Hitsinvimpulainen

tumblr_ldmbxyl08w1qe5lyg.jpg


Onnea :):flower:
 
laitahan possu uuniin :p
Mikä muuten parasta mitä possusta saa tehtyä?

Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25693322:
Kaipa se on pakko vetää pää täyteen viinaa tanään 45v. syynttäreideni johdosta :vampire:

Olen tatuoitu jätkä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25693322:
Kaipa se on pakko vetää pää täyteen viinaa tanään 45v. syynttäreideni johdosta :vampire:

Ehdottomasti. Sun ikäisen tarvii jo ottaakin säilöntäaineita. Kunhan vain katsot että juot tarpeeksi vahvaa litkua, muuten menee juomingit hukkaan (voi susi-parkaa).

birthday20.gif
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree
alan kiusaamaan ;)

[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";25693414]laitahan possu uuniin :p
Mikä muuten parasta mitä possusta saa tehtyä?



Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Olen tatuoitu jätkä!
 
Onnea paljon ! :) :flower:
Mie tosin luulin sinnuu vanhemmaksi ukoksi. :D
 

Yhteistyössä