Joo, mun exä asuu toisella puolella suomea...tämä ystävä muutti vähän kauemmaksi jonkun aikaa sitten, mutta en mielelläni täällä hirveen tarkasti kerro taustatietoja kun en halua että ketään meistä tunnistetaan. Enkä siis todellakaan halua kenellekkään tästä koituvan haittaa, ketä tämä koskettaa. todennäköisesti en tule edes sanomaan exälleni mitään koko asiasta. en halua olla se "syyllinen" joka tulisi kaverini lapsen elämää "rikkomaan".. oli asia miten vain, haluan itselleni siitä varmuuden. Ja kirjotin kaverille asiasta vihjaavasti..aloin miettimään että.. lisäten yksityiskohtia meidän aikaisemmasta elämästä. ja kyseenalaistin "jorman" lapsen isäksi hienovaraisesti ja pidin mahdollisena että..
Tämän jälkeen kaveri soitti, sanoi että on kiirus kun oli vasta päässyt töistä jne..ja pyysi käymään. en tiiä kuvittelenko vaan nyt, mutta mulla on sellanen tunne että voin jopa itse olla oikeessa epäilyksissäni ja ehkä saisinkin rehellisen vastauksen? mutta sitten mä mietin et tää on aika arka aihe, ni miks pyysi käymään..toisaalta nii..nyt mä jännitän kyllä varmaan itte enemmän ku kaveri..etenkin kun en nyt yhtään tiiä mitä on vastassa. Entä jos se onki koko ajan pitäny asian "auki" niin että jos mä kysyn, ni kertoo rehellisesti? ääh..nyt on kyllä pää täynnä toistaan hullumpia kysymyksiä, jopa sellasia mitä en uskalla es kirjottaa .... no huomenna kaikki selviää...ehkä.