Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juuri tuo nimi on ollut jo listallaAdrian August
Oliver Onur Olavi
Juuri tuo nimi on ollut jo listalla
Mietin vaan että tuleeko O-kirjaimen yliannostus, ja Oliverin yleisyys (vaikka sitä ei kyllä omassa tuttavapiirissä ole) vähän häiritsee.
Adrian-nimi on myös oikein kiva.
Amadeus ja Romeo miellyttää myös, mutta en tiiä riittääkö mun pokka kumpaankaan
Robin-niminen poikalapsi seikkaili unessani jokin aika sitten. Hän oli kolmas poikamme, eli ei tämä jota nyt (ehkä) odotan.
Kiva, muttei sovi ehkä meidän perheeseen. Sitäpaitsi kaverilla on sen niminen poitsu.Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25289184:ALARIK :attn:
Anteeksi, meni ohi...mitä ehdotit?et vastannu mulle...????
Tuo Amadeus on kiva minustakin, jotenkin...romantikkonimi, mutta ei se väärin ole.
Amandasta pidän myös, mutta se ei taida pojalle sopia.
Onko mulla joku A-pakkomielle sitten...?
No tuota, meidän perheessä kaikkien nimet alkaa A:lla, että silleen... :ashamed: Tosin muilla kun mulla on kansainväliset nimet...
Anton ja Tiitus on - ylläri ylläri - jo varattuja lähipiirissä. Eikä ne kyllä tarpeeksi miellytä muutenkaan. Marik on aika outo, Ronnie ei oo kiva.Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;25289202:Anton, Tiitus, Marik, Ronnie
Ei mun pokka riitä AmadeukseenAmadeus Melih (ei paha minusta)
Jos meille tulisi vielä tyttö niin olisi aika varmasti Amanda. Ei ole mitään sellaista, että pitäisi sisarusten nimet rimmata, mutta ne A:lla alkavat jotenkin on mun ja miehen korvaan niin kauniita.![]()
Meillä ei rimmaa, ja silti menee tytön, pojan, kanin ja miehen nimet sekaisin :snotty:Amanda on nätti. Meillä rimmaa liiankin kanssa, joten olen päätynyt väsyneenä sanomaan vaan pojat, järestään menee nimet sekaisin..![]()
Ei mun pokka riitä Amadeukseen
Melih on kyl kiva. Tosin siitä 4 ekaa kirjainta samat kuin isosiskolla, mutta ei se haittaa kun olisi toka nimi & siskolla se on eka. Mies kyllä kutsuisi poikaa nimenomaan sillä tokalla nimellä, kuten kutsuu poikaamme nytkin.
Meillä ei rimmaa, ja silti menee tytön, pojan, kanin ja miehen nimet sekaisin :snotty:
Haluaa kutsua lapsiaan "omanmaalaisilla" nimillä. Tytöllä 2 ekaa nimeä on miehen kotimaasta, pojalla 2 viimeistä - niistä toka nimi ns. oma ja kolmas miehen isoisän nimi.Miksi juuri tokalla nimellä?
Poika (pian 6 v) ehdottaa vauvan nimeksi Räähkä. Sopii tytölle ja pojalle hänen mielestään.
Tyttö haluaisi nimen joka on kuin kaiku hänen tai veljen nimistä...tyyliin Melinda tai Niklas. Juuei.
Meillä ei rimmaa, ja silti menee tytön, pojan, kanin ja miehen nimet sekaisin :snotty:
Anteeksi, meni ohi...mitä ehdotit?![]()