voi jättää koiransa TUNNIKSI jonkun ostoskeskuksen ulkopuolelle odottelemaan, että hän käy ostoksilla ja kämpaajalla? Onko se omistaja ihan älykääpiö?
Ettei tule mieleen, että vaikka koiraa ei varastettaisikaan, niin labradorinnoutajalle tulee ihan varmasti kylmä, sitä voi joku kiusatakin? Äly hoi.
 
Jutun täti varmaan kerjää ymmärrystä pyörätuolillaan, mutta älyä se ei näemmä kasvata. En ymmärrä kaakkupäätä, joka ylipäätään ottaa koiransa mukaan reissulle, missä sitä ei voi viedä sinne mihin isäntäväkikin on menossa.
 

Yhteistyössä