Ehdottakaa pojannimiä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Amadeus ja Romeo miellyttää myös, mutta en tiiä riittääkö mun pokka kumpaankaan :D

Robin-niminen poikalapsi seikkaili unessani jokin aika sitten. Hän oli kolmas poikamme, eli ei tämä jota nyt (ehkä) odotan.

Juuri tuo nimi on ollut jo listalla :)

Mietin vaan että tuleeko O-kirjaimen yliannostus, ja Oliverin yleisyys (vaikka sitä ei kyllä omassa tuttavapiirissä ole) vähän häiritsee.

Adrian-nimi on myös oikein kiva.

Joo, piti laittaa perään, että tykkään, mut karkas. Minusta ei liikaa oota, kun eihän sitä kuitenkaan käytetä kuin etunimeä.

Tuo Amadeus on kiva minustakin, jotenkin...romantikkonimi, mutta ei se väärin ole. :D
Amandasta pidän myös, mutta se ei taida pojalle sopia. :D
Onko mulla joku A-pakkomielle sitten...?

Ei mun pokka riitä Amadeukseen :)

Melih on kyl kiva. Tosin siitä 4 ekaa kirjainta samat kuin isosiskolla, mutta ei se haittaa kun olisi toka nimi & siskolla se on eka. Mies kyllä kutsuisi poikaa nimenomaan sillä tokalla nimellä, kuten kutsuu poikaamme nytkin.

Miksi juuri tokalla nimellä? Onur ja Melih, tykkään. Meillä on toisena ja kolmantena niminä isän nimi ja isoisän nimi. Miehen maan tapa, joten oli helppoa vain keksiä yksi nimi.

Poika (pian 6 v) ehdottaa vauvan nimeksi Räähkä :D. Sopii tytölle ja pojalle hänen mielestään.

Tyttö haluaisi nimen joka on kuin kaiku hänen tai veljen nimistä...tyyliin Melinda tai Niklas. Juuei.

Yhteistyössä