V
"Vieras"
Vieras
Yksinkertainen kysymys. Miltä tuntuisi jos miehesi ei haluaisi sua kuin parhaimmillaankin kerran kahdessa kuukaudessa, mutta kököttäisi kuitenkin vessassa kädellä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Meidän taloudessa seksi rajoittuu juurikin tuohon miehen kahdenkeskisiin hetkiin kätensä kanssa. Eihän se kivaa oo, varsinkin kun mä oon 24-vuotias niin oon vähän miettinyt että jos me ollaan loppuelämämme yhdessä niin melko rajalliseksi mun seksielämä jää. Tuo on siis ainoa mies jonka kanssa oon koskaan ollut. Seksiä meillä on ehkä kerran kuussa, yleensä harvemmin.
Anteeks, en osaa vastata mitään, mut otsikko on kyllä paras AIKOIHIN.![]()
Mulla oli ekassa avioliitossa juurikin noin. Kaksi lasta oli silloin ja olin nuori ja ainaskinnätimpi ja hoikempi mitä nyt! No, ei se avioliitto vaan toiminut....ero tuli.
onko teille tullut mieleen keskustella asiasta. Nostaa kissa vakavasti pöydälle ja kertoa miltä teistä tuntuu?
Jos vaan tyydytte kohtaloon ilman mutinoita, niin eihän sille mitään voi.
Oletko varma, että käy kädellä? Mistä niin päättelet?
onko teille tullut mieleen keskustella asiasta. Nostaa kissa vakavasti pöydälle ja kertoa miltä teistä tuntuu?
Jos vaan tyydytte kohtaloon ilman mutinoita, niin eihän sille mitään voi.
Meidän taloudessa seksi rajoittuu juurikin tuohon miehen kahdenkeskisiin hetkiin kätensä kanssa. Eihän se kivaa oo, varsinkin kun mä oon 24-vuotias niin oon vähän miettinyt että jos me ollaan loppuelämämme yhdessä niin melko rajalliseksi mun seksielämä jää. Tuo on siis ainoa mies jonka kanssa oon koskaan ollut. Seksiä meillä on ehkä kerran kuussa, yleensä harvemmin.
Alkuperäinen kirjoittaja samanikäinen;25700446:Teetkö itse aloitteita? Jos teet, niin miten mies niihin reagoi? Minkä ikäinen miehesi on? Ei nimittäin kuulosta normaalilta, että ainakaan 24-vuotias ei haluaisi seksiä.