Aamuisin en lapsia näe, mies ja lapset jää nukkumaan kun minä lähden töihin
Haen lapset päiväkodista 16.30
Lapset menee nukkumaan 20.30
Eli periaatteessa olen lasten kanssa 16.30 - 20.30 välisen ajan. Mutta sinä aikana on myös toki tehtävä iltaruoka, laitettava astiat koneeseen, pestävä pyykkiä jne.
Eli jos sellainen 1-2 tuntia jää oikeasti aikaa todella olla ja tehdä asioita yhdessä lasten kanssa, niin hyvä.
Kaikki omat harrastukset ja omat menot olen jättänyt pois, sillä se olisi pois minun ja lasten yhteisestä ajasta. Ystäviäni tapaan vain viikonloppuisin ja silloinkin vaan perheen kera. Eli tapaamme perheelisiä ystäviä, joiden lapset voivat touhuta meidän lasten kanssa.
Minun elämäni on vain ja ainoastaan työtä, kotitöitä ja lasten kanssa touhuamista.