K
Ken guru harmaana
Vieras
Onhan se aika absurdia että lapset vaihtuvat sairaalassa. Tuskin sitä osaa oikein uskoakaan tapahtuvaksi, joten siksi eivät vanhemmat varmaan niin agressiivisesti lähteneet epäielemään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kaikenlaisia sitä...;28146102:Jos vauvan oma äiti ja isä eivät osaa katsoa omansa ranneketta ja tarkistaa asiaa siitä, niin...
Minä en edes ollut tööt mutta siltikään en olisi erottanut oman vauvani ääntä toisesta samoin ääntelevästä vauvasta. Kun tuota aikansa katseli niin piirteet alkoivat tulla tutuiksi, jos kaikki osaston vauvat olisi laitettu riviin niin lähinnä olisin tunnistanut omani siitä että olivat isoja, vaaleita ja lähes vailla tukkaa (poikkeuksena esikoinen jonka olisi tunnistanut down-piirteistä). Jos olisi toinen hyvin samannäköinen vauva tuotu viereen tilanteessa jossa olisin nähnyt pientä vain hetken leikkaussalissa niin en varmaan olisi tunnistanut.
Ensimmäiset hetket vauvojen kanssa ovat olleet vaikuttavia. Siltikään en ole yhdessäkään vauvassa tunnistanut itseäni tai miestäni. Oikeastaan siihen olisi voinut antaa minkä tahansa ihonväriltään ja rodultaan passaavan vauvan niin se olisi ollut "meidän".
Varmaan äidinvaistot hukassa, mutta vaikka olen kaikkiin rakastunut heti niin tutustuttu noihin on vasta ajan myötä.![]()
no minusta tuossa ei ole mitään ihmeellistä, ensiksikkin, ethän sinä ennen syntymää tiedä miltä lapsi näyttää, toisekseen vauvat on usein syntymän jälkeen kaikki hyvin samannäköisiä turvonneita ...ja vasta parin päivän päästä kun turvotukset laskee jne niin näyttävät taas ihan erilaisilta kuin juuri synnyttyään.
sitten kannattaa muistaa sekin että esim omien lapsieni kohdalla en ole nähnyt lapsen kun vilaukselta syntymän jälkeen...jonka jälkeen heidät on viety teholle. Ihan hyvin olisivat siinä vaiheessa kun menin lastani sinne katsomaan esitellä jonkun toisen vauvan mun lapsena enkä minä sieltä letkujen keskeltä olisi omaa vauvaani sen paremmin tunnistanut.
En mä oo kyllä sairaalassa vauvan ranneketta nähnyt kun vauvalla on ollu vaatteet päällä. Siis et ei se meillä ainakaan oo mitenkään "ollu esillä" koko aikaa vaan olis joutunu kaivamalla kaivamaan vaatteiden alta.
ARGHHH! Hienosti toimittu, että he toivat tämän asian esille. Osaavat sitten muut vanhemmat varoa, ettei käy samalla tavalla. Jos virheet piilotellaan eikä niistä saa puhua, niin miten asioita voidaan parantaa.Alkuperäinen kirjoittaja kaikenlaisia sitä...;28146142:Ehkäpä toisen vauvan vanhemmat ovat siinä fiksumpia että tajuavat sen olevan häpeällistä jos alkaa louskuttaa omasta virheestään. Tämän huomiota hakeneen vanhemmat sen sijaan...
Mä luulen, että kyse on siitä, että ihmiset käyttävät silmiään ja näkösysteemeitään eri tavalla. Kun muistelen omaa esikoistani, niin en varmasti olisi erottanut, mikä vauva on omani, jos rivistä olisi pitänyt valita. Muutenkin näen ja huomaan asioita laiskasti. Jos vaikka mies on käynyt parturissa, niin voi olla, että se jää minulta kokonaan huomaamatta.Mun kaaliin ei mahdu mitenkään, miten joku ei tunnista vauvaansa?
Kyllä mun lapsi vaan näytti heti syntyessään "itseltään" ja mun silmään vauvat yleensäkin näyttää jokainen vähän eriltä.
Kuinka hemmetin taukki saa olla, jos ei omaa lastansa tunnista?!
Mä en varmasti olisi kehdannut mihinkään lehtiin edes soitella, hävettäis niin paljon, että olisin tuollatavoin mennyt mokaamaan, hui.![]()