Facebookkiin panisin-painike

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhheiija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Facebook on itsessään teinix, ja pissis mesta, siksi en sinne ole edes vaivautunut kirjautumaan, ystävän luona aina naureskellaan tuttavien päivityksiä, duckface kuvia, ym...turhaakin turhempaa, naurettavaa käytöstä monelta aikuiselta ihmiseltä.
 
  • Tykkää
Reactions: Dancing
itse näin just kahden lapsen äidin profiilissa tykkäämisen tosta! Ja oli vielä kommentoinut ite , että tietäis ketä panis!!! Ja tää äiti on eronnut vasta. hurjaa ajatella, että äiti-ihminen haluis netissä kertoa kelle antais!!
 
[QUOTE="vieras";25247733]Alkaa kuulostaa pornosivustolta :( Mä ainakin kirjoitan sinne ihan perhekeskeisiä juttuja. Joku panisin-painike veis kyllä maun koko hommasta...[/QUOTE

no mietin sitäkin, että monella on vanhempia sukulaisa ystävinä, niin miten kehtaavat edes tykätä tämmöisistä??
 
[QUOTE="vieras";25247733]Alkaa kuulostaa pornosivustolta :( Mä ainakin kirjoitan sinne ihan perhekeskeisiä juttuja. Joku panisin-painike veis kyllä maun koko hommasta...[/QUOTE]

Mua niin ärsyttää facessa joidenkin perhekeskeiset jutut. Ketä oikeesti kiinnostaa sun siivoamiset ruuanlaitto ja lasten supersöpöt jutut?
 
Ei tulis ite paineltua kyseistä nappia ja en usko että pitäisin kaverina ihmistä joka sitä minun kohdallani painaisi.. Jokainen voi pitää panonsa omana tietonaan..-
 

Yhteistyössä