P
pakkoko?
Vieras
siis kun miehellä on huomenna lääkäriaika kahdeltatoista, itse olen harjoittelussa pvkodissa. opiskelen perhepäivähoitajaksi ja siinä ei periaatteessa ole mitään aikaa että kaunako jne pitäs harjoitella, vaan harjoitella voi niinkauan että itse on valmis näyttöön. noh, nyt kun sanoin ennekuin lähdin että mun pitää huomenna lähteä jo puolikahdeltatoista niin johtaja oli sitä mieltä ei onnistuis
lapsilla ei oo ketään hoitajaa muuten ja miehen on pakko mennä kirurgin luo ja röntgeniin. sanoin että tää on kuitenkin vaan harjoittelua, että enhän olis pois jos oikeaa työtä ois. viimeviikollakin jouduin olemaan pois kolmepäivää kun olin itse sairaana ja sitä edellisellä viikolla kun poika 1v oli sairaalassa ja jouduin olemaan mukana. eli pitääkö mun vaan suostua siihen että en voi olla pois ja joudun noudattamaan säännöllistä työ aikaa 8h päivä. vtuttaa kun muutkaan luokkalaiset ei ole kuin 6 tuntia ja saa siitä vielä palkkaa ja minä en saa mitään, kaiken isäksi olen vielä raskaana viikolla 26 ja ajattelin että noin 5-6tunnin päivät riittäis harjottelua,mut johtaja onkin sit vmäinen akka'!