Ei. Lupasi (uhkasiOnko mies ehdottanut mitään?
Tytölle se ehdotti yhtä nimeä, jonka tyrmäsin samantien. Toiseksi nimeksi voin pitkin hampain sen laittaa, jos mies välttämättä haluaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei. Lupasi (uhkasiOnko mies ehdottanut mitään?
Maximus on aika kiva, mutta ehkä liian mahtipontinen mun makuun. Ei riitä pokka, kuten ei Amadeukseenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Maximuksen äitee;25289299:Mites MAXIMUS?? VITALI? Albert?
Ei. Lupasi (uhkasi) vaan että hän keksii vauvalle jonkun yyber-hienon nimen...ja siksi mun on pakko keksiä ekana nimi, että ehdin kirjoittaa sen sairaalan esitietolomakkeeseen, jotta se on käytössä jo sairaalassa, ja sitten sitä ei enää vaihdeta. Sama taktiikka jälleen kerran
Tytölle se ehdotti yhtä nimeä, jonka tyrmäsin samantien. Toiseksi nimeksi voin pitkin hampain sen laittaa, jos mies välttämättä haluaa.
Ihan erilaiset onMä sekotan Christofferin ja Andreaksen, toinen on mieheni ja toinen poikani....vedinkö pohjat.Vai onko teilläkin IHAN erilaiset?
Ihan erilaiset on![]()
ja siksi mun on pakko keksiä ekana nimi, että ehdin kirjoittaa sen sairaalan esitietolomakkeeseen, jotta se on käytössä jo sairaalassa, ja sitten sitä ei enää vaihdeta. Sama taktiikka jälleen kerran
Tyks kysyy jo n. raskauden puolivälissä. Multa kysytään tod.näk. tammikuun alussa, kun menen sinne sokerisysteemien takia (ja tekevät ylimääräisen ultrankin, saan ehkä tietää sukupuolen jo silloin enkä vasta 2.2. kuten ekana luulintuosta esitietolomakkeesta..multa ei kysytty esikon kohdalla missään vaiheessa nimeä eikä kyllä tän kakkosenkaan kohdalla oo kysytty :O syrjitäänkö mua :snotty: btw,meillä on tytölle jo nimimutta se on salaisuus vielä
![]()
Mä kutsuin eilen viimeeksi tyttöä kanin nimellä. Rähisin, että älä XXX (jänön nimi) nostele koko ajan YYY:tä (tytön nimi), ei se oo mikään sylityyppi!Okei, ollaan yhdessä vähän sekaisin. Sä olet enemmän, koska en ole (vielä) sekoittanut pupuammeÄidiksi olen miestäni kutsunut...jeah
![]()
IhanaMä kutsuin eilen viimeeksi tyttöä kanin nimellä. Rähisin, että älä XXX (jänön nimi) nostele koko ajan YYY:tä (tytön nimi), ei se oo mikään sylityyppi!
Enkä tajunnut miksi lapset nauraa räkätti :ashamed: vaan toistin saman, taisinpa vielä kolmannenkin kerran sanoa...
Mio on nätti.
Olasta tulee mieleen Ola Pallonivel, joku kirjakaupan muinainen mainoshahmo
Ja ystäväni marsu on Edwin =)
Ai kauhee....Meillä on ollut töissä joskus vuonna yks ja kaks lääkäri nimeltä Yrjö Allas..
Fabian on kaunis. Vincent ei oikein nappaa. Emerik-nimeä en ole kuullutkaan...ei pahaFabian
Vincent
Ai kauhee....![]()