Kirppispino

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25057832:
G1 on niitä vanhoja pulleita, G2 on niitä laiheliineja, G3 on niitä pulleita, joilla on IIsot silmät ja sit on kai nää G4, eli ihan ihmenäköiset uudet ponit (korjatkaa joku jos oon väärässä).

Just noin ne menee.

Ihana toi sun ponihylly!

[QUOTE="vieras";25057875]Just noin ne menee.

Ihana toi sun ponihylly![/QUOTE]
Se on kirppislöytö, jonka tuunasin.
Mä maalasin melkein kaikki viime kesänä pinkiksi.
Sama jatkuu varmaan vielä tovin, sillä sitä maalia on vielä noin kaksi litraa jäljellä. :D
[
Tässä toinen tuunaus (joka löytyi nopeasti koneelta) samaa sävyä.

(jos laittais oikean kuvan...)

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: chef
Mäkin kirppistelin tänään. Mutta saavuin vasta pari min sitten kotiin, joten blogipostaaminen siirtyy iltaan :)

Hei tiiätsä noista Ticketin haalareista? Ku pojalle huutaisin yhden kuviollisen haalarin... talveen siis, ni ne yksvärisethän on vahvaa materiaalia, mut entäs noi kuviolliset? ku tuntuu aika pehmosilta, mut kestääkö, ilman et väri haalistuu kovasti tai kuluu puhki?

Mäkin poikkesin tänään, mut kuvat on kans vielä kamerassa, joten munkin blogipostaaminen siirtyy iltaan.
Löysin kirjaimia ja rom... siis aarrepussukan.

Hiukan mä katoin, kun siellä pyydetään nykyisin niistä Stellaria-tuikkukipoista 7€! :O
Mulla on niitä 10 ja haluaisin toiset 10 lisää, mun kallein on maksanut 3€.

Hei tiiätsä noista Ticketin haalareista? Ku pojalle huutaisin yhden kuviollisen haalarin... talveen siis, ni ne yksvärisethän on vahvaa materiaalia, mut entäs noi kuviolliset? ku tuntuu aika pehmosilta, mut kestääkö, ilman et väri haalistuu kovasti tai kuluu puhki?

En kyllä osaa neuvoa. Meillä on Ticketiltä ollut vain yksivärisiä ennen tätä talvea...ja sitä pukua ei siis ole vielä käytetty, eli ei ole siitä kokemusta vielä.

Tänään tosin ostin esikoiselle Ticketin takin, joka ei ollut yksivärinen...ja se oli kyllä pitänyt värinsä ja siisti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25061384:
Mäkin poikkesin tänään, mut kuvat on kans vielä kamerassa, joten munkin blogipostaaminen siirtyy iltaan.
Löysin kirjaimia ja rom... siis aarrepussukan.

Hiukan mä katoin, kun siellä pyydetään nykyisin niistä Stellaria-tuikkukipoista 7€! :O
Mulla on niitä 10 ja haluaisin toiset 10 lisää, mun kallein on maksanut 3€.

Jokohan on ilta? Pitäiskö munkin alkaa kuvaamaan :D
Stellarina? Ei kerro mulle mitään :)

Muumimukeja tänään sivusilmäilin...vain uutena löytyi ja sekin siihen tarjoustalo-hintaan, joten jätin ostamatta.

Saanks mäkin tulla?
"kyselee lohis harmaana"

Mun blogin kautta pääsee mun kotikirppikselle...tosin siellä ei ole juuri mitään kuvia vielä kun leikkaus toipuminen on käynnissä. Mutta tulossa on iso keittiö+kaikki tarvikkeet siihen, nukkeja, barbiet+tavaraa, pehmoja, huonekaluja, mattoja...vaikka ja mitä.

Jokohan on ilta? Pitäiskö munkin alkaa kuvaamaan :D
Stellarina? Ei kerro mulle mitään :)

Muumimukeja tänään sivusilmäilin...vain uutena löytyi ja sekin siihen tarjoustalo-hintaan, joten jätin ostamatta.
On nyt jo ilta.
Täs on Stellaria-kippa. Näitä on ihan kaikkien mummoloissa. Ja mä haluaisin näitä vielä 10 lisää, mut en noilla hinnoilla.

Viimeksi muokattu:
Tässä ne magneettikirjaimet. Tää on varmaan laiton kuva, koska siinä näkyy taustalla osa Annen kesäolohuoneesta. Se nyt vaan sattuu olemaan meen jääkaapin ovessa niin kauan, kunnes saan oman.

81 kpl magneettikirjaimia 1€

tässä se romupussi, josta sitten tulikin aarrepussi

kaivoin sieltä esiin nämä ihanat puiset astiat ja 5-osaisen kakun, loput menee johonkin hiekkalaatikon hiekkoihin hukkaan (siis ulkoleluiksi)
2,50€

• Tykkää
Reactions: SininenSatutar
Meillä oli tänään v.pun päivä. Ostin tytölle HM uudenveroisen v.pun hienostelutoppatakin 8 eur ja kaksi v.pun uudenveroista paitaa (näissä oli jotain kuvia) 2 eur ja 1,5 eur....

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25063388:
On nyt jo ilta.
Täs on Stellaria-kippa. Näitä on ihan kaikkien mummoloissa. Ja mä haluaisin näitä vielä 10 lisää, mut en noilla hinnoilla.

Ok...pitääpä tarkistaa mummolan hyllyt :D :D

Mä en voinut kuvata eilen, kun akku oli lopussa. Höh. Mutta nyt on akut olleet yön yli latautumassa, joten josko nyt, vähän paremmalla onnella :)

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25063437:
Tässä ne magneettikirjaimet. Tää on varmaan laiton kuva, koska siinä näkyy taustalla osa Annen kesäolohuoneesta. Se nyt vaan sattuu olemaan meen jääkaapin ovessa niin kauan, kunnes saan oman.

81 kpl magneettikirjaimia 1€

tässä se romupussi, josta sitten tulikin aarrepussi

kaivoin sieltä esiin nämä ihanat puiset astiat ja 5-osaisen kakun, loput menee johonkin hiekkalaatikon hiekkoihin hukkaan (siis ulkoleluiksi)
2,50€

No oli kyllä ihana romupussi! Kyllä ois kelvannut mullekin moiset aarteet :)

Niin...ja teillä on melko söpö magneetti jääkaapissa. Siis tuo pentikin sydän. Ostin Seinäjokireissulta kotiin moiset muistoksi ja nyt kävin hypistelemässä niitä Turun liikkeessä, kun saattasin tahtoa niitä vielä muutaman lisää :)

[QUOTE="Pink";25063586]Meillä oli tänään v.pun päivä. Ostin tytölle HM uudenveroisen v.pun hienostelutoppatakin 8 eur ja kaksi v.pun uudenveroista paitaa (näissä oli jotain kuvia) 2 eur ja 1,5 eur....[/QUOTE]

Vaaleanpunainen on pop :)

Mahdankohan mä uskaltaa tänään lähteä kesärenkailla kirpalle 20 kilometrin päähän?
Mä en millään ehdi tytön kanssa vaihtamaan talvirenkaita alle ja mies lähti Kurikkaan hakemaan omaa kirppis"löytöään" (jota en ehkä kuvaa mun blogiin).

Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25064988:
Mahdankohan mä uskaltaa tänään lähteä kesärenkailla kirpalle 20 kilometrin päähän?
Mä en millään ehdi tytön kanssa vaihtamaan talvirenkaita alle ja mies lähti Kurikkaan hakemaan omaa kirppis"löytöään" (jota en ehkä kuvaa mun blogiin).

Onkos siellä teillä millainen keli tänään?
Meillä ainakin o pakkasta, joten en ehkä uskaltautuisi kesärenkailla liikkeelle. Mutta mä oonkin niin vauhko kun kerran ensilumien aikaan meinannut ajaa ojaan...

Onkos siellä teillä millainen keli tänään?
Meillä ainakin o pakkasta, joten en ehkä uskaltautuisi kesärenkailla liikkeelle. Mutta mä oonkin niin vauhko kun kerran ensilumien aikaan meinannut ajaa ojaan...
On täällä pakkasta.
Mulla on kyl melko hyvät noi kesärenkaat ja yksin lähtisin saletisti, mutta kun nyt on mentävä tytön kanssa, niin hiukan ajattelen enemmän kuin pelkkää kirpparihimoani.

*muoks*
Tarkentaakseni tilannetta: olen yksin ajanut tammikuussa varastetulla autolla, jossa oli kesärenkaat alla, eikä sitä oltu katsastettu...

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25065020:
On täällä pakkasta.
Mulla on kyl melko hyvät noi kesärenkaat ja yksin lähtisin saletisti, mutta kun nyt on mentävä tytön kanssa, niin hiukan ajattelen enemmän kuin pelkkää kirpparihimoani.

*muoks*
Tarkentaakseni tilannetta: olen yksin ajanut tammikuussa varastetulla autolla, jossa oli kesärenkaat alla, eikä sitä oltu katsastettu...

Kriminaali!!!!

Mun mies ei päästänyt mua liikenteeseen kesärenkailla...oisin kyllä lähtenyt, jos mies ei ois ollut estelemässä. Mutta kohta mä saan auton takaisin ja sitten on talvirenkaat alla.

Mulla ei tosin ole suunnitelmissa kirppisreissu, kun en tänään kirppikselle kerkiä. Kokeillaan ensviikolla uudestaan :)

Kotiuduttu.
Rkele.
Ostin muumitalon varaosiksi meidän omaan taloon ja vielä kysyin, että onko tässä se kuistin katto tallella. Myyjä vakuuttelii, että on, mutta v**ut ollut.
Nyt ostin sen siis ihan turhaan. Siinä meni sekin 3€. :headwall: Olis vaan tarvinnut itse aukoa se pussi ja levittää ne hilut siihen pöydälle.

Löysin mä silti yhden poninkin 3,50€:lla, useampikin olis ollu 4,50€:n hintaan mutta en raaskinut ostaa.
Ja muumipelin eurolla.

Yhteistyössä