Kirppispino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25048981:
No nih.

2 ponia 6€ posteineen

23€

Mä olen (älä sitten VAAN kerro kellekkään!) salaa ihastunut muumimukeihin. Siis silleen ihan pikkusen.

Mutta kun mä en tajua niistä mitään. En siis tiedä minkäverran mistäkin kannattaa maksaa...joten ostamatta ovat aina jääneet. Mihin hintaan niitä tavismukeja myydään kaupassa? Mitä tavismukista kannattaa kirppiksellä siis maksaa?

Hei joo, tunnen Kimara-kirppiksen kun meillä on mökki Riksun kupeessa. En mä sieltä yleensä mitään löytöjä tee paitsi kerran kesällä 3e:n Lassien talvipuvun.
Kierrätyskeskuksesta kannan kotiin ja mökille astioita yms. vanhoja tekstiileitä.

Täytyy sanoa, et en ole aikoihin päässyt kirpoille..mutta jospa ens viikonloppuna. =) Ai mutta ostinhan mä viime lauantaina pojalle 8v. Adidaksen uudenveroiset lenkkarit femmalla koulun myyjäisistä.

Kimara-kirppis on pop :D Kuulemma sieltä löytää välillä ihan kivasti ja välillä sitten vähän vähemmän. Mutta meinaan mennä sinne uudelleenkin, joten katsotaan kuinka mun ostosmäärän sitten käy :)

Kierrätyskeskuksen mä aina pakkaan unohtamaan. Se vaan jotenkin jää aina pois laskuista. Kai ehkä siksi, etten koskaan etsi mitään tiettyä, paitsi aina toki vaatteita. Matkalaukkua metsästin kierrätyskeskuksesta ja löysinkin. Eli aina välillä muistan sen olemassaolon :)

Mä olen (älä sitten VAAN kerro kellekkään!) salaa ihastunut muumimukeihin. Siis silleen ihan pikkusen.

Mutta kun mä en tajua niistä mitään. En siis tiedä minkäverran mistäkin kannattaa maksaa...joten ostamatta ovat aina jääneet. Mihin hintaan niitä tavismukeja myydään kaupassa? Mitä tavismukista kannattaa kirppiksellä siis maksaa?

No en kerro. :D
Meillehän ei muumimukeja pitänyt tulla ainoatakaan. Nyt niitä on joku parikymmentä. Meidän prismassa on nyt vkl:n aikana ne perusmukit 9,90€ ja ajattelin, että haen ne kaikki puuttuvat itselleni (tai sitten en, mikä on todennäköisempi vaihtoehto). Multa puuttuu 12 kpl niitä "tavismukeja", että 120€ mukeihin ei oo kovin järkevä ostos.

Kirpalla en tavismukista maksais ku ihan max. 7€, erikoismukeista sitten enemmän.
Huippu oli viikonloppuna kun joku myi sitä ruskeaa nipsua 70€:lla. Ehkä se on huutonet-hinta, mut ei kirpparihinta.

Muutama ihana kallis multa puuttuu vielä, esimerkiksi se uimahyppy. Kaverilla on niitä 4 ja se ei suostu mulle myymään yhtään niistä.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25049055:
No en kerro. :D
Meillehän ei muumimukeja pitänyt tulla ainoatakaan. Nyt niitä on joku parikymmentä. Meidän prismassa on nyt vkl:n aikana ne perusmukit 9,90€ ja ajattelin, että haen ne kaikki puuttuvat itselleni (tai sitten en, mikä on todennäköisempi vaihtoehto). Multa puuttuu 12 kpl niitä "tavismukeja", että 120€ mukeihin ei oo kovin järkevä ostos.

Kirpalla en tavismukista maksais ku ihan max. 7€, erikoismukeista sitten enemmän.
Huippu oli viikonloppuna kun joku myi sitä ruskeaa nipsua 70€:lla. Ehkä se on huutonet-hinta, mut ei kirpparihinta.

Muutama ihana kallis multa puuttuu vielä, esimerkiksi se uimahyppy. Kaverilla on niitä 4 ja se ei suostu mulle myymään yhtään niistä.

Ok, eli jos hintaa on 7€ tai alle, niin on se mikä muki tahansa, niin se on ok. Selvä :D

Nämä löydöt tein tänään, hintaa 7€!:) (tuo harmaa "teelaatikko" ei kuulu ostoksiin.:D )
Lisäksi ostin pukin konttiin muovailuvahasetin 2€:lla ja älypelin 1€:lla, muuten vaan kaksi pitkähihaista tytölle yht. 1€, tunika&leggarit 2€.

Kaupoissa kausimukit taitaa maksaa 17-20 euroa (nykyään varmaan ei paljon alle 20 eurolla saa) ja perusmukit 13-15 euroa. Itse olen ostanut melkein kaikki tavalliset mukit 10-11 eurolla, kun ne oli yhteen aikaan tasaisin väliajoin tarjouksessa cittareissa ja prismoissa, mutta nykyään olen nähnyt harvoin tuolla hinnalla missään. En ole pariin-kolmeen vuoteen ostanut itse mukeja, kun saan aina mieheltä lahjaksi, niin en ole ihan perillä hinnoista ;)

Itse voisin maksaa kirpparilla uudenveroisesta, tavallisesta mukista sen kympin, usein vaan täällä päin pyydetään enemmän. Jos jossain niitä löytyy halvemmalla, niin ei tietenkään kannata kymppiä maksaa, mutta täällä tuo hinta olisi alakanttiin ja edullisempi kuin kaupassa, niin en näe syytä, miksi en voisi sitä haluamastani mukista maksaa :)

Viime vuosien kausimukit tunnistaa joulu/talviaiheesta ja niissä on enemmän kuviota kuin tavallisesti (koko mukin peittävä kuva eikä vain hahmo yksivärisellä taustalla), tai sitten niissä on raidallinen tausta (esim. tuo Alastoman Lohikäärmeen muki tässä topicissa). Niistä esim. 25 ei mielestäni ole paha hinta, kun useimmista voi saada jo n. 30 euroa.

Meilla ei ole kamalan vanhoja mukeja enkä ole aktiivisesti seuraillut mukieni arvoa, kun meillä ne on ihan käyttötavaraa ja ostan pääasiassa vain niitä uusia kaupasta sitä mukaa kun myyntiin tulee jotain erityisen kivoja, joten en ole mikään paras neuvomaan näissä asioissa, mutta tässä jotain noista uudemmista, joita useimmin näkyykin kirppareilla :) Tai ainakaan itse en ole koskaan törmännyt vanhempiin mukeihin.

Nämä löydöt tein tänään, hintaa 7€!:) (tuo harmaa "teelaatikko" ei kuulu ostoksiin.:D )
Lisäksi ostin pukin konttiin muovailuvahasetin 2€:lla ja älypelin 1€:lla, muuten vaan kaksi pitkähihaista tytölle yht. 1€, tunika&leggarit 2€.

Ihanan jouluista :D

Meiltäkin löytyy teletapit kirppislöytöinä. Jostakin kumman syystää Laalaa on molempien pikkutyttöjen suosikki...joten niitä ostettiin sitten kaksi, jottei tule riitaa :D

[QUOTE="vieras";25049292]Kaupoissa kausimukit taitaa maksaa 17-20 euroa (nykyään varmaan ei paljon alle 20 eurolla saa) ja perusmukit 13-15 euroa. Itse olen ostanut melkein kaikki tavalliset mukit 10-11 eurolla, kun ne oli yhteen aikaan tasaisin väliajoin tarjouksessa cittareissa ja prismoissa, mutta nykyään olen nähnyt harvoin tuolla hinnalla missään. En ole pariin-kolmeen vuoteen ostanut itse mukeja, kun saan aina mieheltä lahjaksi, niin en ole ihan perillä hinnoista ;)

Itse voisin maksaa kirpparilla uudenveroisesta, tavallisesta mukista sen kympin, usein vaan täällä päin pyydetään enemmän. Jos jossain niitä löytyy halvemmalla, niin ei tietenkään kannata kymppiä maksaa, mutta täällä tuo hinta olisi alakanttiin ja edullisempi kuin kaupassa, niin en näe syytä, miksi en voisi sitä haluamastani mukista maksaa :)

Viime vuosien kausimukit tunnistaa joulu/talviaiheesta ja niissä on enemmän kuviota kuin tavallisesti (koko mukin peittävä kuva eikä vain hahmo yksivärisellä taustalla), tai sitten niissä on raidallinen tausta (esim. tuo Alastoman Lohikäärmeen muki tässä topicissa). Niistä esim. 25 ei mielestäni ole paha hinta, kun useimmista voi saada jo n. 30 euroa.

Meilla ei ole kamalan vanhoja mukeja enkä ole aktiivisesti seuraillut mukieni arvoa, kun meillä ne on ihan käyttötavaraa ja ostan pääasiassa vain niitä uusia kaupasta sitä mukaa kun myyntiin tulee jotain erityisen kivoja, joten en ole mikään paras neuvomaan näissä asioissa, mutta tässä jotain noista uudemmista, joita useimmin näkyykin kirppareilla :) Tai ainakaan itse en ole koskaan törmännyt vanhempiin mukeihin.[/QUOTE]

Mä olen yhden kivan nähnyt...vaaleanpunaisella pohjalla joku hahmo, mutten kyllä muista ettö kuka. Joku muumihahmoista kuitenkin. Kai. Toivottavasti se on näitä uusia ja halpoja, kun semmosen mä voisin haluta :)

Meillä on seikkailu, sekin on kiva.

Mä olen yhden kivan nähnyt...vaaleanpunaisella pohjalla joku hahmo, mutten kyllä muista ettö kuka. Joku muumihahmoista kuitenkin. Kai. Toivottavasti se on näitä uusia ja halpoja, kun semmosen mä voisin haluta :)

Meillä on seikkailu, sekin on kiva.
Vaalean punaisena on ainakin sosuli. Ja rakkausmuki ja mymmeli on pinkki. Niitä saa kaikkia kaupasta tällä hetkellä.
Prisman normaalihinta on 11,95€ noista normimukeista ja halpahalli myy 10,90€:lla.

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25049399:
Vaalean punaisena on ainakin sosuli. Ja rakkausmuki ja mymmeli on pinkki. Niitä saa kaikkia kaupasta tällä hetkellä.
Prisman normaalihinta on 11,95€ noista normimukeista ja halpahalli myy 10,90€:lla.

Eiiiiii! Miksi sä teit näin...taidat tosiaan vihata mua.

Joo...se oli se rakkaus. Mutta arvaa vaan tykkäsinkö mä myös Sosulista. Ja Mymmelikin oli kiva. Ja nyt mä haluan ne kaikki. Ja pitää mun saada niiden lisäksi sitten muitakin, koska ei se enää ole sitten kiva, jos mulla on muutama vaaleanpunianen ja seikkailu...kyllä niitä pitää sitten olla enempi. Siis muitakin värejä. Höh sun kanssas :D

Eiiiiii! Miksi sä teit näin...taidat tosiaan vihata mua.

Joo...se oli se rakkaus. Mutta arvaa vaan tykkäsinkö mä myös Sosulista. Ja Mymmelikin oli kiva. Ja nyt mä haluan ne kaikki. Ja pitää mun saada niiden lisäksi sitten muitakin, koska ei se enää ole sitten kiva, jos mulla on muutama vaaleanpunianen ja seikkailu...kyllä niitä pitää sitten olla enempi. Siis muitakin värejä. Höh sun kanssas :D

Seikkailun kanssa sopisi hyvin se muumipeikko unelmoi :D (huutiksessa joku 500€ tai yli..).
Joko sun into laantui?

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25049584:
Ai kauheeta, ajattelitko tappaa itsesi? On niitä helpompiakin keinoja :D

T: nimim. itse viime talvena kolme kertaa minisuksilla yrittänyt...laskitella.

Joo...minarit kuulostaa melko vaaralliselta :D Mutta ois se veikeetä päästä semmosilla veteleen :D

[QUOTE="vieras";25049678]käytkö sä muka töissä?[/QUOTE]

Me kyllä puhuttiin KOULUTUKSESTA, eikä työssä olosta. Mutta joo, kyllä mä käyn töissä. En päivittäin, mutta kyllä mulle kuun lopussa palkka tilille napsahtaa :)

Yhteistyössä