Puhutaan tyylistä! Millaista on XL-kokoisen kolmekymppisen naisen nuorekas pukeutuminen?

Riippuu vartalon mallista, mikä sopii kenellekkin. :) Mutta mun mielestä isompien tyttöjen kannattaa saada itselleen pituutta (jos nyt ei valmiiksi ole 180cm pitkä :D) korkeilla kengillä ja tarpeeksi pitkillä, hyvin istuvilla housuilla. Mielellään mustat housut tai tummansiniset farkut. Ja vyötäröä kannattaa koittaa saada esille, jos mitenkään mahdollista. Loput sitten riippuu mun mielestä pitkälti hiuksista, meikistä, ihon väristä jne. et mitkä värit sopii kellekkin. :)

[QUOTE="vieras";25405748]Sun kuvassa on anorektikko. Tuollaset pöksyt kun vetäisee xl-mamma päälleen, ei ole kiva näky.[/QUOTE]

Vääränlaisilla vaatteilla anorektikkokin näyttää paksulta.

Ymmärtänet, millainen efekti xxl-kokoisella on, kun kiskoo päällensä teltan ja haaremihousut...

plus-size-clothing-in-a-few-options.jpg

Oikealla oleva asu todella kiva tukevammallekin.

No eikö sun pitää tyylistä ja muodista tietä:O?

Mä tiedän kyllä, millaisista vaatteista itse pidän ja mikä sopii mulle. Jonkin verran seuraan muotia, mutta en omassa pukeutumisessa noudata sitä mitenkään orjallisesti.

Ilmeisesti aika on ajanut pahasti ohi, kun se, mikä mun silmään näyttää vanhanaikaiselle, kuuluukin olevan nuorekasta.

[QUOTE="vieras";25405809]
plus-size-clothing-in-a-few-options.jpg

Oikealla oleva asu todella kiva tukevammallekin.[/QUOTE]

Riippuu vartalosta. :D

Jos laitan tuollasen paidan päälle, saan kyselyjä, että koskas se meidän kolmas syntyy. =) Ja näille polville ei sovi tommoset legginsit.

Ja noi muut on mun mielestä vaan hirveitä! :D Ihan kuin teltta ois heitetty päälle tolla ekalla, tokassa on kuosi aivan kauhea ja malli vieläkin epäimartelevampi.

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25405816:
Jotka ei sovi yhdellekään, jolla on enemmän takapuolta. Ja hyvin harvalle hoikallekaan.

Ylipainoisille parhaimman malliset farkut ovat suoralahkeiset. Leveälahkeiset farkut saa näyttämään jalat tasapaksuilta mankelirullilta, tätä ei vaan monet ylipainoiset itse näe.

Ainakin mun mielipide jos haluat nättää nuorekkalta. Niin ensiks, painonpudotus, tervellinen ruokavalio ja sitten stailata itseä. Pahalla sanottua se ei ole, vaan jos ihminen halua näyttää nuorekkalta, pelkästään vaateet ei auttaa. Mutta nuorekas... se voi kyllä olla mitä vaan ja riipu myös ihmisestä paljon, minkä näköinen, kroppa, kasvot.....

Ainakin mun mielipide jos haluat nättää nuorekkalta. Niin ensiks, painonpudotus, tervellinen ruokavalio ja sitten stailata itseä. Pahalla sanottua se ei ole, vaan jos ihminen halua näyttää nuorekkalta, pelkästään vaateet ei auttaa. Mutta nuorekas... se voi kyllä olla mitä vaan ja riipu myös ihmisestä paljon, minkä näköinen, kroppa, kasvot.....

Et siis ymmärtänyt? Nyt ei puhuta minusta, vaan ylipäätään ikäisistäni ja kokoisistani naisista. Kaikki eivät halua / voi laihduttaa syystä tai toisesta, mutta haluavat silti olla isokokoisinakin tyylikkäitä. Tai nuorekkaita, nyt puhutaan siitä.

http://static.iltalehti.fi/viihde/sofialina_050112PP_vi.jpg

Ovat kolmekymppisiä naisia, mutta eivät kylläkään XL-kokoa. Mutta siinä on Sofian pukeutumisessa Riepulle vähän osviittaa tyylikkyydestä.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25405862:
Niin on. Mä käytän pillifarkkuja koska olen pitkä ja hoikka ja näytän hyvältä niissä.

Kyllähän ne toki joillekin sopii. :) Mutta tuo nimenomainen vaatemalli (pillifarkut siis) ei sovi kelleen, jonka vaatekoko on L tai isompi (en tiiä M-koostakaan) tuossa alkaa olla jo liikaa takapuolta... Mutta se on myös siitä hankala, että ei sovi oikein hoikillekaan. Mun ukon siskot on tosi hoikkia, molemmat niistä käyttää noita. Toiselle ne sopii, toiselle ei alkuunkaan (eri vartalomalli). Toista ne toisin sanoen pukee, toista ei. :)

Mut niin. Tämä siis toki mun mielipide. ;)

Yhteistyössä