V
"vieras"
Vieras
En saa luottokorttia, kun ei ole vakituista työpaikkaa.
Mikset hommaa vakituista työpaikkaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En saa luottokorttia, kun ei ole vakituista työpaikkaa.
En ole sellaista sattunut löytämään.
Summat ovat aina olleet pieniä, tuo 500 on ollut isoin summa mitä on ollut. Nyt pitää maksaa tässä kuussa 230 euroa vippejä (kaksi satasta olen nyt ottanut kuukauden sisällä), ne kun saan maksettua niin sitten ei jatkossa enää tarvitse ottaa. Kaiken kaikkiaan olen pikavippejä ottanut kai noin 8 kpl tänä vuonna.
On minulla aina ollut varma rahantulo tiedossa joka kerta, kun olen ottanut pikavipin. Tai siis kukaanhan ei voi olla koskaan varma mistään. Moni ottaa asuntolainojakin, vaikkei koskaan voi tietää jos vaikka vammautuu tai jää työttömäksi jossain vaiheessa.
Pari pikavippiä otin ihan sen vuoksi, että sain matkakulut maksettua. Minusta se oli sen arvoista, ei tässä ole juuri lomaa tai vapaapäiviä ollut. Matkalla tuli käytettyä hieman enemmän rahaa kuin oli tarkoitus, mutta saa nyt ensi viikolla nekin pikavipit maksettua.
No ei olekaan ollut, rahaa on mennyt turhuuksiin. Nyt aloitan sitten säästämään rahaa, ajattelin, että jos noin 800 euroa saisin joka kuukausi säästöön ensi vuoden alusta alkaen. Nyt joulukuussa tulevilla rahoilla ostan uuden TV:n, mutta siitä, laskuista ja vipeistä huolimatta jää sen verran rahaa, ettei tarvitse enää vippeihin turvautua.
Minulla on aina ollut luottotiedot, mutta lainaa tai luottokorttia en saa, koska ei ole vakituista työpaikkaa.
Minulla on ollut jo vuosia sekä laina että luottokortti, ja koskaan ei ole ollut vakituista työpaikkaa. Nytkin olen ollut 5v kotiäitinä.
Minä kerran katselin luottokorttien myöntämisperusteita niin niissä mainittiin vakituinen työpaikka tai monessa oli sitten vuosituloraja kovin korkea. Siitä on vaan jäänyt kuva, ettei luottokorttia saisi muuten.
Mä sain sen jo opintojen viimeisenä vuonna. Ensin oli 1000 e luottoraja mut nostin ennen yhtä reissua 3000 e ja olin silloin ä-lomalla. Eikä lainaa myönnettäessä oo koskaan kysytty onko vaiktuinen työ. Riittää kun on samaan pankkin hoitanut asiansa jo vuosia moitteettomasti.
Ei mielestäni. Rahanmenoni eivät ole olleet noista pikavipeistä johtuvia. Joka kerta olen nimenomaan saanut pikavipit maksettua, mielestäni on kuitenkin mukavaa se, että hätätilanteessa voi turvautua pikavippeihin jos tarve vaatii.