Kaipa se on pakko vetää pää täyteen viinaa tanään 45v. syynttäreideni johdosta :vampire:
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25693322:Kaipa se on pakko vetää pää täyteen viinaa tanään 45v. syynttäreideni johdosta :vampire:
Onnea paapalle! :flower:
Suutun jos modet eivät puutu sun kiroiluun, kun minuakin kiellettiin kiroilemasta. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25693322:Kaipa se on pakko vetää pää täyteen viinaa tanään 45v. syynttäreideni johdosta :vampire:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25693653:Noin. Nyt se on sievempiOtsikko.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;25693663:Höh, muutit sen :kiss:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25693672:No uskalsin.
Pitää käyttää sopivaa kieltä, monastiko on tästä puhuttu? Hmph.
Onnea paljon !:flower:
Mie tosin luulin sinnuu vanhemmaksi ukoksi.![]()