Ruumiista irtaantumiskokemuksia on tutkittu eikä niitä nykylääketiede voi selittää. Elämää on kuoleman jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitenkäs toi selitetään, että syntymästään sokeat ihmiset ovat nähneet ruumiistairtautumiskokemuksiensa aikana, ja ne näköhavainnot on osoitettu tosiksi?
Mä olen itse kokenut OOBEja. Ekan 12 v iässä. Ne eivät ole mitään unihalvauksia, eivätkä valveuniakaan. Se on ihan erilainen tajunnantila.
Se voi alkaa ihan spontaanisti, niin että on unen ja valveen rajamailla. Yleensä niin, että tulee kylmyyden tunne, kuulee hyvin kimeän surinan, epämiellyttävän äänen. Joskus voi tuntea kuinka lähtee kehostaan, joskus liukumalla, joskus vierähtämällä. Joskus sitä irtautumisvaihetta ei tunne olenkaan. Seuraavaksi katselee vaan itseään yläpuolelta, tai seisoo itsensä vieressä.
Sitten kulkee aivan vapaasti, seinien läpi, lentää, mutta siinä olomuodossa on todella vaikeaa muistaa mitään mitä on yrittänyt muistaa, tai edes ajatella samalla tavoin kuin fyysisessä olomuodossa ajattelee.
Silloin on eri tajunnassakin.

[QUOTE="Hih";25471814]35. ääniä en kuule mutta pystyn irrottautumaan ja matkustelemaan.
Myös jos joku on kuolemassa(sukulainen) niin keskustelen hänen kanssaan hetki ennen ja tunnen enkelin läsnäolon. Vaikken ole itse läsnä fyysisesti vaan yhtäkkiä olen siirtynyt sinne.Aika outoa mutta en ole välittänyt.[/QUOTE]
Oletko perehtynyt henkimatkoihin?

Minä "näen" monesti semmosia unia, että on täysin mustaa, en siis varsinaisesti näe mitään, mutta ääni jonka kuulen on todella ahdistava, alkaa nopeana ja vaimeana kolahteluna kokoajan äänen voimistuen ja hidastuen, lopussa ääni on laahaava, erittäin kovaääninen ja pelottava. Tuntuu että pääni halkeaa, ja tässävaiheessa herään jokaikinen kerta läpimärkänä hiestä, jopa niin paljon että lakanakin on kastunut.

[QUOTE="Hih";25471889]En ole,en tiennyt että sellaista on.[/QUOTE]
Voisi olla mielenkiintoista luettavaa sulle :) Henkimatkat ovat olleet iät ja ajat tavallisia alkuperäiskansojen keskuudessa.

Juu, on kokemuksia henkimaailmasta. Edesmenneet ihmiset tulleet "kummittelemaan" Ihan näkyinä tai sitten vaan voimakkaana tunteena. Ensin pidin itseäni hulluna mutta kun aloin jutella näistä enemmän niin tuli ilmi että tosi monella tutullani on samoja kokemuksia. Silti en tiedä uskonko vai en...

Harvinaisen mielenkiintoista luettavaa - ja ennen kaikkea lohdullista.

Äidin elinaika maan päällä lähenee loppuaan. Äiti ei ole vielä valmis, huomaa että pelkää vaikkei sitä suostuisi myöntämään. Haluaisin ajatella että kun aika koittaa, äidillä on oikeesti hyvä olla. Ettei vaan sammu pois vaan siirtyy parempaan paikkaan.

Harvinaisen mielenkiintoista luettavaa - ja ennen kaikkea lohdullista.

Äidin elinaika maan päällä lähenee loppuaan. Äiti ei ole vielä valmis, huomaa että pelkää vaikkei sitä suostuisi myöntämään. Haluaisin ajatella että kun aika koittaa, äidillä on oikeesti hyvä olla. Ettei vaan sammu pois vaan siirtyy parempaan paikkaan.

Kykeneekö äitisi enää lukemaan? Voisit antaa hänelle lahjaksi esim. Lorna Byrnen Enkeleitä Hiuksissani. Äitisi voisi saada siitä apua kuolemanpelkoon. Toinen hyvä kirja on Sielujen Matka ja Sielujen Kohtalo.

Hei, nyt on vihdoin saatavilla Michael Newtonin Sielujen Matka kirja!! Se on ollut monta vuotta loppuunmyyty, mutta nyt on otettu uusi painos ja on julkaistu 13.1.2012. Tuo Sielujen Matka on eka kirja. Jatko-osa on Sielujen Kohtalo.

Lyhyesti niille, jotka eivät tiedä mistä on kyse. Michael Newton on hypnologi, joka vei asiakkaansa VAHINGOSSA edelliseen elämäänsä. Tästä aukeni aivan uusi maailma hypnologille. Hän on perusteellisesti haaastatellut hypnoosiin viemiään asiakkaitaan ja pyytänyt heitä menemään edellisen elämänsä kuolinhetkeen ja mitä sitten sen jälkeen tapahtuu. Hän nauhoitti kaikki istunnot ja purki ne kirjaan. Todella mielenkiintoista luettavaa.

Tuolta saa kirjan Sielujen Matka

http://www.bookplus.fi/kirjat/newton%2c_michael/sielujen_matka-4244697?gclid=CML7gKme3q0CFeYvmAodZk9cmA

Hypnologi Michael Newton kertoo lukuisille kielille käännetyssä kirjassaan, mitä meille tapahtuu sieluina sielujen maailmassa. Hän on toiminut hypnoterapeuttina lähes 50 vuotta ja tutkinut perusteellisesti asiakkaittensa avulla henkimaailmaa ja elämää sieluna fyysisten elämien välillä. Kirja vastaa moniin mieltämme askarruttaviin kysymyksiin - ja kysymyksiin joita emme ole edes osanneet kysyä. Mihin matkaamme kuoltuamme? Miten sielu toimii ihmisen kehossa? Keitä ovat oppaat ja sielunkumppanit? Mitä henkimaailmassa tehdään ja millaista siellä on? Miten ja miksi valitsemme seuraavan elämämme? Lähde mukaan unohtumattomalle matkalle tutkimaan elämääsi ikuisena sieluna, tämän kirja avaa sinulle kokonaisen uuden maailman!

[QUOTE="vieras";25481088]Kykeneekö äitisi enää lukemaan? Voisit antaa hänelle lahjaksi esim. Lorna Byrnen Enkeleitä Hiuksissani. Äitisi voisi saada siitä apua kuolemanpelkoon. Toinen hyvä kirja on Sielujen Matka ja Sielujen Kohtalo.[/QUOTE]

Ei pysty pitämään kirjaa käsissään, eikä ole oikein koskaan kiinnostunut kirjoista muutenkaan. Kovin on väsynyt eikä jaksaisi enää. Toivon että voisin hälle kertoa näistä, puhua asioista, mutta en jotenkin pysty ottamaan puheeksi...hänelle on niin paha paikka tämä lähestyvän kuoleman odottelu.

Ei pysty pitämään kirjaa käsissään, eikä ole oikein koskaan kiinnostunut kirjoista muutenkaan. Kovin on väsynyt eikä jaksaisi enää. Toivon että voisin hälle kertoa näistä, puhua asioista, mutta en jotenkin pysty ottamaan puheeksi...hänelle on niin paha paikka tämä lähestyvän kuoleman odottelu.

Yrittäisit puhua hänelle. Se voisi helpottaa. Mitä jos sä luet noista kirjoista hänelle katkelmia? Mä suosittelen tota Sielujen Matka kirjaa ehdottomasti. Sun äitis taitaa luulla, että kuolema on kaiken loppu?

Onko sairaalassa vai kotona odottamassa kuolemaa? Voisitko pyytää pappia käymään juttelemassa? Tai lukea yhdessä äitisi kanssa vaikka "Isä meidän"-ruokouksen?

[QUOTE="vieras";25481296]Yrittäisit puhua hänelle. Se voisi helpottaa. Mitä jos sä luet noista kirjoista hänelle katkelmia? Mä suosittelen tota Sielujen Matka kirjaa ehdottomasti. Sun äitis taitaa luulla, että kuolema on kaiken loppu?[/QUOTE]

Äiti on sanonut että odottaa kovasti näkevänsä veljensä...tilasin tuon kirjan meidän kirjastoon nyt, kunhan ei vaan aika loppuisi kesken.

Äiti on sairaalassa ja toivottavasti alkaa ensi viikolla saamaan sytostaattihoitoa, mutta syöpä on diagnosoitu 3 viikkoa sitten ja siinä ajassa virkeä nainen on joutunut jo vuoteen pohjalle voimattomana. Tietää ettei toivoa ole tässä syövässä.

Yritän puhua, mutta en pysty. Kun me ollaan keskenämme, näen kyyneleet äidin silmissä, mutta äiti peittää tapansa mukaan kaiken vihaan. Sillä saa hyvin alkaneen itkun loppumaan.
Ja kun muita on paikalla, äiti on se hauska nainen jonka seura on erityisen mukavaa, hänellä ei ole hätää, hän ei ole yksin kun on hoitajat ja huonetoverit eli ei siis suostu tukeutumaan läheisiinsä - kuten aina. Jos yritän puhua, äiti puhuu päälle, tuo sen vihan ja alkaa haukkumaan taas kohdetta, kuka se milloinkin on. Tiedän että se on vaan tapa, sitä se on ollut aina. Mutta mä en ole koskaan sen kuoren läpi päässyt enkä näköjään pääse vieläkään, kuten ei kukaan meistä lapsista. Tukeutuu mieluummin muihin, yhdellekään sukulaiselle ei tee muuta kuin kylmästi toteaa ettei hänen haudalleen tarvi tulla itkemään. Tuota lausetta oon kuullut 30 vuotta.

Oon kyllä niin voimaton tässä tilanteessa :'(