V
vakkari harmailee
Vieras
Voisi sanoa että vedin "palstakännit" nyt 3kk tauon jälkeen. Tosin aluksi katsoin hyvän hömppäleffan, ja samalla join viiniä, ja nyt olo on loistava vaikka fyysisesti iltaa yksin vietänkin. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana minäkin;25200639:Täällä!:wave: Vieläkö on juomaa jäljellä? Täällä kolmas Piraija menossa, viisi jäljellä.
![]()
Juu, pari siideriä ja pari lasillista valkoviiniä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana minäkin;25200698:Hyvä hyvä.Iltaa kannattaa jatkaa aina, älä ny vielä karkaa.
Piraija on..... hyvää.
Se on siis lonkeroa; maistuu jollekin punaisella jaffalle tai vastaavalle.
Aikanaan rakastin kaktuslonkeroa, ai että se oli hyvää!
Ja vaniljasiideri.. miksi sitäkään ei enää saa`!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana minäkin;25200727:Teretulemast joukkoon hiprakkaiseen!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana minäkin;25200754:Höh. Just kun luulin että joku vetää känät mun kans virtuaalisesti. Mullako tylsä elämä? Noup.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana minäkin;25200727:Teretulemast joukkoon hiprakkaiseen!![]()
täällä kans yks hiprakkainen :wave: kossubatteryä lasissa ja radio aalto soi![]()
täällä kans yks hiprakkainen :wave: kossubatteryä lasissa ja radio aalto soi![]()
Kiitoksia
Tuo piraija on tosiaan hyvvee, mie oon kans sitä maistellu
Nyt olisi tossa miun nenän eessä Somerby omenaa, nams.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana minäkin;25200786:Nonnih, eihän tässä sit ole mitään hätää.![]()
Kiitoksia
Tuo piraija on tosiaan hyvvee, mie oon kans sitä maistellu
Nyt olisi tossa miun nenän eessä Somerby omenaa, nams.
Alkuperäinen kirjoittaja harmaana minäkin;25200799:Nams.Mä oon tänään pirajoiden kaveri..
![]()
Hyvää juomista ja seuraa.
![]()
Paras siideri IKINÄ! Pihinä ihmisenä juon kuitenkin Raimbowta. Mut Sommersbyn päärynä siideri ei kuitenkaan iske, se on melko pahaa..