Minkä takia paino rupeaa junnaamaan kun liikuntaa rupee harrastaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Oon kyllä ihan että täh. 25 kg pitäs pudottaa ja paino jumii jumii kun liikun. Söin samalla tavalla kun 14 kg pudotin, nyt otin liikunnan mukaan ni ei putoo. Syönkö sit liian vähän kun liikun.

Syötkö ihan varmasti samalla tavalla kuin aiemmin? Joillekin liikunta saattaa tuoda ongelmia painonpudotukseen, jos ei katso hyvin tarkkkaan syömisiään - edelleen. Liikunta helposti antaa "luvan" hienoiselle lisäsyönnille. On hirveän helppoa "nappasta naamaan" 600 kcal jos on juuri kuluttanut 200 kcal.

Nimim." kokemuksen syvällä rintaäänellä pariin otteeseen paljon painoa pudottanut"

Ainut mitä syön ni proteiinia enemmän. Sillon en syönyt kun lounas, päivällinen, iltapala ja suht isoja annoksia, nyt pieniä ja aamupala puurolla, lounas ku sillo, välipala maitorahka, päivällinen sama ku sillo, nyt iltapala kananmunaa, sillon leipää.

[QUOTE="Vieras";25339454]Mutta ottaen huomioon kuinka paljon liikun viikossa ettei lihakset surkastu.[/QUOTE]

Tän pallon lihaksikkaimmat eläimet on vegaaneja - elefantit, virtahevot, gorillat... Jos niiden lihakset eivät surkastu salaateilla, niin tuskin sunkaan.

Älä usko markkinamiehiä tai jos täytät elimistösi turhalla proteiinilla, niin älä ainakaan ääneen itke sitä, että se kertyy perseeseen kuonaksi.

Tän pallon lihaksikkaimmat eläimet on vegaaneja - elefantit, virtahevot, gorillat... Jos niiden lihakset eivät surkastu salaateilla, niin tuskin sunkaan.

Älä usko markkinamiehiä tai jos täytät elimistösi turhalla proteiinilla, niin älä ainakaan ääneen itke sitä, että se kertyy perseeseen kuonaksi.

Millä pidän nälkäni loitolla muuta kun esim maitorahkalla? Koitin kerran ni söin ruisleipää välipalalla, oli jo nälkä 1 h päästä, taas ku söin maitorahkan marjoilla ni nälkä pysy 4 h.

[QUOTE="Vieras";25339487]Millä pidän nälkäni loitolla muuta kun esim maitorahkalla? Koitin kerran ni söin ruisleipää välipalalla, oli jo nälkä 1 h päästä, taas ku söin maitorahkan marjoilla ni nälkä pysy 4 h.[/QUOTE]

Leikkimällä, rakastelemalla, tanssimalla ja laulamalla. Nälkä on eri tunne kuin mieliteko. Kylläisyys tarkoittaa sitä, että elimistösi on jo tiltannut ja kaikki elintoiminnot keskittyy syödyn ruoan käsittelyyn sen sijaan, että ravinnostasi saamasi vitamiinit ja hivenaineet sinkoilisivat taistelemaan vanhenemista, bakteereja, viruksia, sairauksia ja kuonavarastoja vastaan.

Sun ei edes pitäisi olla ikinä kylläinen, vaan energinen! Silloin vasta tiedät syöneesi oikein. Sinuna korvaisin rahkan vaikkapa kokonaisella parsakaalilla, ruokalusikallisella hyvää oliiviöljyä ja merisuolalla.

Jos esim oon käynyt tunnin salilla ja tehnyt raskailla painoilla. ps: Mulla on voimaa ja jaksan raskaita painoja niin syön:

Itse tehty kaurapuuro marjoilla, vitamiinit.

Puhdasta kanaa salaatilla, maitoa, raejuustoa yli puolet, siis pienestä.

Maitorahkaa marjoilla, banaani.

Kanaa ja 1 peruna, vihanneksia

Illalla ku tuun töistä ni kananmunaa, vähän raejuustoo.

Oon saanu kyllä vaatekoon 46 niin putoon 44 1,5kk aikan täl meiningilä mut paino ei putoo :(

Yhteistyössä