Mikäs sun mielestä on tyylikästä naisilla?
tyylikäs on tyylikäs vaikka perunasäkissä, ei siihen vaatteet niin kauheesti vaikuta kun luulis.
tämä siis mun mielipide.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mikäs sun mielestä on tyylikästä naisilla?
No eikö sun pitää tyylistä ja muodista tietä:O?
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25405780:Nuo housut ovat tavalliset kapealahkeiset farkut.
Miksei sitä vaan voi pukeutua ihan tavallisesti? Miks pitäs olla jotenkin "nuorekas"?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25405816:Miks pitää olla jotenkin erityisen nuorekas?
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25405816:Jotka ei sovi yhdellekään, jolla on enemmän takapuolta. Ja hyvin harvalle hoikallekaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25405840:Ylipainoisille parhaimman malliset farkut ovat suoralahkeiset. Leveälahkeiset farkut saa näyttämään jalat tasapaksuilta mankelirullilta, tätä ei vaan monet ylipainoiset itse näe.
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25405851:Joo niin on. Mutta noi sun oli kapealahkeiset (alaspäin kapenevat).
Ainakin mun mielipide jos haluat nättää nuorekkalta. Niin ensiks, painonpudotus, tervellinen ruokavalio ja sitten stailata itseä. Pahalla sanottua se ei ole, vaan jos ihminen halua näyttää nuorekkalta, pelkästään vaateet ei auttaa. Mutta nuorekas... se voi kyllä olla mitä vaan ja riipu myös ihmisestä paljon, minkä näköinen, kroppa, kasvot.....
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25405862:Niin on. Mä käytän pillifarkkuja koska olen pitkä ja hoikka ja näytän hyvältä niissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25405862:Niin on. Mä käytän pillifarkkuja koska olen pitkä ja hoikka ja näytän hyvältä niissä.