Ehdottakaa pojannimiä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Anatolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko mies ehdottanut mitään?
Ei. Lupasi (uhkasi :D) vaan että hän keksii vauvalle jonkun yyber-hienon nimen...ja siksi mun on pakko keksiä ekana nimi, että ehdin kirjoittaa sen sairaalan esitietolomakkeeseen, jotta se on käytössä jo sairaalassa, ja sitten sitä ei enää vaihdeta. Sama taktiikka jälleen kerran :cool:

Tytölle se ehdotti yhtä nimeä, jonka tyrmäsin samantien. Toiseksi nimeksi voin pitkin hampain sen laittaa, jos mies välttämättä haluaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Maximuksen äitee;25289299:
Mites MAXIMUS?? VITALI? Albert?
Maximus on aika kiva, mutta ehkä liian mahtipontinen mun makuun. Ei riitä pokka, kuten ei Amadeukseenkaan.

Vitali on ihan venäläinen - ei.

Albertista tulee taas mieleen vain se ruhtinas. Ei sekään paha nimi sinänsä kyllä ole.

Ei. Lupasi (uhkasi :D) vaan että hän keksii vauvalle jonkun yyber-hienon nimen...ja siksi mun on pakko keksiä ekana nimi, että ehdin kirjoittaa sen sairaalan esitietolomakkeeseen, jotta se on käytössä jo sairaalassa, ja sitten sitä ei enää vaihdeta. Sama taktiikka jälleen kerran :cool:

Tytölle se ehdotti yhtä nimeä, jonka tyrmäsin samantien. Toiseksi nimeksi voin pitkin hampain sen laittaa, jos mies välttämättä haluaa.

:D

ja siksi mun on pakko keksiä ekana nimi, että ehdin kirjoittaa sen sairaalan esitietolomakkeeseen, jotta se on käytössä jo sairaalassa, ja sitten sitä ei enää vaihdeta. Sama taktiikka jälleen kerran :cool:

tuosta esitietolomakkeesta..multa ei kysytty esikon kohdalla missään vaiheessa nimeä eikä kyllä tän kakkosenkaan kohdalla oo kysytty :O syrjitäänkö mua :snotty: btw,meillä on tytölle jo nimi :D mutta se on salaisuus vielä ;)

[QUOTE="viivi";25289323]Patrik, Rasmus, Roope, Kasper, Vilppu, Viljami, Venni, Eemeli nämä jo tuonne aiemmin laitoin mutta taisi mennä ohi :)[/QUOTE]
Patrik on kiva :)

Rasmus, Roope, Kasper, Eemeli ns. varattuja.

Vilppu on sinänsä tosi pirteä ja ihanan erilainen nimi, mutta ei oikein sovi meidän perheeseen. Eikä sovi Viljamikaan.

tuosta esitietolomakkeesta..multa ei kysytty esikon kohdalla missään vaiheessa nimeä eikä kyllä tän kakkosenkaan kohdalla oo kysytty :O syrjitäänkö mua :snotty: btw,meillä on tytölle jo nimi :D mutta se on salaisuus vielä ;)
Tyks kysyy jo n. raskauden puolivälissä. Multa kysytään tod.näk. tammikuun alussa, kun menen sinne sokerisysteemien takia (ja tekevät ylimääräisen ultrankin, saan ehkä tietää sukupuolen jo silloin enkä vasta 2.2. kuten ekana luulin :D).

Okei, ollaan yhdessä vähän sekaisin. Sä olet enemmän, koska en ole (vielä) sekoittanut pupuamme :laugh: Äidiksi olen miestäni kutsunut...jeah :D
Mä kutsuin eilen viimeeksi tyttöä kanin nimellä. Rähisin, että älä XXX (jänön nimi) nostele koko ajan YYY:tä (tytön nimi), ei se oo mikään sylityyppi!

Enkä tajunnut miksi lapset nauraa räkätti :ashamed: vaan toistin saman, taisinpa vielä kolmannenkin kerran sanoa...

[QUOTE="...";25289386]Anatolia mites toi Kaspian? :D[/QUOTE]
Tykkään tosi tosi paljon :)

Ennen kun olin raskaana, ennen kun kolmas muksu oli edes mielessä, niin ajattelin että pojasta tulisi Kaspian tai Marius. Nyt ne nimet on jotenkin vaan unohtuneet matkan varrella, mutta kivoja ovat kyllä...

[QUOTE="miukkis";25289417]Topias Onur Olavi? Nikolas ja Topias ? (:[/QUOTE]
Topias on liian suomalainen mun makuuni, ja toisekseen top tarkoittaa homoa miehen kotimaassa...Homoias :|

Yhteistyössä