Sain vauvan; miehen eksä sekosi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nykyinen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei hitto tääl palstamamamt paapoo exää ja nyt tämän juuri vauvan saanut ei sais vaatia lasten isää hetkeksi vain itsellee.
On kyse koululaisista joilla ei varmasti hätää jos exä hoitaa lapsiaan itekseen.

EIKö kukaan tunnusta että kutkuttava ajatus tuolla exällä tulla heidän parisuhteeseen näitten lasten ongelmien avulla?
Kun tulee ristiäiset jippii exä luultavammin järjestää jonkun kohtauksen näitten koululaisten kanssa? !
Tää on ihan arkea nykyään että lapsilla vaikeutetaan toisen elämää ihan piruuttaa.
Toki miehellä on lapsia ennestää ja varmasti ne hoitaakin MUTTA missä exän käytöstavat??? Hän on ollut joskus myös ekan lapsen kanssa koton ja varmasti tietää miltä se tuntuu ja miten tärkeää on ne ekat viikot yhdessä.

hahhah palstamammat niin moraalinomaavia etteivät osaa kuvitella mitään pahaa exässä :)))

[QUOTE="joo";25008323]käyttämätön mies? mistäs tiedät että sun mies oli neitsyt???[/QUOTE]

No da-aa? Anatolian miehellä oli tietty siveysvyö asennettu kun se oli 10v, ja sit kun myötäjäiset oli maksettu niin tuleva anoppi luovutti Anatolialle juhlavassa seremoniassa siihen avaimen(kuittia vastaan).

Et se sinäkään tunnu tietävän avioliitoista mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja äpo;25019107:
Ei hitto tääl palstamamamt paapoo exää ja nyt tämän juuri vauvan saanut ei sais vaatia lasten isää hetkeksi vain itsellee.
On kyse koululaisista joilla ei varmasti hätää jos exä hoitaa lapsiaan itekseen.

EIKö kukaan tunnusta että kutkuttava ajatus tuolla exällä tulla heidän parisuhteeseen näitten lasten ongelmien avulla?
Kun tulee ristiäiset jippii exä luultavammin järjestää jonkun kohtauksen näitten koululaisten kanssa? !
Tää on ihan arkea nykyään että lapsilla vaikeutetaan toisen elämää ihan piruuttaa.
Toki miehellä on lapsia ennestää ja varmasti ne hoitaakin MUTTA missä exän käytöstavat??? Hän on ollut joskus myös ekan lapsen kanssa koton ja varmasti tietää miltä se tuntuu ja miten tärkeää on ne ekat viikot yhdessä.

hahhah palstamammat niin moraalinomaavia etteivät osaa kuvitella mitään pahaa exässä :)))

Ihanaa, että vihdoin joku ymmärtää minuakin. Tämäkin päivä on ollut niin surullinen, koska mieheni on keskittynyt lähes täysin entisiin lapsiinsa. Lähti jopa sen teinin kanssa käymään kaupassa, kun huomasin, että kakusta oli jäänyt puuttumaan kerma. Jäin siis yksin kotiin kahden isomman entisen lapsen kanssa ja vauvan. Kaksi isompaa vaan tuijotti pleikkaa, eikä kumpikaan auttanut edes kakun laitossa. Aamulla olivat kattaneet miehelle nätisti aamiaisen, mutta minulle ei ollut laitettu kuin kahvimuki.

Hei, ne lapset ei muutu entisiksi lapsikis, vaikka uusia tuleekin.
- ja meilläkin lapset hemmottelee isäänsä isänpäivänä, vaikka ns. ydinperhe ollaankin, En edes odottanut itsellni isänpäiväkattausta tänään.

Alkuperäinen kirjoittaja äpo;25019107:

Niinpä... tää palsta on tunnetusti täynnä eksiä.

Nyt saatu olla rauhassa sekä entisiltä lapsilta että entiseltä vaimolta. Tosin anoppi kävi katsomassa vauvaa ja kertoi, että tällä entisellä on ollut vaikeaa sen teinin kanssa ja että minun tulisi ymmärtää häntä. Eksähän on kuitenkin mieheni kolmen lapsen äiti ja hyvä äiti on ollutkin. Olivat sentään toistakymmentä vuotta naimisissa, eikä eroa olisi tullut, jos minä en olisi sekoittanut pakkaa, kuulemma.

Tuollaista kehtasi suoltaa. Kyseli vielä, imetänkö. Kun se eksä oli kuulemma imettänyt kaikkia miehen entisiä lapsia vuoden ikään. Ei lopettanut, vaikka odotti jo seuraavaa.

Tuliaisena toi entisten lasten vauvanvaatteita, jotka miehen eksä oli lähettänyt. Argh.

Nyt saatu olla rauhassa sekä entisiltä lapsilta että entiseltä vaimolta. Tosin anoppi kävi katsomassa vauvaa ja kertoi, että tällä entisellä on ollut vaikeaa sen teinin kanssa ja että minun tulisi ymmärtää häntä. Eksähän on kuitenkin mieheni kolmen lapsen äiti ja hyvä äiti on ollutkin. Olivat sentään toistakymmentä vuotta naimisissa, eikä eroa olisi tullut, jos minä en olisi sekoittanut pakkaa, kuulemma.

Tuollaista kehtasi suoltaa. Kyseli vielä, imetänkö. Kun se eksä oli kuulemma imettänyt kaikkia miehen entisiä lapsia vuoden ikään. Ei lopettanut, vaikka odotti jo seuraavaa.

Tuliaisena toi entisten lasten vauvanvaatteita, jotka miehen eksä oli lähettänyt. Argh.

Multa ei varmaan riittäisi tuolla kommentille ymmärtämystä. En olisi vähään aikaan yhteydessä omalta osaltani.

Niin munkin mielestä. En ymmärrä, miksi mieheni pitäisi heidän asioitaan hoitaa enää. Hänhän on eronnut niiden äidistä jo kauan sitten. Mua oikein korvaan särähtää nyt, kun on tuo ihana yhteinen vauva, kun nää entiset lapset puhuu isistä ja iskästä.
Ei näin:( Alku oli paljon sujuvampaa ja uskottavampaa, nyt tää menee tylsäksi.

Niin munkin mielestä. En ymmärrä, miksi mieheni pitäisi heidän asioitaan hoitaa enää. Hänhän on eronnut niiden äidistä jo kauan sitten. Mua oikein korvaan särähtää nyt, kun on tuo ihana yhteinen vauva, kun nää entiset lapset puhuu isistä ja iskästä.

Jos osaisin laittaa tähän hymiön niin tässä ois semmoinen silmät pyöreenä, suu ympyränä pällistelevä pallo, joka kommentois, että "wwwwhhhhaaaat"." Miksi miehen pitää kantaa vastuu lapsistaan, lakkaahan vanhemmuus kun erotaan lasten äidistä."---tää filosofia ei kyllä mene oikein sen paremmin järellä kuin tunteellakaan läpi. Jos sulla aapee ei oo hormoonit heittäneet ajatuksia ihan outoihin sfääreihin, niin oot kyllä hieman kypsymistä vailla. Totta kai sun ajatukset pyörii sun ihanan vauvan ympärillä, mut ei muu maailma pysähdy sillä aikaa. Kyllä sen voi ymmärtää, et susta tuntuu tuollaiselta(mitä kirjoitat). Mut järki käteen ja ajatus päähän ja aikuisen asennetta kehiin.

Tässä on se ilmiö, mitä peruskoulun alaluokkien opettajani jaksoi sanoa satoja kertoja: itku pitkästä ilosta. Hauskuus loppuu aina jossain vaiheessa ja sitten jää vain tyhjä ja vähän typerä olo, mikä tässäkin nyt sitten nauratti?

En ymmärrä näitä provoväitteitä. Minua ei tässä naurata mikään, vaikka minun pitäisi olla nyt maailman onnellisin uuden vauvan äiti. Entisten lasten äiti, mieheni eksä on saanut paljon pahaa aikaiseksi.

Tulin tänne saadakseni tsemppausta ja miten suhtautua miehen eksään. En lukemaan tuollaista piikittelyä. Olen melko uusi täällä, joten en tiennyt, että täällä ollaankin ilkeitä. Taidan vaihtaa suomi 24: ään, josta mieheni löysin. Siellä voi saada oikeita neuvoja.

Puhdas provohan tämä on, ei kukaan oikea ihminen voi olla noin idiootti.

Mutta aiheeseen liittyen, itse varmaan päästäisin helvetin irti jos minulla olisi lapsia, olisin eronnut lasten isän kanssa ja joku -kuka tahansa- nimittäisi minun ja eksän lapsia miehen "entisiksi" lapsiksi.

Ihanaa, että vihdoin joku ymmärtää minuakin. Tämäkin päivä on ollut niin surullinen, koska mieheni on keskittynyt lähes täysin entisiin lapsiinsa. Lähti jopa sen teinin kanssa käymään kaupassa, kun huomasin, että kakusta oli jäänyt puuttumaan kerma. Jäin siis yksin kotiin kahden isomman entisen lapsen kanssa ja vauvan. Kaksi isompaa vaan tuijotti pleikkaa, eikä kumpikaan auttanut edes kakun laitossa. Aamulla olivat kattaneet miehelle nätisti aamiaisen, mutta minulle ei ollut laitettu kuin kahvimuki.
Siis oletko nyt menettänyt loputkin järjen rippeesi? Ei voi olla todellista!!

Mitkä ENTISET lapset?? Eiköhän ne ole miehen lapsia siinä kuin SUN uusi vauvasikin.

Uskomaton viripää, ei voi muuta sanoa. :stick:

Kuinka monella teistä haukkujista on kokemusta puolison entisistä lapsista?
voi, voi sentäs. Kun alkaa seurustelemaan, muuttaa yhteen ja menee naimisiin ja hankkii niitä "uusia" "omia" lapsia ennen kaikkea tätä kannattaa helvetin tarkkaan kysyä itseltään, olenko valmis elämään ihmisen kanssa jolla on jo lapsia, koska ne lapset ovat aina tärkeämpiä kuin elämänkumppani eli sä olet aina nro2 sun miehellesi. Ei kannata sotkeutua uusperhe kuvioihin jos ei ole kypsyyttä ja halua elää sellaisessa. Sä oisit voinut valita lapsettomankin puolison? Etkös vain? Sun miehesi rakastaa lapsiaan ja haluaa olla heille isä siinä missä teidän yhteisellekkin lapselle.

Hei lopeta jo. Ei tätä provoa enää jaksa.

Jos ihan välttämättä haluat vääntää tästä asiaa, niin kommentoippa jotain tuohon, että miksi kutsut niitä miehen vanhempia lapsia "entisiksi lapsiksi". Sitä on sulta kysytty jo aika monta kertaa, mutta et osaa siihen mitään järkevää vastata. Melko mielikuvitukseton provoaja olet.

Yhteistyössä